Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo

Recommended Posts

Raspuns de dig:

* Rezervorul poate suferi mici deformari datorate presiuni... vezi si tu ca s-a mai scris.

* Cine stie cat ti-a consumat in cei 30km? Eu nu.

* Cine stie daca becul se aprinde la 7,5l fix ramasi in rezervor? Eu nu.

* Cum sa faci consumul? E topic pentru asta.

Share this post


Link to post

Facut consum azi dimineata:

379,3 km exclusiv Buc cu 38 de l = 10

 

Mie nu mi-au intrat niciodata mai multi litri decat ar trebui.

In mod normal, fac plinul cand se aprinde becu si intra 37-38 de litri la primul clic.

Cred ca e furt, eu as sesiza OPC-ul...

Share this post


Link to post

right, si la mine intra de fiecare data cam la fel.

eu nu astept niciodata sa se aprinda becul, cand se apropie de zona rosie (3-4 mm) alimentez tot timpul cate 32-35 litri.

 

legat de consum, tot 10 a ramas dar scade la fiecare plin cu 0.1% :)

Share this post


Link to post
legat de consum, tot 10 a ramas dar scade la fiecare plin cu 0.1% :)

 

:> Pai si scade asa pana cand va ramane sa consume 0.1 %, ce o sa faci atunci ? ... :P

Share this post


Link to post

Am bagat 42.8 l la aprinderea indicatorului .Am fortat putin nota .Cred ca l-am umflat putin

Share this post


Link to post

Am mers 413 km cu 38 de litri, MOL95, numai prin Buc., cu ceva AC.

 

vlad

ps.Acu am pus OMV100 si merge faaaaaaaaaaaaain di tat !

Share this post


Link to post

Consum , doar in oras cu benzina MOL 98 , intre 10 si 10,5 l %.

Schimbat viteza intre 2500 si 3000 , cu porniri si opriri dese , dupa distante scurte(4-5 km ).

 

Ce ziceti, e prea mare ? Nu am am cu el decat 1000 km ..

Share this post


Link to post

NU e mare, stai linistit. Dupa cum am mai scris pe-aici, dupa ce se mai "lasa" (5000km aprox) mai scade consumu.

Share this post


Link to post

750 Km la bord...

Constanta - Suceava = 572 Km ... 40.2 litri => consum 7.04l/100 :o

Suceava - Constanta = 581 Km ... 34.3 litri => consum 5.9l/100 :banana:

Stil de condus aproximativ la fel si la dus si la intors adica 100/110/120 in afara si 60/70 in localitati... Cred ca s-a mai lasat...Daca se mai lasa si dupa 2000-3000 Km e bine.

Edited by mcojo

Share this post


Link to post
Cred ca s-a mai lasat...

... la vale!

Share this post


Link to post

:o fftopic:

mcojo :

 

"Constanta - Suceava = 572 Km ... 40.2 litri

Suceava - Constanta = 581 Km ... 34.3 litri "

 

Adica de la Suceava la Constanta e distanta mai mare decat de la Constanta la Suceava !?

 

Serios: aveti idee cam cat reprezinta (in litri) o gradatie a indicatorului ?

Matematic vorbind, daca indicatorul de benzina se aprinde cand acul ajunge "pe rosu" si conform cartii atunci mai sunt 7,5 l in rezervor = > o gradatie ~ 9,4 litri.

Dar nu sunt sigur ca este o scala liniara.

Share this post


Link to post

Daca ai fi citit cu atentie mai sus, ai fi vazut ca nu este o scara liniara.

Putem sa ne jucam eventual la pompa la vreo 3-4 masini si sa determinam experimental.

Share this post


Link to post
Adica de la Suceava la Constanta e distanta mai mare decat de la Constanta la Suceava !?

 

Auzi mai dupa tine nu mai are voie omu sa mearga si prin Suceava putin??!! Eu am zis km de la o alimentare la alta...

 

 

@NFS nu fii rautacios...daca ma apropii de consum de Matiz nu inseamna ca si am Matiz. :lavolan:

Edited by mcojo

Share this post


Link to post

Tu esti rautacios :P

Chiar vorbisem serios, de la C-ta la Suceava urci, cind vii inapoi cobori, nu? Poate nu influentzeaza chiar asa tare la consum, dar un pic acolo...

Share this post


Link to post
Poate nu influentzeaza chiar asa tare la consum, dar un pic acolo...

 

Hai fie ca tine un pic...sau oleaca cum zic Sucevenii... :banana:

Edited by mcojo

Share this post


Link to post

520km .

 

am alimentat pana la click prima data 9,5l si asta seara a facut click la 31,5 de litrii.

in total 40 l. Deci cam 7,7%. Mers cam 30 km in oras, restul afara. Am mers si cu 125km/h, am facut si depasiri si cu 3500-4000 rpm (nu prea multe, ca inca "rodez"). Eu la drum lung nu prea merg constant, nici nu prea ai cum pe Valea Oltului, si cam chinui masina. Am bagat si AC, sa zic, cam 50km per total am mers cu AC pornit.

 

Acum vreau sa fac un consum exclusiv in oras... sa vedem acolo cum stau.

Share this post


Link to post

in bucuresti cu a/c in proportie de 90% a luat fix 12.

in afara a luat 6.15 fara a/c si 6.25 cu a/c pornit cam jumate de drum (400km * 2).

 

(legat de km: 11500)

Edited by hawkeye

Share this post


Link to post

In general, o masina consuma in urban cu pana la +50% mai mult decat in extra-urban. Oare un consum dublu nu ascunde si altceva ? Mie imi pare pare enorm 12% pentru o astfel de masina cotata la un consum sub 9%. Poate e bine sa reclami acest lucru si sa o supui la un test pe scaner, acum in garantie. Am citit aici pe forum de cazuri de functionare anormala la electro-valva EGR la Kalos.

Share this post


Link to post

pai s-o luam pas cu pas.

la carte dau consum 8.5%. asta inseamna ca intr-un mediu urban perfect ar consuma intre 9 si 9.5.

Bucurestiul consuma inca un procent fata de consumul urban normal. asta inseamna intre 10 si 10.5. mai adaugam a/c-ul (sincer nu stiu cat dar de regula un procent se adauga). asta inseamna intre 11 si 11.5. mai adaugam un factor de apasare grea a pedalei care sa zicem 0.5 si da cifra minune 12 :)

 

si oricum, nu sunt caz izolat cu consumul urban mare. poate nu 12 dar nimanui (chiar si din provincie) nu i-a consumat sub 10 fara a/c.

Share this post


Link to post

@hawkeye> eu doar mi-am expus nedumerirea si ti-am sugerat o verificare. Daca tu spui ca asa trebuie vazuta problema si adunate procentele, peste cele ale fabricantului, este ok, nu era o polemica. Eu raman la parerea ca Chevrolet Kalos este o bijuterie de masina, superioara Loganului la toate capitolele.

Share this post


Link to post
Chevrolet Kalos este o bijuterie de masina, superioara Loganului la toate capitolele.

 

... care nu ar trebui sa ia mai mult de 10 la suta prin oras in nici o conditie de trafic decat... pe anumite trasee din Bucuresti. Pai am mers intr-o seara pe la ora 7 pe Podul Grand si cred ca dimineata e si mai crunt. Nu mi-a venit sa cred cum se mergea bara la bara. Pai eu fac 6 km pana la servici in 15-20 de min, daca as avea de parcurs un traseu d-ala, cred ca as lua tramvaiul super light sau cum s-o mai numi el... Cred ca doar in conditiile acestea si cu o "talpa grea" (pe acolo pe unde se poate ca sa recuperezi) se scot consumuri d-astea. :(

Share this post


Link to post

Pai, da!

6 Km in 15 min (caz favorabil) => 24 Km/h! Fugi, nu gluma!

Sa ma vezi pe mine, care iau chestia cu Podul Grand, dimineata la 8, dar mai de sus de pe la Lujerului, uneori inclusiv pasajul) si mai tarziu la retur:

Total distanta 15 Km, durata medie 45 min => 20 Km/h

Consum mediu (fix in conditiile astea): 9,5-10 l/% (cam atat a ajuns acum, era cu vreo 0,5 mai sus vara-toamna trecuta). Cat despre iarna, pe la 12-12,5. Parol!

P.S. @Gica

He, he. Si la cate ture ai schimbat?

Share this post


Link to post
P.S. @Gica

He, he. Si la cate ture ai schimbat?

 

=))

 

De fapt atunci eram X( ca ma grabeam si duceam acasa o anumita persoana ce nu a fost de-acord sa mearga cu 41... :wallbanger: care il lasa in fata blocului !!

Share this post


Link to post
6 Km in 15 min (caz favorabil) => 24 Km/h! Fugi, nu gluma!

 

De fapt atunci eram  X(   ca ma grabeam ...

 

... "si melcul... ţuşti, din tufiş!"

 

=)) =)) =))

 

A.B. Edit: Da' melcu mergea supraturat! :headbanger:

Share this post


Link to post

Ultimul consum : 385 KM cu 37,8litri => 9.8 exclusiv oras, drumuri scurte.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...