Jump to content
Sign in to follow this  
cristianvionut

Aveo O Problema Pentru Loganisti?

Recommended Posts

Loganul a prins la publicul nostru datorita pretului (initial) si a obisnuintei de a gasi piese mai usor (uitand ca, de fapt, o masina buna nu are nevoie de un robinet pe care sa curga piesele de schimb ...)

Dar, daca Loganul ar fi fabricat in tara de origine (Franta), cu salarii (ale muncitorilor din fabrica respectiva) de 2000 EUR in loc de 200 (cam cat e la noi) ar mai fi avut acest ultim "avantaj" ? Chiar si asa, pretul e comparabil cu al unui Kalos/Aveo . Nu "mandria nationala" deternima cumpararea unui Logan; ea se clameaza DUPA ...

Share this post


Link to post

Teoria mea exprimata printr-o povestioara...

Tatal prietenei mele a fost unul dintre cei care au dat avans pentru un Logan inainte de a fi lansat in carne si oase. Asta dupa toate argumentele contra care i s-au dat. Parerea omului a fost: "io sunt bugetar, nu-mi permit altceva in afara de Dacie (totusi nu o duce rau deloc), chiar daca a dat 8000e pe loc, reviziile sunt ieftine, piesele la fel (pura presupunere, nu ca s-ar fi interesat). E mare si are AC si CD. Mi-ar place si mie un Mercedes, dar nu-mi permit asa ceva (comparatia spune totul despre niste vremuri apuse).

Ideea este ca au trecut doi ani jumatate aproape si omul acum s-a lamurit de ce inseamna aceasta masina careia i s-a desprins tapiteria prin interior, trocane ca toti dracii.

Acum vrea sa-si ia o Toyota Yaris (Cu doi ani in urma ii trebuia o masina mare)...

Deci cam asta e mentalitatea multora

Share this post


Link to post

LucianM vad ca iar ma provoci prin atac la persoana, Loganul este obsesia vietii tale

 

Orice atac la persoana se sanctioneaza conform regulamentului, incercati sa va abtineti.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

@RamboX impresia mea e ca postul tau e atac la persoana, nu al lui LucianM ... Ai argumente, prezinta-le, nu schimba discutia inspre calitatea invatamantului. Incercarea in sine de a desfiinta o masina pe un forum dedicat ei, e ridicola; poti incerca pe alte forumuri, ai de unde alege. Din 31 de posturi pe acest forum 32 le-ai utilizitat denigrand o masina buna, reusita, cu succes de piata, marca recunoscuta, iubita de posesorii ei.

Share this post


Link to post
Si de unde, ma rog eu, ai scos faza cum ca Aveo ar fi "rebut" ?

O fi loganu limuzina ?

 

Da-mi adresa sa stiu de unde sa-ti fur rebutul :D , superba masinuta ta :X

Share this post


Link to post

Aveo nu este o problema pentru loganisti (la fel ca multe alte Masini) pentru ca ei oricum detin ZKR, ei combat in Aveo doar rezultatele euroncap si pretul. Parerea mea-i ca achizitia loganului este pentru multi rezultatul unei inculturi auto (e dacie - e ieftina - wrong) sau a facilitatilor de creditare de care n-a beneficiat nici o alta masina care se vinde pe piata din ro. Nu vorbesc aici de cei care au nevoie de o masina cat mai ieftina pe care sa o tina cat este in garantie si cu care sa mearga din A in B, pe acestia ii inteleg, oarecum...

Share this post


Link to post

E limuzina, asa a zis in emisiunea balbaitului pe pe national tv. (carbotv cum le spun carcotasii): "Si la logan MCV bordul este ca la limuzina?"

Eu unul nu va inteleg, nici pe rambo nici pe lucian.. Bre, daca sunteti multumiti de masini, ce va freaca grija de ii place altuia sau nu? :) ) Vreti vreo recunoastere publica precum ca masina voastra ar fi bemveu M3? :) )

Share this post


Link to post

Na că m-am enervat şi eu:

Referitor la Kalos vs Logan [...]

3.plasticul de pe bord incomparabil mai "bun" calitativ la Logan [...]

7.[...] un foarte mare + pentru Logan la pretul initial,pretul pieselor,pretul reviziilor[...]

ar fi interesat cum se vinde acum in Europa Renault/Dacia Logan comparativ produsul Kalos sau rebutul (se pare) Aveo =))

Băi nene, eu nu susţin că s-au erminat maşinile la Aveo, că dincolo de Aveo mai sunt Dumnezeu şi ... Sf. Petru, dar afirmaţiile de mai sus chiar dau dovadă de lipsă de informare sau... ochelari. E adevărat, n-am înţeles dacă acel <<"bun">> (legat de plastic) înseamnă bun sau prost. Dar să numeşti Aveo un "rebut" e deja prea mult. Mai ales când în discuţie ai şi... Loganul, maşina cu revizii şi piese "ieftine". :) )

Două degete mai încolo :thumbl: pentru frigider!

Share this post


Link to post

Ce ma uimeste este altceva.

O sa exemplific cu o povestioara. O colega de la servici si-a cumparat de cateva saptamani un Logan diesel, echiparea de top la vreo 10000 si ceva de euro, din cate am inteles de la ea. Marea mea dilema este alta: la banii astia, ma rog, plus 600 euro, cam asa, isi lua un Renault Symbol, varianta Dynamique cu motor 1.4, 16V, net superioara si ca dotari, si ca singuranta si mai ales ca motor. Masina o foloseste sa zic cam 3000-4000km pe an, pana is amortizeaza investitia o vinde...De ce naiba o fi ales Logan nu pot sa inteleg :-?

Share this post


Link to post

Spirit de turma, lipsa de informare, etc.

Share this post


Link to post
la banii astia, ma rog, plus 600 euro, cam asa, isi lua un Renault Symbol, varianta Dynamique cu motor 1.4, 16V, net superioara si ca dotari, si ca singuranta si mai ales ca motor.

Inafara de faptul ca Loganul are 1.6 16v la banii astia, in ce consta superioritatea Symbolului?

Share this post


Link to post

Aoleooo, dar ce important e timpul de accelerare de la 0-100 km/h !!!! Eu cred că e prima chestie care trebuie să conteze la alegerea unei maşini (nu de curse...). > :)

Eu habar n-am specificaţiile declarate în acest sens de producătorul maşinii mele şi să fiu al naibii dacă m-a interesat vreodată să ţin minte asta... Da, m-am documentat când am luat-o, am văzut că e "în limite normale" şi la revedere, chiar n-am făcut comparaţii pornind de la asta.

 

Acum, revenind la topic, am descoperit de ce e Aveo o problemă pentru loganişti: pentru că are mai multe piese. =))

I-auziţi aici:

<<Louis Schweitzer, fostul presedinte al grupului Renault si initiatorul proiectului Logan, descrie in cartea sa „Anii mei la Renault - Intre Billancourt si piata mondiala“ cum a luat nastere proiectul Logan. [...]

El spune ca unul dintre secretele costurilor reduse a tinut de faptul ca Logan are de trei ori mai putine piese decit un Clio. „E mult mai usor sa faci un produs de calitate cind ai de trei ori mai putine piese, deoarece apar mult mai putine probleme legate de ajustarea si de combinarea acestora. E un lucru pe care l-am invatat de la patronul Swatch. Inventia geniala a Swatch tine de faptul ca ceasurile lor au de trei sau patru ori mai putine piese decit alte ceasuri clasice. Exact asta am facut si noi la Logan“, povesteste Schweitzer in cartea lansata in Franta in aceasta saptamina.>> (sursa: Cotidianul, 27.01.2007) :wallbanger:

Share this post


Link to post

Asta e de bine. E o revolutie in satisfacerea scopurilor in care a fost creata.

Share this post


Link to post

Cred că problema recent enunţată poate fi privită de către "loganişti" şi dintr-o perspectivă pozitivă, astfel încât Aveo nu mai e deloc o problemă, ci invers: Loganul are mai puţine piese... care se cadă (pe jos, din mers...), de unde rezultă (per total) preţuri mai mici la piese şi revizii. Abia acum îmi dau seama că preţurile pieselor de Logan sunt într-adevăr mai mici. :shock:

De azi Loganul tinde să devină o problemă pentru mine. :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ati luat-o pe aratura multi pe aici ,va rugam sa va referiti strict la aspecte tehnice si nu la prostii de genul:ascultatori de manele sau votanti de Gigi Becali mai suntem si posesori de Loganuri pe aici si sa mai stie unii ca prin 77' (cand am avut prima masina ) nu se putea cumpara altceva ! X(

PS rog moderatorii sa faca putina ordine pe aici ori sa inchida ,a mai fost un topic legat de Logan ,nu a ajuns?

Share this post


Link to post

@ rzvpopa:

 

am sa reiau un pasaj din postul meu anterior, de data asta ceva mai "apasat", poate se intelege mai bine:

".....am baleiat pe net si dupa caracteristici tehnice si performante..."

 

adica , pentru cei ce n-au priceput, printre lucrurile dupa care eu ma uit cand e sa aleg o masina, e si ce ce motor are sub capota si ce stie sa faca el.

Incheierea, cum ca trebuie sa prinda suta sub 10 s, contine pe langa ceva ironie si o doza de adevar pentru ca pentru mine, da, demarajul este un criteriu cu destula greutate in alegerea unei masini sau motorizari asa cum pentru alti criteriul e "portbagajul mare"!

Share this post


Link to post
PS rog moderatorii sa faca putina ordine pe aici ori sa inchida ,a mai fost un topic legat de Logan ,nu a ajuns?

Numai unul? Asta e nou, e vs Aveo, deci e o inovatie la mijloc. Datorita caracterului tehnic deosebit va ajunge la cafenea intr-un timp nu foate lung...

Share this post


Link to post

@OCEBE:

Poate am fost prea acid în exprimare şi îmi cer scuze, eram încă sub imperiul postului lui @Rambox. Ceea ce vroiam să spun este că nu atât demarajul declarat de producător în materialele publicitare m-a interesat la achiziţia unei maşini, ci ceea ce am simţit "sub talpă".

Edited by rzvpopa

Share this post


Link to post

Eu nu stiu ce fluturati atat crash test-ul ala, parca nu s-ar fi discutat la nesfarsit oricum pe forum despre el. Il stie lumea, nu e o noutate. Macar stii la ce sa te astepti, dar nici cu fuzeta de la logan nu mi-e rusine :) ) .

Share this post


Link to post

Iar vine unul care sa ne bage intre ochi testul ala? Parca si-o luase unul zilele astea, venit de pe un forum autohton. Astia nu se potolesc niciodata. Vin, se inscriu si posteaza, fara sa citeasca nimic de pe forum.

Share this post


Link to post

Mai draga Mihai Daniel,

Iti este rusine sa-ti pui frigiderul la avatar?

Fi dragut si inchide usa la frigider ca ne trage curentul :) )

Scoate urgent din profil Delta HF Integrale si pune masina ta personala si draga.

Share this post


Link to post

Domnilor moderatori, n-aveţi cumva prieteni printre omologii de la forumul prieten, poate unim prezentul topic cu acesta? Nu de alta, dar s-ar simiţi şi colegul @MihaiD mai în siguranţă, cu mai multe stele-n[-]cap. Se pare că îi place cu adevărat acel filmuleţ, se tot afişează cu el...

Share this post


Link to post

Filmuletul este pentru ridicarea moralului detinatorilor de frigider.

Isi zic : mai bine fuzeta decit airbag-ul :) )

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...