Jump to content
Sign in to follow this  
cristi.a

Ford Mondeo ST

Recommended Posts

Si mie imi pare cam ieftina...dar, daca e totul ok, garantie, carnet service, istoric la dealer, revizii la zi si la timp..nu vad ce ce nu ar fi tentanta.

Cred ca a fost masina de firma, la km astia din 2005, deci vezi cat e de alergata. O vizita la dealer, repsectiv la service-ul unde a facut reviziile te poate lamuri. Daca vrei si pot sa te ajut afla de unde e luata si unde a fost intretinuta (revizii/reparatii) poate stiu pe cineva.

Bafta!

Share this post


Link to post
poate cineva sa isi dea cu parerea despre masina asta?

http://www.autovit.ro/html/7/2/1/1/557211.php

nu e cam ieftina?

Pt. km ei, facuti intr-un an jumatate nu e ieftina! Dar arata bine, si se stie ca sunt f. fiabile, astfel zic ca e o afacere buna! Asta bine inteles daca trece testele si intr-adevar nu are probleme!

Share this post


Link to post

Absolut totzi care au avut ,sau au Ford-uri, numai cuvinte de lauda am auzit de la ei... Acelasi lucru il pot spune si eu despre Focus-ul meu. Super Multumit !!! cu motorul de 75 cp tddi am venit lejer din Germania cu 180 km/h mers constant si putea mai mult. Se aseaza impecabil la drum lung de aceea o prefer cand plec cu familia in concedii... nu am mai pornit-o de 2 saptamani :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

:o fftopic:

Are 157.000 km facuti in 2 ani, nu cred ca e ieftina deloc.

 

 

 

Specific pentru Romania ...ca sa imi citez prietenii care aduc masini din Germania si le vand in targ "romanul merge cu anul si cu kilometrii" de aia le si reseteaza kilometrajul. Un bun prieten a adus o masina cu 280k facuti si a mai tinut-o 2 ani de zile in care nu a schimbat decat consumabilele. Fordul nu este sinonim cu Dacia, Daewoo sau alte imitatii de masini. Merg cu Cielo de un an si singurul lucru care imi place este faptul ca nu tremur in el iarna, in rest este o masina ieftina si fiabila (si cam atat !)

Share this post


Link to post
Absolut totzi care au avut ,sau au Ford-uri, numai cuvinte de lauda am auzit de la ei... Acelasi lucru il pot spune si eu despre Focus-ul meu. Super Multumit !!! cu motorul de 75 cp tddi am venit lejer din Germania cu 180 km/h mers constant si putea mai mult.

De fiabil o fi, de fain o fi dar asta e cam...168 vmax constructiva iti spune ceva?

Share this post


Link to post

Si tu acuma, te bagi in sufletul omului.

Share this post


Link to post
De fiabil o fi, de fain o fi dar asta e cam...168 vmax constructiva iti spune ceva?

 

 

Andrei, de ce trebuie sa fii tu mereu "Gigi-contra" ? Cielo are viteza maxima constructiva 175 km/h...am mers cu 180 pe ceas. Renault Kangoo 1.5 dci 70 cp are viteza maxima constructiva 148 km/h...am mers cu 170 pe ceas cand am adus-o din Franta, 165 pe ceas acum vreo 3 saptamani pe o portiune din traseul Bacau - Bucuresti. Relax. Enjoy. No sugar.

Share this post


Link to post
Fordul nu este sinonim cu Dacia, Daewoo sau alte imitatii de masini. Merg cu Cielo de un an si singurul lucru care imi place este faptul ca nu tremur in el iarna, in rest este o masina ieftina si fiabila (si cam atat !)

 

Defapt vroiai a spune ca e o imitatie ieftina, nu?

 

Focusul a fost reusit dar uitati-va la fiabilitatea modelului anterior de mondeo, care statea foarte prost.

Share this post


Link to post

Lasand la o parte eroarea vitezometrului, viteza constructiva reprezinta viteza maxima pe care producatorul o RECOMANDA, majoritatea masinilor putand sa o depaseasca.

Share this post


Link to post

Mergeam cu Focus-ul in mod curent cu 180 km/h, mai mult de 187 - 190 nu ducea, era maximul de turatie, fiind in marginea rosie a turometrului. Din punctul meu de vedere Focus-ul a fost un model reusit..acum, noul Focus e cam "cu probleme" ca sa nu spun mai multe.

Share this post


Link to post

Am un ford focus 2.0 16v benzina din 2001, care dezvolta o putere de 130 cai, masina este super, se comporta f bine pe orice drum si in orice conditii ! Nu am reusit sa aflu 2 lucruri la ea : in cat timp atinge 100km/h si daca are esp. Are un buton cu o roata patinand, presupun ca acela e asr sau cam asa ceva! Ma poate ajuta cineva? Legat de viteza maxima, in carte scrie 201 km/h desi nu stiu daca ajunge acolo pentru ca nu am incercat mai mult de 160, de dus se ducea mai mult sigur!

Edited by VAXXi
fara limbaj IRC, multumesc.

Share this post


Link to post

Gata si revizia de 30k.

 

Nici o problema semnlata, nici o problema descoperita. Aveam mare nevoie de masina vineri si nu am avut timp de schimbat placutele de frana.

Preturi: 900 lei revizia si inca 700 o sa mai fie placutele (ambele seturi) - deci cred ca e un pret rezonabil (B.D.T).

 

Ca paranteza trebuie sa trec pe cauciucuri cu balon mai mare, stau mereu cu frica la gropile din prea minunatul asfalt romanaesc.

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post

Daewoo modele ieftine si cam atat? :) ) Fara sa par deplasat , insa Leganza de exemplu nu prea se compara nici la pret , nici la dotari si nici la confort cu Focus.Este si mai sumpa si mai buna si mai confortabila.Acum daca tu ai un Cielo de 11 ani care saracu si-a trait traiul si-a mancat malaiul este problema ta , insa este putin rautacioasa remarca ta la adresa Daewoo.Desigur , nu se compara ca brand cu Fordul , nici pe departe , insa daca analizam masinile fara emblemele de pe capota , parca nu mai este asa stralucit.

 

PS si no offence , am vazut ca toti posesorii de Focus model anterior sunt foarte multumiti de masinilor , lucru demn de remarcat si de apreciat , insa exista o parte din ei care trec la fanatism si din pacate supra evaluaza masina , ceva asemanator celor cu Dacie.Pacat de energia asta patimasa disipata in acest sens :)

Share this post


Link to post
Daewoo modele ieftine si cam atat? :) ) Fara sa par deplasat , insa Leganza de exemplu nu prea se compara nici la pret , nici la dotari si nici la confort cu Focus.Este si mai sumpa si mai buna si mai confortabila.Acum daca tu ai un Cielo de 11 ani care saracu si-a trait traiul si-a mancat malaiul este problema ta , insa este putin rautacioasa remarca ta la adresa Daewoo.Desigur , nu se compara ca brand cu Fordul , nici pe departe , insa daca analizam masinile fara emblemele de pe capota , parca nu mai este asa stralucit.

 

PS si no offence , am vazut ca toti posesorii de Focus model anterior sunt foarte multumiti de masinilor , lucru demn de remarcat si de apreciat , insa exista o parte din ei care trec la fanatism si din pacate supra evaluaza masina , ceva asemanator celor cu Dacie.Pacat de energia asta patimasa disipata in acest sens :)

 

Ce ai citit tu? Nu inteleg remarca...poate ai citit un alt post, dar evident nu cel scris mai sus. Am facut vreo remarca la adresa unei masini? :o "

 

PS: citeste putin inceputul topicului despre dotarile masinii despre care vorbim...si comenteaza putin, eventual on topic

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post

Remarca mea era la adresa comentariului lui Sniper , posesor de Focus rosu , dupa avatar :) . Iar remarca se referea la "imitatia de masini" , Daewoo.

 

Despre Fordul tau , sa il stapanesti sanatos si cati mai multi km :thumbl:

Share this post


Link to post

X( First problem: 31,6 k valva EGR bulita...

Ce ma enerveaza cele 10 zile pentru aducerea ei. Ce ma enerveaza si mai mult, remarca unui consultant service, referitoare la garantie. La revizia de 15 k am depasit cu 1,575 km. Limita admisa de depasire e de 1500...sper sa nu fie discutii pentru cei 75 km...ca iese nasol, e ca si cu radar la 63 km/h in localitate.

Share this post


Link to post

Ti-au spus cumva de ce se bulesc EGR-urile la Diesele asa de repede ?

Share this post


Link to post
Ti-au spus cumva de ce se bulesc EGR-urile la Diesele asa de repede ?

 

Motorina proasta, funingine...

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post

Din ce am citit eu, e vorba despre ulei, asta zic specialistii. Cica-i o problema generala la Diesel, de asta ti-am si scris, sa fii atent la ce ulei bagi.

Share this post


Link to post

Cristi, obisnuiesti sa conduci sub turatia de cuplu maxim?

Share this post


Link to post

Revizia a fost la dealer. Intamplator vand ulei de 6 ani de zile, sunt in domeniu. Uleiul este ok, Texaco Havoline Energy 5w30 (aprobare Ford WSS-M2C913-A si WSS-M2C912-A1).

 

Nu Mircea, conduc Diesel de multi ani, schimb ok vitezele (undeva in zona de 1800-2000).

Am, recunosc momente cand supraturez motorul, dar perioade scurte (subturat nu).

Am facut de 2 ori A2 (Cta - Buc) in viteza mare (o medie de 200), dar e ST...ma asteptam la mai mult.

Edited by cristi.a

Share this post


Link to post
Nu Mircea, conduc Diesel de multi ani, schimb ok vitezele (undeva in zona de 1800-2000).

 

Ok e sa cazi mereu pe turbina, deci sa pici in zona asta, nu sa schimbi la turatia asta.

Deci mergi subturat, bad user, egr boosit. :)

 

Asa depui calamina si pe turbina, schimba macar la 2500, fara accelerari bruste sub 2000. :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Ok e sa cazi mereu pe turbina, deci sa pici in zona asta, nu sa schimbi.

Deci mergi subturat. :)

 

 

:osanale:

Share this post


Link to post

Tot e bine cand descoperi ca masina nu e de vina cu nimic, macar stii ca daca nu repeti nu vei mai avea probleme.

Share this post


Link to post

Exact de-aia te-am intrebat si eu :) Eu pe a mea nu o las sub 2000 niciodata, schimbul facandu-l la 3000-3500 in mers normal. Asta imi asigura o turatie de revenire la aprox 2200-2400 rpm, masina are zvac non-stop si reia acceleratia din nou. Ca fapt divers, de multe ori merg in oras cu treapta a 3 la viteze de 50-60 km.

EGR functioneaza numai la turatii mici, la talpa ramane inchis, deci posibilitatea de a se colmata la turatii ridicate este aproximativ egala cu 0.

Cand am luat masina, un mecanic batranel de la dealer m-a luat deoparte si mi-a zis: "Domne, din cand in cand sa-i dai si turatii de peste 2500 rpm, iar la drumuri lungi sa incerci sa mergi cu peste 2000 rpm, ca asa se curata si turbina si n-o sa dea nici fum si o sa tina si mult!" I-am zis: Nu mai bine merg eu mereu peste 2000, ca sa fie mereu curata? A inceput sa rada si a zis: "Daca mergi asa, n-o sa ai probleme cu motorul asta minim 300.000 km!" Ramane de vazut :)

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

OK, hai ca nu sunt chiar asa de grav. Azi, prima data pana acum am urmarit si eu cum schimb. Adica m-am uitat la turatie, de obicei nu fac asta, schimband dupa ureche. Schimba la 2300 - 2500 si chiar mai sus, depinde de cat de calm/nervos sunt.

 

Deci am sanse sa devin un sofer bun... :uff:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...