Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Topicul asta este mai rau ca o placa zgariata, este normal sa repetam acelasi lucru ca sa inteleaga lumea mai bine, adica astia care sunt pro Logan .

Oricum pentru o masina noua este scumpa la ce ofera dar asta este, romanul se multumeste si cu un singur AirBag si casetofon .

Share this post


Link to post

Tractoristule comaparatia de sarcina utila este cu dacia pick-up :)

Varza sau cartofii nu sant bagaje chiar usoare.

Share this post


Link to post

Bre m-ai innebunit cu papucu tau, aia este chiar un esec de masina cu motor diesel de care si mie mi-e rusine .

Ti-am zis si repet alternativa la papucul dacia este tot in grupul reno adica Nissan NAVARA =))

Share this post


Link to post

Nu toti isi permit sa ia o masina scumpa gen Nissan NAVARA pe care sa o foloseaca ocazional .E un lux prea mare.Vezi vreo firma sau vreun patron sa isi umple curtea cu Nissan NAVARA ?

Share this post


Link to post

In Bucuresti e plin de Navara, este cel mai ieftin Pickup adevarat si este facut in UE .Loganul break este duba nu pickup si este normal ca o duba sa care mai putin decit un Pickup .Oricum si VW a renuntat la pickupuri si acum se axeaza pe dube asa ca nu este nici o rusine pt Dacia sa renunte la Dacia Pickup .

Share this post


Link to post

Asaaaa... Ca fost Loganist cred ca am si eu un cuvant de spus in topicul acesta. in ultimii doi ani am schimbat mai multe masini printre care si un Logan nou, iar ultima venita este o Ocatvia 1 din 2002.

Primul a costat 7600 eur, iar a doua 10000 eur. Prima nou-nouta, a doua sh. Pot sa spun cu mana pe inima ca nu exista termen de comparatie intre cele doua!!! De ex.

1.Dotari: Logan-2xgeamuri electrice, servo, ac manual, oglinzi elctrice, comp. bord, radio cass+4xdifuzoare

Skoda-4xgeamuri elctrice, servo, climatronic, oglinzi electrice, comp. bord, piele, incalzire in scaune, xenon, cruise control, radio cass+magazie 6cd+8xdifuzoare, jante aliaj etc.

2.Motor: Logan-1,6 benzina 90 cp consum urban in jur de 10% pe bune

Skoda- 1,9 tdi 110cp consum urban in jur de 7% tot pe bune

3.Probleme: Logan-ambreiajul patina la 16000km, plasticul scartaia+ cutie viteze trepida ca la balamuc de ziceai ca e diesel

skoda- inca nu am probleme cu ea desi are 100k km doar niste greierasi prin spate dar se rezolva

4. Preturi de intretinere: Logan- am facut o singura revizie si a costat cam 450 ron daca i-mi aduc bine aminte

Skoda-filtru aer 23 ron, filtru ulei 35 ron, filtru motorina 50 ron, ulei 160 ron, total:268 ron

 

Pot sa spun cu mana pe inima ca nu exista termen de comparatie intre cele doua!!!

 

Singura varianta de logan care se merita este cea cheala care rivalizeaza cu matizlu ca pret, restul sunt VAX

Share this post


Link to post

Acu' dupa ce vazui skoda asta new, parca breakul logan nu mai imi pare asa hidos. Si-or fi imprumutat designerii?

Share this post


Link to post

Skoda roomster e chiar urataaaaaaaa Dupa parerea mea concureaza cu Fiat multipla la uratenie !!!!!!!

Share this post


Link to post

Urata cu draci. Ce naiba, s-au dilit toti?

O fi asta vreo linie noua in designul auto? Ce se intampla, nu mai face nimeni masini frumoase, ca de "utile" ne-am saturat...

Share this post


Link to post

Moshuleeeee gusturile nu se discuta, mie unu imi place vw Caddy 3 la nebunie, chiar si Roomsterul asta este ok .Oricum pentru o masina asa urita cum zici tu, eu zic ca 11sec suta si 182km/h top speed este ok pt un diesel =))

 

PS> MCV=Multi Convivial Vehicle nu Medium Comercial Vehicle cum zicea Leone .

Edited by BogdanG

Share this post


Link to post

Eu am trecut dincolo, ca aici suntem offtopic.

Share this post


Link to post

Daca baga motoru' de 1.9 DCi de la Megane1 sau Laguna eu ma bag la aia cea mai scumpa.

Share this post


Link to post

Pufosule ce mama dracu noi scriem ca idiotii aci ????

Motorul diesel este cel de 1.5 L si are acum 70 CP datorita intercoolerului montat care mai agita putin martoagele .

Cind o avea Loganu motor de 1.9 si Cielo o sa aiba 2.0 SFI de pe Calibra .

Share this post


Link to post

:o fftopic: Parca era FSi???Sau am luato razna :tongue: .

Share this post


Link to post

la Opel ii zice SFI adica Secvential Fuel Injection, FSI este la VAG si reprezinta injectia directa de benzina ...ma rog alte treburi si deja am dat-o in offtopic din cauza ta .

Share this post


Link to post

Nu mai spuneti va rog ca noul logan va fi potrivit pentru carat pepeni, ceapa, castraveti, etc.

Nu stiu cati dintre cei care vand pepeni cu 0.4 lei/kg isi permit masina de peste 10 mii de euro.

Asa ca sunt curios care vor fi clientii care vor da pe o dacie aproape cat pentru un Megane Estate.

Share this post


Link to post

Laurentiu nu ai deloc dreptate, pietarii sunt plini de bani si isi pot permite Logan Estate problema este ca deja multi dintre ei au oricum Logan .

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca pe tine te tenteaza si loganul si pepenii?

E alegerea perfecta.Pepenii trebuie tinuti la rece inainte de a fi consumati :) )

Share this post


Link to post

Pepenii nu ma tenteaza dar Loganul Estate si cartofii da :) ) si daca este si dizel este combinatia perfect .

Share this post


Link to post

Mai ales ca are si intercooler nu doar compresor :) )

Daca as fi lucrat la ei in marketing, numele potrivit, si pe placul cumparatorilor era .. Dacia Kompressor :D

Share this post


Link to post

Am un vecin care are logan de un an de zile.El nu a avut alte masini in afara de skoda 1100 si dacia 1300.I-am explicat de la inceput sa nu mearga cu benzina putina in rezervor si sa nu bage de la statii peco dubioase noname dar a ignorat total.

De 2 saptamani masina porneste numai cand vrea ea :) )

A fost la dealer si i-au zis ca nu are nici o problema dupa ce a fost pusa pe tester.Am pus si eu testerul pe ea si la fel nici o problema :) )

L-am anuntat sa pregateasca o prima de 700 ron(pompa de benzina ) pentru bolsevicul de la colibasi care a considerat ca nu e necesar ca aceasta masina sa fie dotata cu filtru carburant.

Share this post


Link to post

Cred ca ma tenteaza si pe mine o astfel de masina fara filtru de combustibil, la citi km merg eu pe an amortizez masina numai din lipsa filtrelor :) )

Share this post


Link to post

REACTII NEGATIVE

 

Privit din spate, e... foarte Kangoo Billou, Franta (via Caradisiac)

Cred ca nu e deloc ceea ce trebuie. Usile posterioare nu sunt practice, pentru ca nu se pot deschide in conditiile in care parchezi cu spatele aproape de o alta masina. Arata ca o furgoneta si cred ca doar pretul ii va putea satisface pe viitorii clienti, in conditiile in care daca toate scaunele sunt functionale are un portbagaj foarte mic iar echiparea este saraca. pilou, Franta (via Caradisiac)

Este totusi Dacia. Made in Romania. La cat costa, mai bine cumpar altceva Sorin Oprea, Romania (via blogauto)

Ce dracu e asta? E aiurea! Matt, Italia (via blogauto)

Din lateral seamana cu vechiul Megane. Din spate parca e Kangoo. Ideea celor de la Renault de a recicla vechile modele pentru a da viata unor monstruozitati este senzationala! Manlio, Italia (via blogauto)

Tocmai s-a inaugurat o noua categorie: berlinele cu spate de furgoneta! Paolo Bitta, Italia (via blogauto)

Dric low-cost Kimmi, Italia (via blogauto)

Din pacate familialei ii lipseste un "ceva" care sa o faca placuta la ochi , parca prea are forma de dric, asa se vede in filme si poze poate in realitate arata bine si nu mai lasa aceeasi senzatie. Eu in locul lor as fi facut breakul cu designul de la Laguna1 break care arata foarte bine. cristirenault, Romania (via Daciaclub.ro) Pozele trucate de pe net arata mult mai bine. E clar ca au mers dupa mai multi iepuri. Pe aceasi linie sa faca si "break" si furgon si papuc si de toate. Daca lumea o sa cumpere, inseamna ca ne-am inselat noi, avem gusturi mai rafinate, si nu suntem pe acelasi target al Daciei MCV, sau cum io-r spune formei aleia. Cat despre preturi, intr-adevar au urcat sus, prea sus. La 11600+garantie+vopsea metalizata=vreo 12000 si ceva de iepuroi, deja esti pe un alt teren, alte cerinte, alte pretentii. Daca avea un pret de pana la 9000 euro era un succes, dar asa nu prea cred... Seb_, Romania (via Daciaclub.ro)

Atentieeee! S-a lansat un nou troleu pe sosele! oxid73, Romania (via forumul Automarket)

 

 

Eu sunt de acord cu tot ce zic astea :)

Si ... poate e mai fiabila decat sedan-ul :) )

FIÁBIL ~ă (~i, ~e) Care prezinta siguranţă în funcţionare. :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...