andy100 Posted April 26, 2008 Orice vrei sa omologhezi la R.A.R te costa in jur de 700 ron...de unde scoateti fratilor sume de 600 euro, 30 de milioane...inainte sa spuneti mergeti si intrebati. Share this post Link to post
Mircea Posted April 26, 2008 (edited) Daca vrei sa omologhezi o modificare da, te costa cat spui tu. Daca vrei sa stabilesti norma de poluare a unui autovehicul care nu o are codificata in VIN, acest lucru se face printr-o expertiza care costa aproximativ 600 de euro. Budan Catalin, daca dadeai un serch pe forum gaseai informatia care te intereseaza: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=319061 Ca sa nu mai spun ca ar fi trebuit sa te intereseze inainte de achizitia masinii! Edited April 26, 2008 by Mircea Share this post Link to post
Budan Catalin Posted April 29, 2008 Scuza-ma Mircea, dar asa e cand faci afaceri cu neamuri,dar in sfarsit,e ok. Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted June 23, 2008 Salut! Aveti idee cam cit costa un precatalizator de Cielo Euro3 (daca asa ii zice la teava care face parte din evacuare si este imediat sub galeria de evacuare de la motor)? Si inca ceva: vreau sa o montez la service, se intimpla ceva daca o sa merg pina la service fara aceast precatalizator, distanta aproimativ 7-8 Km (bineinteles caurla mai tare decit un avion)? Share this post Link to post
andy100 Posted June 23, 2008 (edited) Preatalizatorul este 700 ron sau poate chiar mai putin eu atat am dat pe el...dupa ce l-am spart ...depinde de unde il iei. Cat cu privire la faza ca sa mergi cu ea pana la service...poti sa te duci...doar sa nu intalnesti un nenea militianu` pe sosea care are chef de scandal...in rest ... multa bafta! Edited June 23, 2008 by andy100 Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted June 23, 2008 precatalizatorul este conducta aceea groasa verticala care se leaga de galerie, cu flanse la capete si are o forma de ,,armonica metalica" ? Costa asa mult, 700-1000 ron? La mine s-a rupt de sub flansa superioara, se poate face ceva la el (sudura, ma refer) sa scap mai ieftin? Share this post Link to post
Mircea Posted June 24, 2008 Ala se cheama racord flexibil E vreo 150 ron. Share this post Link to post
ovi_jer Posted June 24, 2008 Pe verticala este precatalizatorul si este bine cunoscuta aceasta problema la cielo euro 3. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted June 24, 2008 Si cunosc pe cineva care a reusit sa-l sudeze electric. Deci se poate. Share this post Link to post
andy100 Posted June 24, 2008 Aveti dreptate..."precatalizatorul" ala sau cum s-o numi el...intadevar se poate si suda...la mine a fost in garantie...si am vazut pretul in magazie...sau poate nu m-am uitat bine...sorry daca am informat gresit...nu am vrut... Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted June 24, 2008 Ziceti ca se poate suda electric sau autogen? Banuiesc ca ce se vede este o ,,cutie de protectie", si pare a fi din otel. Ca sa fiu mai explicit (nu am poze), a ramas imbinat de flansa galeriei de evacuare de la motor doar flansa precatalizatorului, restul a cazut. Deci pina la urma trebuie sudata doar flansa catalizatorului de catalizator Share this post Link to post
Dj_Dark Posted June 24, 2008 (edited) "Batranul" a avut aceeasi problema si l-a sudat. I s-a intamplat in drum spre tara, eu am ajuns mai tarziu cand treaba era gata facuta deja. l-a sudat electric, era rupt de sus de undeva. Si i-a adaugat si o platbanda de sustinere. @andy100. Intr-adevar pretul la unul de "fabrica" e pe undeva pe la 1000 RON. E posibil sa fie mai ieftin in alte parti. Edited June 24, 2008 by Dj_Dark Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted June 25, 2008 Am gasit la magazinul ACSA de pe str. Lipscani din Craiova cu 841 lei. Am facut comanda. Atentie: majoritatea cataloagelor Daewoo sint editie mai veche si nu este reprezentat nici in scheme nici ca cod (scuzati cacofonia) Share this post Link to post
sorel22 Posted February 4, 2009 salut eu am achizitionat un catalizator E2 ptr un cielo de 1.5 16 valve de la dezmembrari cu 50 RON inca nu am avut timp sa-l montez dar la prima vedere ceramica si sitele sunt f bune dar sa vedem dupa ce o sa-l montez Share this post Link to post
nokia_6260 Posted May 14, 2010 Cielo din 1997,1500 cmc cu 55 kW si tip motor GI5MF are catalizator? Share this post Link to post
Catalin99 Posted May 14, 2010 (edited) Am inlocuit tobele(finala si intermediara) motivat de faptul ca aparusera fisuri si se auzeau zgomote suspecte. Am constatat, spre surprinderea mea, ca in catalizator nu mai era decat o bucatica mica de ceramica. Dupa extragerea acesteia si montarea esapamentului, cand accelerez se aude un zornait metalic de te sperii. Mecanicul spune ca e din cauza rezonantei ce se creeaza in catalizator(ma rog, in carcasa in care a fost montat). Desi nu este spart, ar trebui schimbat si racordul flexibil? Sa provina zgomotul de la acesta? Se aude ca si cum ar zdrangani niste table, desi tobele sunt noi. Intreb pentru ca nu stiu care este constructia racordului, ar putea exista in el unele table care sa creeze acel zgomot? Uneori se aude ca si cum ar fi avansul la o Dacie, pe langa alte tonalitati, care cu certitudine provin de la catalizator. As dori sa montez un catalizator nou, si asa cum scria Salex ca si-a achizitionat, intentionez sa montez unul universal, pentru ca ma indoiesc de faptul ca unul second ar fi bun(tinand cont ca nu stii cat s-a circulat cu el, in ce stare este etc). Rugaminte: Ar fi indicat unul second? Daca nu, va rog sa-mi recomandati o marca pentru unul universal. Multumesc Edited May 14, 2010 by Catalin99 Share this post Link to post
Andrei.ss Posted June 20, 2010 (edited) Saptamana asta am vrut sa fac un experiment si sa montez la Cielo meu DOHC Euro 2 o teava in locul catalizatorlui. Eram curios sa vad ce efect va avea asupra puterii si consumului. Iata concluziile dupa 600 km parcursi: - consum mai scazut cu 0,5% (estimare de pana acum) extraurban - masina nu mai intra in frana de motor cand schimb intr-o treapta superioara (inainte se intampla la trecerea din treapta 1 in a 2-a si din a 2-a in a 3-a) - zgomot mai "sport" la evacuare pe plaja 2000-2900 rpm; mai sus de valoarea asta se linisteste - o usoara scadere a cuplului Nu m-as fi asteptat la ultima constatare, mai ales mergand pe principiul ca eliminarea oricarui obstacol din calea evacuarii e binevenita. E posibil ca sonda lambda, chiar daca se afla inainte de catalizator, sa citeasca alti parametri datorita vitezei sporite de evacuare, rezultand un amestec mai sarac? Edited June 20, 2010 by Andrei.ss Share this post Link to post
tolin Posted June 20, 2010 - masina nu mai intra in frana de motor cand schimb intr-o treapta superioara (inainte se intampla la trecerea din treapta 1 in a 2-a si din a 2-a in a 3-a) Nu decuplezi motorul de cutie cand schimbi treptele cutiei ? Share this post Link to post
Andrei.ss Posted June 21, 2010 Cred ca e o intrebare retorica...Inainte, daca schimbam din treapta 1 intr-a 2-a sau dintr-a 2-a intr-a 3-a la 2500 rot, in momentul in care ridicam ambreiajul se simtea o scurta infranare. La rotatii de 3000 si peste, aceasta disparea. Acum, dupa scoaterea catalizatorului, a disparut senzatia de frana de motor la schimbarea treptelor mai sus mentionate chiar si in zona a 2500 rotatii. Share this post Link to post
autom Posted December 29, 2011 Retrezesc la viata subiectul. Unde gasesc in Buc un magazin care vinde asa ceva? Catalizatoare universale? Ma intereseaza pt un Tico Euro 2. Pe net an vazut cateva firme dar vreau ceva probat de colegii de forum... Share this post Link to post
Salex Posted December 29, 2011 Orice service care se ocupa de esapamente iti poate face rost de asa ceva. Important este sa iei ceva corect dimensionat pentru motorul tau Share this post Link to post
autom Posted December 29, 2011 Multumesc pentru raspuns Tocmai vin de la un sudor de tobe . O sa iau linie de non euro si o voi suda de iesira din racorul elastic. Asta e. 140 toba finala si 140 toba de mijloc plus 50 montajul. In ianuarie trec la treaba. Un catalizator de tico este 600 roni. Share this post Link to post
Salex Posted December 29, 2011 Desi sintem offtopic pot sa iti spun ca e cam mare pretul ala. Share this post Link to post
autom Posted December 29, 2011 Nu e offtopic. Este ceva de interes general. Catalizatorul de 6 mil este facut special pentru Tico. Il iei si il montezi. Nu trebuie suduri si nici improvizatii. Ca fapt divers azi m-am chinuit de mi-a iesit parul prin caciula ca sa desfac suruburile alea care sunt cuplaje intre galeria de evacuare si saxofon. Erau arse/ruginite/blocate, etc. Bine ca nu le-am forfecat... Share this post Link to post