Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Duminik dimineata pa la 10:30 coboram pa langa Parcul Carol pa linia de tramvai(veneam de la Filaret cu destinatia targ Vitan) in fata mea un Fiat Croma cred in orice caz o masina mare care a ciupit linia de tramvai fiind ud pa jos a pierdut conrtolul volanului si implicit al masinii si s-a infipt in frumusete de stalp la 60-70km/h b-( .

Acuma de ce a intrat ala in stalp ca bordura are cam 30 cm inaltime ei bine cu vreo un metru juma inainte de stalp un citizen a facut o rampa de beton sa sa poata sa isi parcheze masina pa trotuar :spumelagura:

PS :traiasca Debica Presto ca aveam 80km/h si nu am avut nici pa draq :osanale: .

Share this post


Link to post

Referitor la Loganul rosu (de mai jos, ca intre timp a fost mutat: :dizzy:

Respect! Daca asta e masina care s-a rasturnat de mai multe ori, e solida, nu gluma!

Share this post


Link to post

Pozele astea le-am gasit pe forum la Dacia,cica Loganu' avea 110-120km/h s-a rasturnat de mai multe ori,soferul incercase sa evite o groapa pe gheata,pasagerii nu au patit nimic zic ei,iar airbag-urile nu s-au deschis.

 

Iar despre Nubira asta ziceau ca a fost lovita de un Renault 5 la 30km/h si ca i s-ar fi rupt directia,in timp ce Renault-ul a plecat pe propriile roti.P-asta chiar ca n-o mai cred :spumelagura: .Da-o incolo de treaba chiar asa de "tanc" sa fie un pricajit de Renault 5. X( Si in plus cica asta ar trebui sa ne linisteasca pe noi posesorii de WOO-uri,ca nu sunt masini asa bune cum zicem. X( X(

 

Asta era Nubira pe care o criticau.

post-780-1110361641_thumb.jpg

post-780-1110361667_thumb.jpg

post-780-1110361683_thumb.jpg

post-780-1110362017_thumb.jpg

post-780-1110362029_thumb.jpg

Share this post


Link to post

1. Pe asa o suprafat ala se deplasa cu 110? :dizzy:

 

2. Cum s-a rasturnat ca eu vad cupola intacta? :scarpin:

Share this post


Link to post

120 la ora? Pe gheata? Soferul ala merita ca asigurarea sa ii dea bani sa isi repare masina si sa nu i-o schimbe. Exact acelasi lucru i s-a intamplat unui coleg de liceu de al meu, tot aceeasi viteza, tot aceleasi conditii numai ca era intr-un Cielo. A stat nu stiu cate luni pana si-a reparat masina si dupa aia tragea dreapta cand depasea 80km/h.

 

PS: daca masina nu a fost izbita din fata nu are de ce sa ii fi sarit airbagurile

Share this post


Link to post

nu este obligatoriu ca o masina care se rastoarna sa cada pe cupola. daca se intampla asta, la cum arata masina, oamenii respectivi nu mai apucau sa incaseze asigurarea.

Share this post


Link to post

Am ramas eu repetent la fizica sau cum dracu? Daca se rastoarna cum sa nu atinga cupola?Face tripluslat cu cadere pe roti :scarpin: . De rasturnat fata-spate fara atingerea cupolei e si mai greu :scarpin: . Ceva e putred in palestina. Am vazut si eu vreo 2 masini care s-a rasturnat (si un Cielo) dar cupola era varza. Inca nu mi-a fost dat sa vad masina care s-a rasturnat izbita in fata/spate dar cu cupola intacta si portierele relativ intacte :scarpin: .

Share this post


Link to post

din fericire, exista aceasta posibilitate. pur si simplu face hopuri si, culmea, intotdeauna cand cupola este jos masina este in aer. se poate. sunt filmulete cu rasturnari si apoi demaraj imediat pentru ca a avut nesperatul noroc sa cada pe roti de fiecare data.

 

la asta e ciudat. doar spatele pare afectat, lateralul pare relativ intreg si cupola este neatinsa.

 

@DANNY WOO hai sa ramanem la poze care se inscriu in titlul topicului sau macar cu oarece semnificatie pentru noi. poze cu accidente bizare sau dezastruoase se gasesc peste tot.

Share this post


Link to post

ce funny... replicile lui danny woo sunt amuzante...

ce va spuneam si in cazul celebrelor accidente ale loganului: conteaza CUM s-a produs EXACT accidentul.

DE CE NU SARITI SI ACUM SA ZICETI CA NUBIRA ARE O DIRECTIE SHUBREDA?

sau mai asteptati un alt caz si "abia" atunci dati concluziile...

 

referitor la plafonul loganului, daca va uitati mai atent la poze (in format mare, nu thumbnail) veti vedea ca ESTE sifonat dar, va dezamagesc, stiu, este mai rezistent decat o cutie de chibrituri.

Share this post


Link to post

in afara de un mic bump in spate, plafonul este intact. uita-te si la linia portierelor. e neatinsa. daca esti de alta parere incercuieste pe poze dovezile pe care crezi ca le ai.

Share this post


Link to post

bine bine, portirele pe dr sunt oarecum neatinse dar cele de pe stanga sunt varza...

 

in concluzie, fara a fi partinitor, eu zic ca a suportat onorabil accidentul...

Share this post


Link to post
va dezamagesc, stiu, este mai rezistent decat o cutie de chibrituri.

Stii care este pb, daca chestia cu cutia de chibrituri e un apropos la masinutele noastre eu nu ma simt tocmai bine X( X( . Nu vreau sa dezgrop securea razboiului dar nu imi place remarca.

 

PS: Cupola NU este atinsa , am marit pozele alea la 300% si nu am vazut nimic atins. O explicatie mai plauzibila este ca masina NU s-a rasturnat ci a fost lovita in partea din spate de un autovehicol inalt (camion) si proiectat in stalp/copac/zid/alta masina. :mrgreen:

Share this post


Link to post

eu nu vad nimic la portiere. mai sunt alte poze decat cele de aici?

in a doua poza se vede bumpul din plafon. in a treia se vede ca plafonul nu mai este chiar orizontal. si totul de la micul bump, caci alta urma nu mai este. stalpul stanga spate este curbat de la acel bump. stalpul dreapta nu se pune ca ala a luat o lovitura laterala.

 

si eu zic ca a incasat bine dar nu stiu sigur ce a incasat...

Share this post


Link to post
...in concluzie, fara a fi partinitor, eu zic ca a suportat onorabil accidentul...

In caz ca s-a rasturnat intr-adevar, da... mai mult decat onorabil!

Share this post


Link to post

nu era un apropos decat la o cutie de chibrituri... si eu sunt posesor de ticozaur si nu cred ca nu e o cutie de kibrituri (e adevarat nu de la braila).

 

io zic ca defapt a fost lovita de un ozeneu! un alt defect gasit la golan - atrage ozeneuri!

Share this post


Link to post

Dura de tot faza cu ozn-ul.Tare nu o stiam. =))

Share this post


Link to post

Dai o bere? :drinkers:

Iti mai zic si altele... bere sa fie...

Share this post


Link to post
Am ramas eu repetent la fizica sau cum dracu? Daca se rastoarna cum sa nu atinga cupola?Face tripluslat cu cadere pe roti :scarpin: . De rasturnat fata-spate fara atingerea cupolei e si mai greu :scarpin: . Ceva e putred in palestina. Am vazut si eu vreo 2 masini care s-a rasturnat (si un Cielo) dar cupola era varza. Inca nu mi-a fost dat sa vad masina care s-a rasturnat izbita in fata/spate dar cu cupola intacta si portierele relativ intacte  :scarpin: .

 

NUUU , Face triplu tulub cu surub drapta si aterizeaza pe roata de rezerva ! :tongue: :tongue:

Share this post


Link to post

[-X Acum, ca a trecut o zi de la eveniment si mi-au mai trecut dracii, hai sa ma fac un pic de ras... Ieri, in drum spre servici, pe mareatza strada Avrig (prietenii stiu de ce...) m-am enervat cu unu, am intrat in depasire fortata si... m-am infipt intr-un Matiz... Azi dimineata inca se vedeau urmele de franare... Buba e ca am franat pe nisip si nu am avut mare succes, plus ca viteza era cam mare... Treaba s-a terminat elegant, cu strangeri de mana si fara urmari, mai mult, i-am dat omului un autocolant DaewooClub si sper sa-l vedem pe aici curand.

 

Concluzie: nu lasa nervii sa te conduca, nici la volan, nici in alta parte!!! [-X

Share this post


Link to post

adique l-ai troznit, i-ai strans mana si ai plekat???

 

ce daune a avut ala?

Share this post


Link to post

Ne-am strans mainile "pline", a fost OK toata treaba, fara urme foarte vizibile. Nu zic mai mult ca poate se trezeste vreunul sa-mi faca o bucurie...

Share this post


Link to post

Şi unul proaspăt, de pe Bucureşti-Ploieşti, în seara asta pe la 19:00 ... la intrarea în Săftica, dinspre Bucureşti, în curba aia peste lac, fix înainte să înceapă separatoarele de sens.

 

După estimările mele, un Renault Fuego care urca, a intrat prea repede în curbă şi a ieşit pe contrasens, unde s-a tamponat cu un Opel Astra Break. Urmele de frânare începeau de pe banda de lângă ax a sensului B-Pl, şi se terminau pe contrasens. Fuego era rămas în mijlocul drumului, faţa până la habitaclu lipsă... Astra era trasă pe dreapta sensului Pl-B, cu airbagurile sărite şi faţa aşa-şi-aşa. 2 benzi complet blocate, poliţia cred că se apuca de măsurat urmele...

Share this post


Link to post

Ce am patit eu ieri se poate rezuma asa:

 

- Prin fata blocului nostru, trece tamvaie. Prin fata tramvaielor trece babe. Pana acum scorul este de 3 la 1 pentru tramvaie.

 

Pe larg:

Vineri plec spre Dristor, aproape de intersectia lui Mihai Bravu cu Vitan ma incatrez pe banda din stanga, ff libera. Veneam destul de suparat, 50-60, ca vroia unu sa imi intre in fatza. Stopu roshu. Cand eram la 200 de metri de intersectie vad ca un baiat, tatsu si bunicsu cred se apuca de traversat cu 50 de metri mai incoa decat trecerea. Ii vad ca ajung pana la banda pe care veneam se opresc si ma vad. Cum eram destul de aproape nu am franat, ca rupeam masina, dar toti trei s-au uitat ca vin tare si s-au oprit. La 2 secunde dupa aia, moshneagu a recalculat ecuatia de miscare si a zis ca are timp sa treaca. In momentu ala am calcat frana pana la limita aderentei, nu aveam unde sa ma bag, aveam impresia ca masina era sanie, la un moment dat cauciucurile cred ca s-au incalzit si s-au blocat, exact cand sa-l vad pe capota pe moshenag, am tras un pic dreapta cat aveam loc sa nu-i termin pe astialalti doi, si moshu a sarit cumva si a scapat. Exact in secunda in care ma pregateam sa-l vad pe capota parca l-a luat cineva din fatza. M-am oprit si l-am injurat pe ala si tot neamu lui, da deja il injurau toata statia de tramvai, cam tarziu, bine ca a scapat. Concluzie, de obicei mi se pare ca franeaza foarte eficient, nu rup niciodata aderenta, dar acu mi s-a parut ca nu se mai opreste, desi am franat identic, e un refrex sa nu blochez.

Aveti grija la stramoshii omului, ca sunt imprevizibili.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...