Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Tocmai, nici macar nu ar avea mari pierderi avand in vedere faptul ca o mare parte din costurile de productie sunt in RON iar masinile le vand la cursul echivalent EUR. Dar se pare ca politica dacia e mai bine inchidem fabrica decat sa reducem pretul si doamne fereste sa reducem marjele de profit.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
... Dar se pare ca politica dacia e mai bine inchidem fabrica decat sa reducem pretul si doamne fereste sa reducem marjele de profit.

 

 

Te miri de politica asta cand statul e santajabil? De ce sa nu mentina preturile cand pot santaja statul sa le dea ajutoare, sa instituie taxe dupa placul celor de la dacia (renault)?

Francezii de la reno mai mult isi bat joc de tara asta decat sa o ajute intr-un fel. Deh! daca statul e fraier, de ce sa nu profiti?

Aseara am urmarit pe realitatea tv o discutie in legatura cu dacia.

Un individ care isi duce veacul pe la Money Channel a spus o chestie desteapta. Toti producatorii auto care vand in Romania au facut reduceri de preturi de vreo 3-4 luni. Doar dacia mentine aceleasi preturi. Cine e de vina pentru managementul prost de la dacia? Statul cumva?

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post

Oarecum off

Decât francezii de la Reno? :)

Share this post


Link to post
Dar se pare ca politica dacia e mai bine inchidem fabrica decat sa reducem pretul si doamne fereste sa reducem marjele de profit.

Eu ce bateam din gura mai demult? Si toti ziceau ca n-am dreptate. Decat sa scada oleaca preturile la cazane, mai bine sa-si faca frantujii c***l gras la noi in tara, pe spinarea romanilor. Spor la vandut cazane la supra-pret, 4mint!!

Share this post


Link to post
Eu ce bateam din gura mai demult? Si toti ziceau ca n-am dreptate. Decat sa scada oleaca preturile la cazane, mai bine sa-si faca frantujii c***l gras la noi in tara, pe spinarea romanilor. Spor la vandut cazane la supra-pret, 4mint!!

 

Bai nene, e o afacere, nu o fundatie caritabila.

Ce ai vrea sa faca? Scopul unei afaceri nu asta este? Sa obtina profituri grase?

Share this post


Link to post

Ok, dar cat de grase?

Share this post


Link to post
Asta crezi tu Laurentziu. La 2 case de cladirea de birouri in care prestez zi de zi, e o berlina cu afis de vanzare in geam. Pentru mirifica suma de 2050E. :D

Crezi ca ma opreste cineva sa pun pretul de 50 de milioane in geam? Numai ca eu vreau sa o vand, sa scap de ea, nu sa-i pun hartie in geam sa nu ma bata soarele.

Share this post


Link to post
Eu ce bateam din gura mai demult? Si toti ziceau ca n-am dreptate. Decat sa scada oleaca preturile la cazane, mai bine sa-si faca frantujii c***l gras la noi in tara, pe spinarea romanilor. Spor la vandut cazane la supra-pret, 4mint!!

 

Nu ne vindem tara ! :) )

 

Saracii de noi...dupa turci, nemti si rusi acum ne calaresc frantujii :uff: . Daia nu avem infrastructura, sistemul medical este 0 etc. - din cauza frantujilr care ne subjuga si ne jefuieste de avutia nationala pe care am mostenit-o de la traian si decebal.

 

Niste bulangi!

Edited by matias

Share this post


Link to post
Nu ne vindem tara ! :) )

Niste bulangii!

 

Nu o vindem, o donam...

Share this post


Link to post
Ok, dar cat de grase?

 

Cat se poate de grase.

Share this post


Link to post

Cine face reduceri ?Mie la Fiat nu mi-a facut nici o reducere !!!

Share this post


Link to post
Cat se poate de grase.

Un foarte bun prieten, inigner la Dacia, imi spunea ca loganul cu echipare de varf costa sub 3000 euro. E vorba doar de piese, fara munca de proiectare, munca de asamblare ...

Share this post


Link to post

Adaugi costuri cu forta de munca, cu publicitatea, cu distributia.

Ajungi sa zicem la 5000E. Deci, profit 100%. Cum ti se pare asta in conditiile in care un butic de coltul strazii care ia marfa de la metro (sau comerciantul care ia toale din Europa) si o revinde are adaos in jur de 30% ? Mie mi se pare un profit acceptabil. Poate chiar mic :D

 

In plus, mi se pare ca nu intelegeti un lucru foarte important. Pretul pe care l-a pus Reno pe Logan e fix cat sa atraga clientii care vor o masina noua dar nu isi permit sau nu vor sa mai puna inca 1000-2000-3000E sa ia altceva. Si pana acum strategia a fost castigatoare. Iar acum, ce pot sa faca? Sa reduca din profit prin oferta de reduceri, sau sa reduca personalul. Pai, sa vedem, ca angajator, nu este o pozitie favorabila atunci cand angajatii sunt la mana ta?

 

 

Avocatu' diavolului.

Edited by andrew

Share this post


Link to post
Cine face reduceri ?Mie la Fiat nu mi-a facut nici o reducere !!!

Toate fiaturile au discount dar nu f mare ca acum e oferta cu 50%.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Toate fiaturile au discount dar nu f mare ca acum e oferta cu 50%.

Chestia aia cu 50% e o mare pacaleala ,i-am intrebat de dobanda si au dat din umeri ,au zis ca trebe sa dea niste telefoane la firma de leasing !!!

Share this post


Link to post

Nu e pacaleala. M-am interesat eu, erau niste dobanzi normale, nimic iesit din comun ...

Share this post


Link to post
Bai nene, e o afacere, nu o fundatie caritabila.

Ce ai vrea sa faca? Scopul unei afaceri nu asta este? Sa obtina profituri grase?

 

Bai nene, daca e afacere, sa si-o faca singuri. Sa nu vina si sa cerseasca bani de la stat si sa il santajeze cu locurile de munca. Profitul pe care l-au facut pana acum unde e? Cica din 2003 nu au dat niciun ban actionarului majoritar francez. Deci unde "e" banii?

Tu ca firma mica sau mijlocie nu bati la usa guvernului sa-ti dea ajutor financiar ci iti regandesti strategia de afaceri. Ei de ce nu pot face asta?

Share this post


Link to post

Pentru ca POT santaja statul. Pus in pozitia in care ar avea acest avantaj, eu sunt convins ca absolut oricine de aici ar face acelasi lucru. E simplu. Afacerile se fac pentru bani, si in afaceri orice mijloc care poate spori profitul trebuie folosit. Ca de-aia fac unii afaceri si altii nu. Nu e nimic moral in asta, dar moralitatea nu e un scop in afaceri.

 

Atentie, ceea ce argumentez aici, e strict o privire zic eu din punctul de vedere opus. Asta nu inseamna ca sunt neaparat de acord cu aceasta atitudine a francezilor. Dar totusi mi se pare ridicol sa ne lamentam ca unii fac afaceri si se folosesc de 'gloata' pentru castigul propriu. Asta se intampla de cand lumea.

Share this post


Link to post

Asa se intampla oriunde in lume. Ce nu intelegeti ? GM, Ford si Chrysler cersesc bani peste tot...de ex: Arabia saudita, Kuweit, Quatar, Emirate, Canada...deci ? Americanii-s de vina ! F...i in gura sa-i f..t :D

Share this post


Link to post

Bravo @adostar! In toiul iernii tu imi aduci aminte de Vama Veche! Ce tupeu, bravo...

Share this post


Link to post
Un foarte bun prieten, inigner la Dacia, imi spunea ca loganul cu echipare de varf costa sub 3000 euro. E vorba doar de piese, fara munca de proiectare, munca de asamblare ...

 

Intreaba-l si de marketing, overhead, transport, dealer's cut si toate cele... Altfel, e ca si cand ai spune ca semnintele pentru cereale au fost 3 lei si ca in DOAR in functie de asta se stabileste pretul.

Share this post


Link to post
E VORBA DOAR DE PIESE, fara ...

Nici eu nu cred ca am zis altceva.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Stiu ca este o veste trista pentru multi - vazarile dacia au crescut in germania:

 

http://www.curierulnational.ro/Actualitate...+2007+cu+175%25

 

Vânzările Dacia în Germania au crescut în 2007 cu 175%

 

Vânzările Dacia pe piaţa germană, cea mai mare piaţă de profil din Europa, au crescut anul trecut cu 175%, la 17.300 de unităţi, dintre care 4.296 de unităţi au fost cu motorizare diesel, compania având o cotă de piaţă, pe segmentul compact, de 2,1%, potrivit Autorităţii Federale de Transport, KBA, din Germania, informează Mediafax. În luna decembrie a anului trecut, numărul autovehiculelor comercializate de compania controlată de grupul Renault a urcat cu 93,1% faţă de aceeaşi lună a anului precedent, la 1.402 unităţi. Potrivit sursei citate, cota de piaţă a producătorului auto pentru clasa compact a fost anul trecut de 2,1%, iar în luna decembrie de 2,2%.

În Franţa, numărul autovehiculelor comercializate de Dacia a urcat de la 18.742 unităţi în 2006 la 32.635 unităţi, nivel atins la finele anului trecut, potrivit datelor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile. Vânzările Dacia la nivel global au crescut în 2007 cu 17,4%, la 230.473 de unităţi, de la 196.378 de unităţi în urmă cu un an. Evoluţia vânzărilor a fost susţinută de autoturismul Logan, care a fost vândut în 367.745 de unităţi la nivel global, cu 48% mai mult decât în 2006, atât sub marca Dacia, cât şi sub brandul Renault.

În România, compania a comercializat anul trecut 102.062 unităţi, piaţa românească fiind cea mai importantă pentru producătorul auto.

Numărul înmatriculărilor de maşini noi în Germania s-a redus în 2007 cu 9,2%, la 3,148 milioane de autovehicule, cel mai scăzut nivel consemnat de la reunificarea ţării în anul 1990. Evoluţia pieţei auto din Germania în 2007, influenţată negativ de majorarea taxei pe valoarea adăugată (TVA) începând cu 1 ianuarie, a depăşit recordul negativ din anul 1993, când au fost înmatriculate 3,194 milioane de maşini noi.

Declinul pieţei auto din Germania a fost susţinut şi de creşterea preţurilor la combustibili, de majorarea taxelor şi de nesiguranţa legată de legislaţia privind taxele pentru emisiile de carbon.

Share this post


Link to post

Pai da, pentru ca neamtul iti da la programul rabla 2400 de euro nu 40 de milioane ca la romani. Am vazut aseara la stiri ca nemtii de inghesuie sa cumpere Logan, cu 2400 de euro avans atrag clientii, au cel putin 28 de clienti pe zi doar la un dealer.

Share this post


Link to post
În Franţa, numărul autovehiculelor comercializate de Dacia a urcat de la 18.742 unităţi în 2006 la 32.635 unităţi, nivel atins la finele anului trecut, potrivit datelor publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile. Vânzările Dacia la nivel global au crescut în 2007 cu 17,4%, la 230.473 de unităţi, de la 196.378 de unităţi în urmă cu un an. Evoluţia vânzărilor a fost susţinută de autoturismul Logan, care a fost vândut în 367.745 de unităţi la nivel global, cu 48% mai mult decât în 2006, atât sub marca Dacia, cât şi sub brandul Renault.

În România, compania a comercializat anul trecut 102.062 unităţi, piaţa românească fiind cea mai importantă pentru producătorul auto.

Bre, ma lasi? Nu mai pune stiri pompieristice pentru ca:

1. Se stie ca vanzarile dacia au avut o contractie puternica in 2008 in ro

2. In franta vanzarile sunt de asemeni in scadere WALLSTREET

 

LE: Mare jurnal, mari ziaristi astia de la curieratu' national.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...