radu22dec Posted March 13, 2007 Am intrat pe site-ul Daewoo si am vazut 3 versiuni de Matiz Euro 4... Ceva pareri? Share this post Link to post
adostar Posted March 13, 2007 (edited) Sunt curios ce putere dezvolta motorul cu euro 4, pe site nu sunt decat date tehnice pentru euro 3. Edited March 13, 2007 by adostar Share this post Link to post
BogdanG Posted March 13, 2007 @radu Pe ce site ai intrat ? Eu nu vad nici o modificare in lista fabricii . Share this post Link to post
radu22dec Posted March 13, 2007 http://www.daewooauto.ro/preturi/ Si eu sunt curios cati cai dezvolta ca am ceva planuri de achizitie... Share this post Link to post
guru Posted March 13, 2007 Mda, am vazut link-ul respectiv, si am mai auzit ceva zvonuri... Atata timp cat nu exista niste informatii concrete, daca ne gandim cum s-a facut trecerea de la euro 2 la euro 3, parca vad ca mai pierde niste cai si mai apar ceva probleme tehnice... Sa speram ca nu va fi asa... Share this post Link to post
radu22dec Posted March 13, 2007 E foarte posibil sa piarda cai,dar macar poate scade consumul S"> Share this post Link to post
BogdanG Posted March 13, 2007 La specificatiile tehnice scrie tot EURO 3, ciudat totusi . Share this post Link to post
Laurycã Posted March 13, 2007 Euro 4 are 2 stelute lânga el, iar jos la 2 stelute(**) scrie: ** Model Nou Share this post Link to post
Gizmo Posted March 14, 2007 Salut, Da'.....nu vi se pare cam ciudat ca euro4 este mai ieftin decat euro3?? Ce naiba au dat jos de pe ea? Nu cumva ...motorul? Numai bine "> Share this post Link to post
tolin Posted March 14, 2007 Hahaha, noxele e scumpe, reduci la ele, scade pretul ! Eu zic ca au citit cat face si cum arata un Chevrolet Spark si s-au gandit sa mai vanda ceva. In plus, cred ca au golit magaziile poloneze pe nimic, aia au fost bucurosi ca au scapat de rebuturile cumparate de ei. Oricum, diferenta se va vedea la schimbarile pe garantie si la cele din buzunarul clinetului. Share this post Link to post
Laurycã Posted March 14, 2007 Matiz respecta normele Euro 4 Daewoo Automobile Romania ofera pe piata, incepand de miercuri, modelul Matiz in varianta Euro 4. Noile Matiz sunt disponibile in patru variante de echipare, cu preturi pornind de la 5.350 euro cu TVA, se arata intr-un comunicat al companiei remis HotNews.ro. Potrivit reprezentantilor Daewoo Automobile, Matiz Euro 4 indeplineste toate conditiile impuse de Directiva CE nr. 98/69 cu referire la limitele maxime ale emisiilor poluante pentru nivelul Euro 4. Noile vehicule echipate ce respecta standardul Euro 4 au fost deja livrate catre toti cei 73 de dealeri ai Daewoo Automobile Romania. Pentru un autoturism Matiz Euro 4, cumparatorii vot trebui sa plateasca o taxa de prima inmatriculare de 91,2 euro. Sursa: http://www.hotnews.ro/articol_67406-Matiz-...mele-Euro-4.htm Share this post Link to post
radu22dec Posted March 14, 2007 Salut, Da'.....nu vi se pare cam ciudat ca euro4 este mai ieftin decat euro3?? Ce naiba au dat jos de pe ea? Nu cumva ...motorul? Numai bine "> De unde ai dedus ca sunt mai ieftine Euro3 cu optiune de culoare metalizata era 5299 euro... Share this post Link to post
guru Posted March 15, 2007 "Avantajul cumpărătorilor de Matiz Euro 4 este plata unei taxe de înmatriculare de doar 91,2 euro." Acesta este un fragment din comunicatul Daewoo Romania. Faptul ca este scos in evidenta doar avantajul unei taxe de inmatriculare mai mici, mie-mi sugereaza ca sunt ascunse alte chestiuni, cum ar fi pierderea unor caiuti, sau un consum mai mare, poate ceva probleme tehnice... Atunci cand a aparut euro 3, au aparut si informatiile referitoare la modificari... Share this post Link to post
sorinm Posted March 15, 2007 (edited) nu stiu de ce am impresia dar costurile le-au redus printr-un downgrade al interiorului. Dupa cum vedeti la detalii tehnice pe site, nu mai exista oglinzi cu reglaj pe interior si nici panourile de usi care imbraca toata usa, cine stie ce-or fi scos... In plus, e acelasi motor, nimic schimbat, doar catalizatorul este euro 4 probabil.Daca mai gatuie mult motorul ala, o sa bubuie cred. Edited March 15, 2007 by sorinm Share this post Link to post
alx Posted March 15, 2007 In plus, e acelasi motor, nimic schimbat, doar catalizatorul este euro 4 probabil. Iti dai cu presupusu' probabil, asa-i? Norma de poluare nu se refera strict numai la motor. Share this post Link to post
tolin Posted March 15, 2007 ... nu mai exista oglinzi cu reglaj pe interior ... Modelul de baza n-a avut niciodata asa ceva. Oricum, lucru neimportant. Decand masinile se fac de catre cei de la marketing si nu de catre ingineri, instalatiile electrice, ca sa dau un exemplu dureros, au ajuns sa nu mai conteze, ca asa-i consumatorul, se uita si el la ce se pricepe sau la ce a vazut prin reviste straine. Share this post Link to post
laurentziu83 Posted March 15, 2007 nu stiu de ce am impresia dar costurile le-au redus printr-un downgrade al interiorului. Dupa cum vedeti la detalii tehnice pe site, nu mai exista oglinzi cu reglaj pe interior si nici panourile de usi care imbraca toata usa, cine stie ce-or fi scos... Panourile alea erau oricum o sursa de scartaituri la interior. Eu am avut modelul fara panouri si cand am vazut la altii ce inseamna mi-am dat seama ca e mai bine sa se vada tabla dar sa am liniste-n masina. Share this post Link to post
closchkutza Posted March 15, 2007 (edited) @laurentiu83: Sa stii ca panourile de la usi nu scartie absolut deloc, cel putin la mine. Singurul zgomot care se aude dinspre usa este cel al tumburuselor de incuiere/descuiere a usii, care este prezent la toti matijii. La mine nu am auzit sa scartaie/tacane ceva in afara de: geam ceasuri de bord, scaun dreapta(cand nu este ocupat)uneori si mai nou placuta de la portbagaj. Toate in afara de scartaitul rebel al scaunului din dreapta au fost rezolvate(la asta chiar nu am nici o idee, inca mai lucrez). Edited March 15, 2007 by closchkutza Share this post Link to post
sorinm Posted March 15, 2007 nu scartaie, doar troncane extrem de putin cand o bag in gropi serioase, nu e ceva deranjant, este ceva in limita normalului. Decat sa-mi fie frig cu metalu` pe usi, mai bine cu panourile astea care sunt chiar frumoase Share this post Link to post
guru Posted March 15, 2007 Dar totusi, tema acestui topic, este Matiz euro 4. Share this post Link to post
DGT Posted March 16, 2007 Cui ii place Maty,asa cu'' scartaiturile'' lui ,ia Maty cine nu are liber si la Logan!Concurand cu marii giganti auto,fabrica,cu resursele lor limitate si cu un picior in groapa au reusit sa scoata Euro4. Share this post Link to post
overdose Posted March 23, 2007 @laurentiu83: Sa stii ca panourile de la usi nu scartie absolut deloc, cel putin la mine. Singurul zgomot care se aude dinspre usa este cel al tumburuselor de incuiere/descuiere a usii, care este prezent la toti matijii. La mine nu am auzit sa scartaie/tacane ceva in afara de: geam ceasuri de bord, scaun dreapta(cand nu este ocupat)uneori si mai nou placuta de la portbagaj. Toate in afara de scartaitul rebel al scaunului din dreapta au fost rezolvate(la asta chiar nu am nici o idee, inca mai lucrez). Eu am Matiz din 2000 de nou. Nu scirtiie nimic la el, mai ales fetele de usi. In rest, e vorba doar de cum o intretii si nimic mai mult. Share this post Link to post
Zetics Posted April 13, 2007 Am mai aflat cateva amanunte despre Matijii euro 4: asa cum banuiam nu exista versiunea E cu A/C si airbag. Vrei amandoua, iei versiunea de varf. Punct. Motorul va avea aceeasi putere cu E3. Versiunea cu LPG va avea rezervorul in locul rotii de rezerva. Care roata de rezerva dispare cu totul! Miscarea a fost obligatorie cu E4, pentru ca pt E3 am inteles ca taxa e de vreo 300E!! Share this post Link to post
EM!L Posted April 13, 2007 Versiunea cu LPG va avea rezervorul in locul rotii de rezerva. Care roata de rezerva dispare cu totul! Pai si noul Euro 4 nu va avea deloc roata de rezerva? ... Share this post Link to post