Alezz Posted December 24, 2005 Azi dimineata ora 08:00 locatia Bucuresti la Lukoilu de pe malu' Dambovitei cum te duci spre Vitan una bucat Dacie Logan cu motorul SPART . Nici nu a apucat sa plece de la semafor(inca inaintea trecerii de pietoni)si a bubuit. Share this post Link to post
BigMe Posted December 25, 2005 e se mai intampla asa cadou de Craciun...nasol moment Share this post Link to post
icet Posted December 25, 2005 Poate ne explica si noua Alezz cam cum e aia "motor spart" si motivul!!Poate si ceva poze!Ca pana acum nu am auzit/vazut motor renault sa "moara" din cauza turatiilor mai ales pana in 50k km. Poate ceva detalii ar fi binevenite... Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 25, 2005 Pai reno e vreo fabrica de rachete de nu ai auzit de motoare ''sparte? Share this post Link to post
Alezz Posted December 25, 2005 Treaba era cam asa... Sub masina o mare balta de ulei Deja ajunsese platforma sa ia masina Omul saracu se lua cu mainile de cap Nu am aparat foto de nici un fel Eram in trecere si faza cu plecat de pe loc(tentativa)si un zgomot la motor iar dupa aceea kaput am aflato de la tipul cu masina de service Asta in 25-30 de secunde cat am stat acolo Share this post Link to post
icet Posted December 25, 2005 (edited) Uleiul putea sa fie si de la directie...asa ceva s-a mai intamplat,dar sa se duca motorul pur si simplu fara nici o interventie exterioara(lovituri sau orice soc mecanic)n-am vazut,chiar daca nu se fabrica rachete sau alte obiecte cosmice .Dar totusi sunt mai rezistente la turatii fata de altele. Edited December 25, 2005 by osirus Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 25, 2005 Dezvolta... subiectul cand te referi la altele Share this post Link to post
BigMe Posted December 26, 2005 fata de lastun,dacia 1110,1100 ... asta e.. se mai intampla... Share this post Link to post
Pedala Posted December 26, 2005 (edited) Nu denigra motorul de pe 1100. N-ai de ce. Variantele Alpine au atins 90cp, dublu fata de cat aveau standard. Edited December 26, 2005 by Pedala Share this post Link to post
Mircea Posted December 27, 2005 Si oricum mai mult decat Loganul de 1,6! Sincer nici eu nu prea-mi dau seama de cauzele posibile spargerii motorului la o simpla plecare de la semafor si nu-i pot gasi o alta cauza decat defect de fabricatie... daca e asa. Uleiul pe jos poate fi de la spargerea baii de ulei, a filtrului de ulei (filtru de calitate proasta, supapa de suprapresiune blocata pe inchis.etc) Spargerea unui motor la propriu, adica pistoane iesite prin bloc se produce de regula din exploatarea nerationala a motorului, turatii excesive etc, dar nu la plecarea de pe loc... cat dracu s aturezi un motor pe loc sa-l spargi, unde mai pui ca intra limitarea si nu prea te lasa sa faci asta... Share this post Link to post
Gica Posted December 27, 2005 Poate fi asa cum zice alezz, dar mai degraba e ceva similar cu ce i s-a intamplat unui prieten de-al meu acum cativa ani tot in perioada Craciunului, care are un Megane 1 : A plecat de la semafor si deodata s-a auzit ceva si masina s-a oprit. Cand deschide capota ulei pe jos, iese abur, zice gata motorul spart ! Sa innebuneasca nu alta. De fapt era pompa de apa care s-a gatat, iar ce cursese pe jos era antigelul fierbinte si nu isi daduse el seama. Share this post Link to post
Tommy Posted January 9, 2006 (edited) si ceva de bine pentru cei ce intentioneaza sa cumpere dacia logan: Gama Logan are acum două noi versiuni, dotate cu ABS: Laureate Plus 1.4 MPI şi Ambition 1.5 dCi. http://www.dacia.ro/ si tot aici preturile: http://www.dacia.ro/cum-cumpar/preturi Edited January 9, 2006 by Tommy Share this post Link to post
Alezz Posted January 9, 2006 Ba,sa imi bag @^ in &@%#!! mamii lor au vazut la Daewoo Cielo Executive Plus au pus si ei repede...oricum foarte scumpe ca pret o sa mai avem putin si iar o sa bage ca optionale parasolar dreapta si scrumiera. Auzi ABS pe Dacie doar pe hartie poate ca de finctionat nu cred asa ceva. Share this post Link to post
Tommy Posted January 9, 2006 (edited) e aproape la pret cu ambition, daca-i mai pui jante ramane vreo 200 diferenta Ambition 1.6 MPI 8750 32335,63 Laureate Plus 1.4 MPI New 8200 30303,10 Jante aluminiu pentru Laureate Plus 320 1182,56 m-am distrat si eu ah.. si 200 garantia extinsa, si 250 coloarea meatalizata no sh.. uite ce mai vand astia: http://www.dacia.ro/noutati/obiecte-promotionale Edited January 9, 2006 by Tommy Share this post Link to post
drooopy Posted January 9, 2006 (edited) nu stiu daca este locul unde ar trebui sa postez dar cam asa arata un logan rasturnat.mai multe detalii nu va pot oferi deoarece nu mai tin minte. stiu doar ca s-a ciocnit cu o dacia 1410, loganul avea viteza si pasagerii au fost dusi in stare grava la spital Edited January 9, 2006 by drooopy Share this post Link to post
Alezz Posted January 9, 2006 (edited) 1400le cum arata??? Edited January 9, 2006 by Alezz Share this post Link to post
drooopy Posted January 9, 2006 hmm 1410 a avut noroc ca nu s-a rasturnat. numai poza asta am prins-o Share this post Link to post
Alezz Posted January 9, 2006 (edited) Ma,n-am nimic cu nimeni dar se pare ca in cazul asta 1410 pare ca a avut 5 stele fata de 3 ale Loganului . Edited January 9, 2006 by Alezz Share this post Link to post
Mircea Posted January 10, 2006 (edited) Nu e chiar asa Alezz, de multe ori o masina mai zobita arata ca a absorbit mai bine energia de impact si pasagerii au avut mai putin de suferit... Si in cazul de fata celebrele airbaguri nu au functionat... Edited January 10, 2006 by Mircea Share this post Link to post
MariusM Posted January 10, 2006 Orice masina rasturnata arata rau. Si airbagurile nu trebuie sa se deschida la rasturnare. Share this post Link to post
BAD_MF Posted January 10, 2006 Si adica daca pun poza cu un BMW seria 7 facut zob cu toti pasagerii morti..inseamna ca bmw e varza?! Hai sa fim serios ca iar o dam in "sefeuri". Am pus si eu o poza cu un logan turtit, pasagerii nu aveau nimic grav, masina a absorbit bine impactul. Iar in cazul de fata, daca nu aveau centura pusa, pasagerii mai mult ca sigur s-au lovit! Iar comparatia cu 1410 este de toata jena, de unde se stie exact ce viteza avea fiecare masina, in ce unghi au fost lovite..etc. ...si doar mi-am promis ca nu ma mai bag pe acest topic Share this post Link to post
ticolino Posted January 10, 2006 mie mi se pare ca loganu arata chiar bine, daca aveau centura pasagerii nu trebuiau sa pateasca mare lucru. Share this post Link to post
BAD_MF Posted January 10, 2006 Eu nu sustin ca loganul este BMW OZN, nici ca e de 5 stele, dar nici nu e ultimul jaf care la orice impact mor toti pasagerii. Share this post Link to post
Tommy Posted January 10, 2006 bad_mf: ..si doar mi-am promis ca nu ma mai bag pe acest topic ca doar nu degeaba ai scris intai fordu' si apoi loganu ' am glumit acuma serios, fiecare accident e altfel, nu e ca la teste unde se face o anume procedura, si rezultatul arata cat de bine s-a trecut acel test, asa ca la un eventual accident, dumnezeu cu mila, am vazut morti intr-un megane 2 de 5 stele la 100 si scapati fara zgarieturi dintr-un cazan de dacie din 78 la peste suta care s-a dat de cateva ori peste cap si s-a oprit in stalp asa ca nu o poza arata cat de sigura e masina, cat de controlabila sau cat de buna.. eventual doar cat i-a sarit vopseaua ) Share this post Link to post
Mircea Posted January 11, 2006 Ieri am facut un drum lung cu Loganul Buftea - Galati si inapoi, pe Urziceni-Buzau (694 km) Masina a mers bine, statisticile computerului fiind 6,9% consum, media orara 74.4 km/h (inclusiv o ora de bantuit prin Galati ). Zgomotul de 120 in sus in masina este infernal, practic CD-ul e degeaba, iar la 140 computerul arata un consum instant de 9.6 l% Reprizele de 160 au fost si ele intre buzau si urziceni, dar nu-i facuta pentru asa ceva, urla mai tare decat un camion... In rest, cald si bine inauntru, m-a dus si m-a adus, nu mi-am tocit pingelele deci e bine. Se poate insa mult mai bine Share this post Link to post