Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

... dar nu se blocheaza frana si masina nu se duce sanie spre cele din fata.

Share this post


Link to post
De unde tragem si concluzia ca opel si skoda is niste tigai naspete la care mai mult schimbi piese. Hmmm- bijuteria romaneasca ruuuuulz- de departe. Tre' sa-mi trag si un aro- ca are frane faine.

 

Tu poti trage orice concluzie te duce capu'. Ideea in ceea ce am scris eu era alta, nu am sustinut niciodata ca Loganul e mai masina decat altele, in schimb nu pot sa nu remarc ca pe aici sunt multi care ca si tine vorbesc din auzite.

 

 

Referitor la franele masinilor Daewoo: inca nu am gasit ACEL logan care sa ma puna in dificultate la vreo frana insa am gasit MAI MULTE LOGANURI care au fost puse in dificultate de catre vreo frana a mea, inlcusiv unul de care, pentru a ma feri, a trebuit sa ies pe contrasens, pe DN1.

 

Referitor la comparatiile facute de colegu` tarzy: mestere, ti-ai si gasit cu ce masini sa dai de pamant, skoda octavia(tour presupun) si opel astra hatch(banuiesc ca este vorba de Classic) niste masini care si-au dovedit fiabilitatea.

 

Tu numai Loganuri ai pus in dificultate? ai grija ca franarea brusca e cauza multor accidente.

 

Nu stiu de ce ai impresia ca dau de pamant cu anumite masini, eu de astea stiu de astea vorbesc.

 

Sunt in stare sa fac pariu ca un matiz opreste mai repede de la 100->0 decat un logan fara ABS.

 

Tin pariul ... oricand vrei tu, pe orice vreme vrei tu.

 

PS: vezi ca ala cu ABS franeaza SIGUR mai greu decat cel fara

Share this post


Link to post
... dar nu se blocheaza frana si masina nu se duce sanie spre cele din fata.

 

:o fftopic: Nu pot sa ma abtin dar ma umfla rasul :D

Share this post


Link to post

Subscriu- la o simpla frana la 100/h cu logan 1,4 a doua varianta de echipare fara abs m-am dus ca sania- m-am crispat ca atunci cand vezi stafii. Ma duce multe capul- dar recunosc faptul ca masina AIA (adica aia condusa de mine) are niste frane BETON. La propriu. Deci se duce in fata ca virgula caramida.

Tolin are dreptate.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Dupa ce scapi de doua ori, trecand pe contra sens de doua tamponari din spate, nu te mai umfla rasul. Ansamblata manual, Dacia continua sa faca masini inegale. Daca a ta este buna, nu-i obligatoriu ca a vecinului este la fel.

Share this post


Link to post

O sensibilitate ridicata a pedalei de frana+cauciucuri proaste+lipsa de ABS inseamna ca blochezi f usor rotile si te duci sanie. E greu de priceput?

 

Opinia ta aupra loganului nu are cum sa fie decat subiectiva pentru ca:

1. conduci putin

2. conduci incet, deci nu ai de unde sa iti dai seama de diverse probleme care sunt de finete si apar la limita

3. ai masina de putin timp

4. ai un logan si ai devenit oarecum fanatic ceea ce este un fenomen care nu prea pot sa mi-l explic (avand in vedere ca este o masina atat de terna incat nu-mi pot imagina ca dimineata te duci in parcare si te uiti mandru: bah ce masina beton am...)

Edited by andreib

Share this post


Link to post

1. Nu sunt fanatec (atac la persoana) ar trebui sa iei warn :D 2. Conduc mai mult decat tine, 3. Sunt realist nu ipocrit !

Edited by adostar

Share this post


Link to post

Mai spun inca o data. Fratilor la logan schimbati dreaqu cauciucurile de fabrica si-o sa vedeti ca o sa aveti alta masina.

 

...

4. ai un logan si ai devenit oarecum fanatic ceea ce este un fenomen care nu prea pot sa mi-l explic (avand in vedere ca este o masina atat de terna incat nu-mi pot imagina ca dimineata te duci in parcare si te uiti mandru: bah ce masina beton am...)

 

nu cred ca se "fanatizeaza"nimeni in fata acestei maseini, ai drepotate ... e o masina terna.

 

Numai ca de cate ori intru pe acest forum sunt curios sa vad cine si ce a mai aberat pe acest topic.

 

Eu personal prefer sa fiou mandru de altele decat de masina, dar deh ... gusturile nu trebuiesc discutate

Edited by tarzy

Share this post


Link to post
2. Conduc mai mult decat tine

3. Sunt realist nu ipocrit !

Probabil mai mult in ore, in km probabil mult mai putin...

Nu, esti doar extraordinar de incantat de ,,cea mai ieftina masina de pe piata" pe care o glorifici (greu de inteles cum reusesti). Atat ai dat, atat face, get use to it. Ai 85cp la o groaza e tabla cocotata pe un sasiu de micra :P .

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Taci- ca asa omul prinde aripi cand aude ca loganu' are origini japoneze (nissan power). Deci e ruda cu skyline.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Hai mai lasati abureala, sunteti exact ca aia de la vocea clientului de la Dacia.

Am gasit pe Logan Club filmare si date exacte(cat s-a putut) despre asta. Desi cel care a facut testul a zis ca era ud pe jos mie mi se pare ca era destul de uscat, mai ales ca din cauciucuri a iesit fum ca la balamuc. Testul a fost facut cu 1 persoana in masina(soferul) iar masina este un logan dci fara abs.

Valorile sunt, dupa cum urmeaza:

- frana "in blana": 54.8 metri;

- frana "la limita aderentei": 44.8 metri.

 

Dupa acest test cauciucurile fata au devenit inutilizabile.

 

Cand iti sare ceva in fata putini soferi au prezenta de spirit sa controleze franarea din pedala. Daca voua vi se pare distanta de 55m o distanta mica...

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Topicul asta e doar bascalie pt. unii dintre voi :D , ai dreptate Andrei, am condus mai mult in ore :D tu esti cel mai destept si cel mai bun sofer si cu zeci de mii de km...hai ca am devenit si eu tern :D

Share this post


Link to post

Hai sa-mi spun si eu parerea aici, din nou. Cu cateva pagini in urma mi-am mai exprimat-o. Firma proprie are in proprietate 7 Loganuri si din experienta proprie am enumerat cateva pobleme. Loganul este o masina destul de fiabila, cu costuri normale de intretinere, dar nu atat de mici pe cat este pretul masinii de mic.. La exterior este cat de cat acceptabila estetic, dar la interior este foarte urata si neergonomica. Franele ... sunt criminale. Ala care a proiectat si a avizat franele pentru Logan, zau daca n-ar trebui bagat la puscarie, iar masina limitata electronic la 50 kmh. Cand pui cat de cat o frana mai tare se duce intradevar ca sania de zici ca nu-i adevarat. Personal, prefer de o mie de ori franele de la Matiz fata de ale Loganului. Cat despre anvelope am patit aceasta treaba cu mai multe tipuri de anvelope, nu doar Kormoranele originale. E o masina buna, dar franele sunt ucigase.

Share this post


Link to post
Atat ai dat, atat face, get use to it. Ai 85cp la o groaza e tabla cocotata pe un sasiu de micra :P .

...si cu pragurile facute din 2 bucati si o rezistenta la impact pe masura...

 

 

Va atrag atentia ca multi dintre voi sunteti pe gheata subtire si ca folositi "apelative" cam "dulci" pentru acest forum si pentru o discutie civilizata la modul general.

Share this post


Link to post

Da e vreo versiune de logan sa aiba discuri fata ventilate sau discuri frana spate?

Share this post


Link to post
...si cu pragurile facute din 2 bucati si o rezistenta la impact pe masura...
Fara frane si din doua bucati are 3 stele. Pardon 4 stele cu pachetul minune. Pe cand un sevi inca viseaza. Sau de fapt este o conspiratie cu stelele astea de la sevi? Edited by edpbr

Share this post


Link to post
Da e vreo versiune de logan sa aiba discuri fata ventilate sau discuri frana spate?

Din fabrica nu :)

Tunarite prin spatele blocului da. Am un amic cu un logan si s-a interesat ca se pot pune ventilate pe fata si pe spate se poate pune puntea de Megane I(se pare ca merge direct :P ) care are discuri pline :) Nu stiu daca pompa face fata sau circuitul in sine... mi-e frica sa ma gandesc :D

 

Testele din care au rezultat acele distante de franare la Logan... de la ce viteza s-a franat? :) Ca in aia 45-55 de m mananci o paine buna pana te opresti.

 

La fel, nu stiu de ce criticati voi franele de la Nubira(II) pentru ca isi fac treaba foarte bine, nu sunt cele mai bune(nici pe departe) dar m-au scapat, si nu o data, de o tamponare care tindea sa devina inevitabila :uff:

Cineva a spus ca Nubira se opreste mai greu cu mai mult de 2 persoane la bord, asa e! (e si normal, e vorba de putina fizica la mijloc) dar Loganul nu face la fel? Sau el o fi avand vreo super tehnologie care compenseaza greutatea? :) )

Share this post


Link to post
Hai mai lasati abureala, sunteti exact ca aia de la vocea clientului de la Dacia.

Am gasit pe Logan Club filmare si date exacte(cat s-a putut) despre asta. Desi cel care a facut testul a zis ca era ud pe jos mie mi se pare ca era destul de uscat, mai ales ca din cauciucuri a iesit fum ca la balamuc. Testul a fost facut cu 1 persoana in masina(soferul) iar masina este un logan dci fara abs.

Valorile sunt, dupa cum urmeaza:

- frana "in blana": 54.8 metri;

- frana "la limita aderentei": 44.8 metri.

 

Dupa acest test cauciucurile fata au devenit inutilizabile.

 

...

 

Si totusi ... nu crezi ca ar fi mai indicat sa vorbim din ceva surse mai de incredere? sau macar din experientra proprie?

 

Eu ti-am spuys ... tin pariul ... cand vrei ... unde vrei ... pe oricelfel de conditii meteo vrei

 

Iar de aburit ... sa-mi fiew cu iertare ... da cel mai mult aburesc aioa de vorbesc din ce au auzit de la vecinulubunicalucumnatulufratelelumatusa...etc...etc

Share this post


Link to post

Hahaha! Sunteti criminali mah!

Care surse de incredere? Ca au trimis astia mailuri degeaba la VC, au fost intorsi mai rau ca la Ploiesti. Omul asta a facut un test, pe masina proprie, test care mie mi se pare ca este foarte aproape de conditiile reale. In plus, ce motiv avea sa-si denigreze masina, doar este moderator la voi acolo.

 

Uite, arunca un ochi pe film, dar oricum sunt sigur ca l-ai vazut. Testul a fost facut PE USCAT, altfel nu avea cum sa iasa fum din anvelope.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post
Fara frane si din doua bucati are 3 stele. Pardon 4 stele cu pachetul minune. Pe cand un sevi inca viseaza. Sau de fapt este o conspiratie cu stelele astea de la sevi?

Prefer o masina care e facuta din bucati intregi, nu din stele.

Share this post


Link to post

Bre, nu mai hraniti trollii! Ei oricum nu inteleg modalitatea prin care crash-testele devin relevante in practica.

Share this post


Link to post
Hahaha! Sunteti criminali mah!

Care surse de incredere? Ca au trimis astia mailuri degeaba la VC, au fost intorsi mai rau ca la Ploiesti. Omul asta a facut un test, pe masina proprie, test care mie mi se pare ca este foarte aproape de conditiile reale. In plus, ce motiv avea sa-si denigreze masina, doar este moderator la voi acolo.

 

Uite, arunca un ochi pe film, dar oricum sunt sigur ca l-ai vazut. Testul a fost facut PE USCAT, altfel nu avea cum sa iasa fum din anvelope.

 

 

Care la noi acolo stimabile? ca eu unul nu am cont pe LoganClub, imi ajunge daciaclub.ro .

 

Nu stiu ce gume avea omu pe masina ... fac pariu ca sunt cele "originale" asa ca nu ma mira ca franeaza de tot cacao.

 

Da nu te-am mai auzit cu nimic despre pariul acela ... asa rapid dai inapoi

Share this post


Link to post

Mai omule, ma lasi? Este cumva prevazut ca toti cei care isi iau un logan pe credit pe 7 ani sau nu trebuie sa-si schimbe cauciucurile si sa-si puna cele mai smechere caucicuri de pe piata? Lasa-ma cu aburerile astea privind cauciucurile! Pe mine ma intereseaza ce este pe strada, nu ce s-ar intampla in caz ideal daca nush ce conditie ar fi indeplinita! Posesorul normal de logan isi ridica masina de la dealer cu ce cauciuce i-a pus fabrica acolo si le mai schimba cand vine iarna(???) sau cand se tocesc! Sa stii ca toti dau fuga dupa ce si-au luat masina sa isi cumpere Michelin sau mai stiu eu ce cauciuce!

Realitatea este in felul urmator: logan fara abs=saniuta la o franare de urgenta!

 

Pariul cand o s-o face cald afara, sa pun gumele de vara.

By the way, te-ai mai contrazis tu cu mine o data si n-ai avut dreptate. Vezi sa nu se repete.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

...

Edited by tolin
cont clona

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...