Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

Autovehicule pe aer comprimat...!

Recommended Posts

Evident ca in ziua de azi dicteaza cei cu bani, si cine are mai multi bani decat cei care au petrol? Acesti oameni nu vor sta cu mainile in san privind cum le scad veniturile, chiar daca nu cu mult. Petrolul oricum se va folosi in continuare, dar mai putin.

Revenind la masinuta asta, este evident ca trebuie sa aiba o greutate cat mai mica, deci cel mai probabil argumentul de care se vor folosi in impiedicarea dezvoltarii ei va fi securitatea scazuta in caz de impact. Sau poate pana acum nu a avut sisteme de securitate, cineva a stat si a gandit, a proiectat ceva sisteme de siguranta si acum sunt gata sa faca fata si acestui argument. Dar nu prea cred.

Edited by andrew

Share this post


Link to post

Eu nu cred ca exita o conspiratie mondiala care sa le impiedice sa apara. O asemenea conspiratie ar fi interzis si bicicletele. Pe strada circula legal si quad-uri care au securitate 0 si un motor destul de puternic care sa le duca la viteze periculoase.

Snobismul uman e o scula destul de eficienta in domeniul asta, nu vad pe cineva care sa renunte la Tuareg ca sa mearga cu o rasnita din asta in oras, oricare ar fi argumentele economice, ecologice etc. Lumea se plange de saracie si de recesiune economica, Europa se bate cu pumnii in piept cu mediul iar vanzarile de 4x4 explodeaza...

Share this post


Link to post
Daca cifrele sunt reale de ce nu s-au generalizat ? exista interese oculte sa consumam numai petrol ,sa depindem de altii ?

Pentru ca este o masinuta mica si scumpa. Ii lipsesc calitati din ce in ce mai apreciate in ziua de azi: airbaguri cat mai multe, lata, mare, grea, abs si inca 10 sisteme de corectare a prostiei si nestiintei, climatronic si inca 100 de deviceuri de comfort. Si sa nu uitam, nu poti spune ,,a mea e mai mare decat a vecinului''.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Nu cred ca snobismul ar sta in calea unei astfel de masinute. Sa fim seriosi, toti ne dorim masini cat mai puternice, cu cat mai multe gadget-uri, dar majoritatea dintre noi ne uitam intai in buzunar.

Q.e.d: succesul acestei masinute va sta strict in cost. Ca sa aiba succes va trebui sa fie si foarte ieftina, altfel toti vor zice: mai bine imi iau o masina cu airbag, etc. etc. Dezvoltarea avand ca baza de plecare ideea ca sunt destui ecologisti fanatici care sa o cumpere e paguboasa din start. Pana si aia se vor uita la costuri.

Share this post


Link to post

Legislatia europeana mai permite fabricarea masinilor fara abs si airbaguri?

Hai bre sa fim seriosi, e o cutie ce nu ar trebui lasata dezlegata.

Share this post


Link to post

Pai mie nu mi-e clar daca e considerata masina. In plus, repet, exista microcaruri sau quad-uri omologate pentru strada fara abs si airbag, sunt alte reguli decat la masini.

La urma urmei nici motocicletele nu au airbag...

Share this post


Link to post

Cioc Cioc ... nimeni nu mai citeste specificatiile masinutei inainte de a posta ???

 

Ia uitati ce scrie aici ... http://www.theaircar.com/models.html#

 

Daca ne luam dupa datele tehnice de acolo, TOATE au Airbag (probabil numai sofer, nu se specifica) si unele modele au si ABS.

Edited by george03

Share this post


Link to post
Legislatia europeana mai permite fabricarea masinilor fara abs si airbaguri?

Din cunostiintele mele nu exista vreo directiva europeana care sa reglementeze acest lucru.

Share this post


Link to post

How much will the cars cost?

In Europe, the OneCAT will be sold at a price ranging between 3,500? and 5,300? depending on the chosen model.

The MiniCAT's will be put forward at a base price of 6.860? (tax not included) except in some options.

The CityCAT's will be put forward at a base price of 9.460? (tax not included) except in some equipment options. Taxes and subsidized options which are currently being negociated with governments have not been calculated yet.

 

Sursa: aici

 

Interesant.

Dar o chestie care mi se pare ciudata: toate au aceeasi greutate - 750 kg. De la cea mai mica de 3 locuri si 2.65m/1.62m/1.64m la cea mai mare care este de 6 locuri si 3.84m/1.72m/1.75m.

L.E: Firmele de taxi cred ca le vor adopta rapid daca sunt atat de economice in privinta consumului, consumatorul obisnuit se va gandi de doua ori.

Edited by andrew

Share this post


Link to post

Dang! Si eu care mi-am luat matiz, ca sunt student si trebuie sa consume putin :) Poate in anii urmatori il schimb cu una d-asta. :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...