Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Doar Reno ar putea face o limuzina mai urata decat VelSatis :dizzy: Bravo lor, au reusit desi nu era usor deloc :D

Share this post


Link to post

Ce zice acolo, ca dacia va scoate aceasta Boccara, la clasa lui Velsatis, inteleg eu bine ? mr, ai prins ceva flamanda sa dai o traducere aproximativa ? :)

 

Pe de alta parte, se pare ca profitul Uzinei e de 57 mil. Euro pe 2005, mai multe detalii aici

Share this post


Link to post

Din ce inteleg eu din poza, nu este decat un Vel Satis cu alt calandru...

Share this post


Link to post

GLUMAAAAAAAAA! 1 aprilie, remember?

 

Serios, e la misto.

Share this post


Link to post

Cum ziceai BAD_MF, problem cu bratul la 10k?

Hmm, inseamna ca nu e caterinca faza cu fuzeta.. grija mare baieti.

Share this post


Link to post

Haide, Tommy, ce dracu! n-are nimic de-a face sula cu prefectura, zau! brate inferioare (pivoti) schimbam toti mai devreme sau mai tirziu, din cauza drumurilor, a stilului de condus si a lui McPherson!

Share this post


Link to post

Corect, dar nu la 10k facuti cu o masina noua.

Share this post


Link to post

Eu la berlina in 80k km o singura data am schimbat bucse la brate inferioare,

si pe dreapta si axul.

Pivoti si de sus si de jos garla, nu rezistau mai mult de 10-12 mii.

La alea de sus o singura data o bucsa.

Dar bratele au ramas la locul lor.

Nu-i permis la 10 mii, indiferent de modul de condus,

mai ales ca bad_mf nu e la prima masina, tot a mai ratat cate o groapa, nu?

 

Cred ca e bug din fabrica, in bunul stil al muncitorului roman.

Dar s-a intamplat si la case mai mari, nu-i vorba.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Nu pot sa zic ca merg mosnegeste si evit orice groapa dar nici nu imi bat joc de masina, o fi ea logan dar tot tin la ea si am grija cum merg. Nu mi se pare deloc normal ca la o masina aproape noua sa se intample asa ceva dar repet sunt doar 50% sigur ca era chiar tot bratul de vina, cel mai probabil l-au inlocuit pe tot ca sa isi traga mecanici ceva piese. Prima data mi=au spus ca schimba bieleta apoi cand am venit dupa masina a mai durat jumatate de ora pentru ca cica au schimbat bratul. M-a mirat atitudinea lor, foarte amabili si nu au comentat absolut nimic, si mi=au si spalat-o :D . Oricum nu intetionez sa tina masina asta foarte mult timp asa ca nu m-a speriat foarte tare evenimentul, sper sa nu apara si altele asemanatoare!

Share this post


Link to post

Daca v-as spune ca la Loganul de la firma, productie mai 05, la 18700 km rulati la revizie s-a schimbat ulei+filtre+ brat suspensie dreapta...

Un pic OFF Topic: O serie de Papuc 1,9 D au fost rechemate prin scrisoare la service pentru repozitionarea racordurilor de franare...

Share this post


Link to post

Poate are o buba bratul dreapta la acest lot (a mea tot mai 2005) :-? ..sau poate e o coincidenta..

Share this post


Link to post

Nu cred! Acelasi comportament super amabil, la service IPSO in Otopeni. Nu s-a plans nimeni de zgomote pe fata, ne-am plans ca o apuca caraiala intre 2-3 turat si au zis ca nu are nimic, dar au schimbat bratul suspensiei...

Share this post


Link to post

BAD_MF,se schimba cu totul pentru ca asa este.Nu se poate schimba doar rotula(pivotul)pentru ca asta e cu tot cu brat.Si intradevar se pare ca sunt ceva probleme cu reperele astea la unele loturi fabricate prin primavara 2005.La primele reclamatii facute,cei din service schimbau caseta de directie,crezand ca de acolo provin zgomotele,au fost multe casete schimbate degeaba,pentru ca ulterior sa descopere ca de fapt buba era la rotula,dar de,meseriasi ca ai nostri nu prea mai gasesti.

Share this post


Link to post

Mersi osirus pentru info, si schimbarea bratului rezolva complet problema?

Share this post


Link to post

Parca vad un recall iar... cum cricul l-au schimbat, ar putea combina de data asta cu, sa zicem, un parasolar, ceva.

Share this post


Link to post
Parca vad un recall iar...

Nu cred...nu rezista prea multi km fara se sa auda zgomotul si nu sunt multe care au avut "norocul" asta.Dupa inlocuire dispar zgomotele.Mai pot aparea unele zgomote la flansele amortizoarelor fata,la bracare,dar astea se rezolva prin gresarea respectivelor flanse.

Edited by osirus

Share this post


Link to post

Ia mai baga Osirus ...ce probleme mai are Loganul ca sa mai facem si noi haz de necazul celor care si-au luat "frigidere pe patru roti plus rezerva"

Share this post


Link to post

Imi pare rau sa va dezamagesc baieti dar avem la firma cateva "frigidere pe patru roti plus rezerva" si marg super.

 

Sunt diesel si la vro 7 masini (ce-a mai alergata are 40k) nu s-au schimbat de cat 2 blocuri de lumini in garantie in rest nimic si masinile sunt super alergate :)

Share this post


Link to post

Nu cobi.

Apropo, chestia asta cu 'merg super' e o chestie tare subiectiva... Am vazut azi o masina care mai avea putin si cadea de pe roti dar, dupa parerea posesorului, era in stare functionala perfecta.

Share this post


Link to post

@Matias dupa cum spunea si Sato este o parere pur subiectiva ...nimic nu este perfect in lumea asta ...mai ales o Dacie ...iar 40.ooo km este ceva pentru un Logan diesel ...care a aparut acum citeva luni ...deci masina face peste 5000km /luna ceea ce este ok zic eu ...sa vedem peste 12 luni si 100.ooo km cum va fi acea masina deja am vazut LGNuri dCI care scot fum si nu unu ci multe ...mi-se pare curios ...nu am vazut nici un Megane II sau Clio II sa scoata fum .

Share this post


Link to post

... am vrut sa spun ca nu zdrangane, nu s-a steicat nimic, consuma destul de putin...nici vorba de scos fum sau de schimbat punti, amortizoare etc.

 

Eu cred ca pt o masin de firma exploatat in ro. sa nu schimbi nimic la trenul de rulare este totusi o performanta.

Share this post


Link to post

Si la firma unde lucrez eu e un dci si are cam 20k km.Sincer,mie unu i-mi place mai mult asta decat benzinara mea la 2 capitole,tinuta de drum si consumul.Fiind ceva mai grea(cam 50kg in plus)are alte suspensii,ceva mai tari,care o face sa se aseze altfel,atat la viteze peste 100 cat si prin curbe.De consum nu mai zic,ca nu a trecut niciodata de 6% si asta urban.In afara de cele 2 revizii nu a vazut service-ul.

Fum cred ca scoate orice diesel mai ales cand bagi piciorul in ea.La asta nu am vazut ca nu am mers in spatele ei niciodata,dar teava de evacuare e neagra deci cred ca scoate fum atunci cand ii dai talpa.

Share this post


Link to post

Eu ma refeream la scos fum in mers normal nu la blana ...si eu scot fum in blana ...este normal la un diesel ...dar omu mergea in coloana la 50-60km/h si nu e normal sa scoata fum ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...