Jump to content
Sign in to follow this  
zalmoxis

DECI SA NU MAI VORBIM DE MASINI BUNE SI PROASTE DAAAA!?!?!

Recommended Posts

Automobile Bavaria Romania risca procese la Curtea de la Haga

Madalin Pribu

Un caz aparte in panoplia de nemultumiri este cel al lui Dan Irimescu, un roman stabilit de peste 25 ani in Germania care, acum, a hotarat sa investeasca si sa porneasca o afacere in Romania. Fiind un bun cunoscator al calitatii germane, in ceea ce priveste manufacturarea automobilelor, Dan Irimescu a optat, la sfarsitul anului trecut, pentru achizitionarea unei limuzine Rover 75, in valoare de peste 25.000 euro, fara taxe. Cosmarul lui a inceput exact in ziua in care a fost chemat la sediul din Otopeni al Automobile Bavaria pentru a-si ridica masina aurie cu interior de piele. Dupa cum ne-a declarat Dan Irimescu, problemele la luxoasa limuzina au aparut pe druml spre Bucuresti cand parbrizul masinii s-a fisurat, obligandu-l pe proaspatul proprietar sa faca drum intors pentru remedierea defectiunii si inlocuirea parbrizului. Operatiunea in sine a durat aproape doua saptamani, reprezentantii BMW dand vina pe intarzierea cu care vin piesele din Anglia, locul de productie al Rover. Aceasta stationare la service-ul Automobile Bavaria avea sa fie abia inceputul lungii serii de 28 de vizite la rampa dealer-ului Rover in Romania, asta intr-o perioada de numai 14 luni.

 

 

Familia Irimescu, la un pas de moarte

 

La numai doua luni de la achizitionarea Rover-ului, si trecand cu vederea incidentul cu parbrizul cat si niste "zdranganeli suspecte", dupa cum le califica nefericitul proprietar, familia Irimescu hotaraste sa-si petreaca vacanta in Grecia. Aici, pe drumurile inguste si serpuitoare, masina nou-nouta avea sa le ofere cea mai neplacuta surpriza din viata lor: franele de serviciu cedeaza, din cauza ovalizarii discurilor de pe trenul din fata, singura optiune, pentru oprirea bolidului fiind cea a folosirii franei de mana. Care, surpriza: nu avea cablul prins la rotile din spate. "In momentul in care am tras de maneta franei de mana si am observat ca nu intampina nici o forta, mi-am dat seama despre ce e vorba. Atunci am crezut ca mor", spune Irimescu. "Cu chiu-cu vai am reusit sa opresc masina si sa apelez la un service, asta pe banii mei, chiar daca masina este in garantie, pentru ca reprezentantii Automobile Bavaria nu raspund si pentru alte tari, dau numai sfaturi cum sa conduci, ca parca eu de asta am nevoie dupa 30 de ani de sofat, nu de o masina normala", se plange Dan Irimescu.

 

 

Roverul 75 mananca ani din viata

 

"Daca stau acum sa ma gandesc cate am patimit cu masina asta si cu mentalitatea mioritica a conducerii Automobile Bavaria, cred ca am pierdut, pe langa cei 25.000 de euro si cativa ani din viata", continua proprietarul limuzinei. "In ceea ce priveste defectiunile acestei masini blestemate, pot sa va spun, si asta este trecut si in computerul celor de la Automobile Bavaria, ca, de exemplu, la numai 3.000 de km. parcursi cu masina au fost nevoiti sa schimbe intreg kit-ul cutiei de viteze, care este automatica. Dupa trei saptamani, cand m-am dus sa o ridic nu am putut sa o misc din loc, chiar in service-ul lor. Pe moment mi s-a spus ca, probabil, angrenajul a fost prost manufacturat. Dupa alti 2.000 de km era sa-mi explodeze motorul pentru ca pierdea lichidul de racire, iar senzorul de pe motor nu functiona, ceea ce, automat, nu se transmitea nici computerului de bord, ca avertizare. Dupa asta a trebuit sa-mi schimbe fuzetele, alta distractie. Pentru ca eram client permanent, au rezolvat problema mai repede. Nu am mai asteptat cu saptamanile piesele din Anglia. Le-au luat de pe alte masini din show-room", spune fidelul client al service-ului BMW. "Povestea nu se opreste aici. Intr-o dimineata, cand am vrut sa ma duc la firma, am constatat ca una dintre roti era pe janta, cu cauciucul explodat. Am pus rezerva. La numai cateva ore, tot intr-o parcare, alta roata explodeaza. Cei de la service mi-au zis ca e din cauza senzorului de presiune care e defect. Oricum, toata afacerea asta cu senzorul de presiune in roti m-a costat exact patru cauciucuri noi, fiecare in valoare de aproape 9 milioane de lei. O problema care nici pana in ziua de azi nu a fost rezolvata este cea a proiectoarelor de fata, care se ard tot timpul. Dar, merge si fara", spune spasit dan Irimescu care continua: "merge chiar si fara trapa de sticla din plafon care, de mai bine de o luna, refuza sa se deschida".

 

 

Automobile Bavaria, la Curtea de la Haga

 

Dupa acest an si jumatate, in care limuzina Rover 75 a stat mai mult in service-ul Automobile Bavaria decat la cel care a dat 25.000 de euro pe ea, Dan Irimescu este hotarat sa mearga la Curtea de la Haga pentru a-si apara drepturile si pentru a fi despagubit. "Am decis sa fac acest pas deoarece, cu conducerea Automobile Bavaria Romania nu se poate discuta. Dupa indelungi insistente, prin care nu ceream altceva decat o intrevedere cu un factor de decizie, m-am intalnit cu domnul Michael Schmidt, general-managerul. Acesta mi-a comunicat ca toate problemele masinii se rezolva in service, pentru ca este in garatie. Nici nu a vrut sa auda de cererea mea prin care solicitam schimbarea masinii cu una similara, dar in stare de functionare. O cerere, de altfel indreptatita, pentru ca eu am dat banii pentru a circula cu masina, nu pentru a o tine la ei. Nu mai punem la socoteala drumurile pe care trebuie sa le fac pana la Otopeni sau timpul pierdut. Oricum, nu ma asteptam sa fiu la un pas de moarte intr-o asemenea masina, chiar si daca este facuta intr-o zi de luni, dupa cum incerca sa ma consoleze generalul-managerul Automobile Bavaria", incheie Dan Irimescu lungul sir al problemelor fara rezolvare platite cu 25.000 de euro. Contactata, conducerea Automobile Bavaria, prin seful service-ului, Stefan Emanuel, ne-a declarat ca "in conformitate cu legislatia privind acordarea garantiei, noi suntem obligati sa remediem orice problema, aici, in service. Fiind specializaati la cel mai inalt nivel, rezolvam orice. Nici nu se pune problema schimbarii masinii pentru ca, nimic din cele reclamate, nu s-a defectat de mai multe ori", conchide Emanuel Stefan.

 

 

Relad Leasing SA intra in afaceri

 

Conform unui set de acte detinut de catre redactia ziarului "Gardianul", Automobile Bavaria este de ceva timp intr-un proces care vizeaza in primul rand ilegalitatile acestei firme. Este vorba despre un contract de leasing incheiat intre Automobile Bavaria si firma Video Memoire, condusa de sotia cunoscutului om de televiziune Mihai Tatulici. Mihaela Tatulici acuza reprezentanta BMW din Romania pe de o parte de savarsirea unei infractiuni ce tine de domeniul penalului prin aceea ca Automobile Bavaria a dat in leasing un BMW 318 i care, la data respectiva, era deja luat, tot in leasing, de la firma SC Relad Leasing SA din Bucuresti. Leasingul dintre cele doua firme, respectiv Automobile Bavaria SRL si Relad Leasing SA, a avut ca obiect autovehiculul marca BMW tipul 318 i cu numarul de identificare 17062 si seria sasiu WBAAL31030AY17062, contract incheiat la data de 25.10.2001. De remarcat ca directorul general al Automobile Bavaria, Michael Schmidt, firma care a luat BMW-ul, este, conform documentului cu numarul 113904, din 20.09.2001, emis de Camera de Comert si Industrie a Romaniei, actionar principal si al firmei care a cedat masina, respectiv Relad Leasing SA.

 

 

Datorii neachitate

 

Pe de alta parte, reprezentantul Video Memoire sustine, conform notelor de calcul ale leasingului, ca Automobile Bavaria nu a achitat asigurarea obligatorie a masinii catre Allianz Tiriac Asigurari SA. Din aceasta cauza, afirma partea vatamata, contravaloarea reparatiei masinii, distrusa si incendiata in parcare, in suma de 10.000 de dolari, urmeaza a fi platita tot de partea vatamata. Aceasta, intrucat societatea de asigurari, prin dosarul de dauna numarul 7905/E0738AAF, face cunoscut faptul ca la 29.06.2001 Automobile Bavaria nu achitase rata exigibila la acea data. Fata de cele relatate de catre reprezentantii Video Memoire, acuze ajunse in instanta, conducerea Automobile Bavaria, prin reprezentantii sai, respectiv directorul de vanzari Bogdan Focsa si cel de marketing Ciprian Bercea, ne-au declarat ca, pana la finalizarea procesului, nu au de facut nici un comentariu.

Share this post


Link to post

lasa-ne mai cu rablele englezesti.

bmw s-a ars cu rover.

Share this post


Link to post

Bai deci eu cred ca e facut la mistyo nu-mi vine sa cred!!!

Share this post


Link to post
Nu am mai asteptat cu saptamanile piesele din Anglia. Le-au luat de pe alte masini din show-room

 

pai probabil asa e si cu masina lui... i-au luat mecanicii piese din ea ca sa repare altele... :lol: chestia asta seamana cu "mutatul gropii afara din oras"... sapi o groapa langa si cu pamantul scos astupi groapa ta... si tot asa... :lol:

 

Dar, merge si fara", spune spasit dan Irimescu care continua: "merge chiar si fara trapa de sticla din plafon care, de mai bine de o luna, refuza sa se deschida".  

 

pai e clar... "merge si-asa" :lol: de ce se mai plange? :lol:

 

Nici nu se pune problema schimbarii masinii pentru ca, nimic din cele reclamate, nu s-a defectat de mai multe ori", conchide Emanuel Stefan

 

deci e clar. cand a luat-o avea piese bulite puse de mecanicii din romania de pe alte masini !

 

conducerea Automobile Bavaria, prin reprezentantii sai, respectiv directorul de vanzari Bogdan Focsa si cel de marketing Ciprian Bercea, ne-au declarat ca, pana la finalizarea procesului, nu au de facut nici un comentariu.

 

HUUOOOO ! TZEPARII DRAQ !!

Share this post


Link to post

Din pacate deja nu mai vorbim de masini englezesti...Daca Rover a fost re-data britanicilor TVR-ul tocmai a fost vanduta ...rusilor !!..Ta - dam!!!!.....

Share this post


Link to post

Si cat imi doresc un Rover 75...viata mea in materie de limuzine :lol:

Hoootttttiiiiiii !!!!

Share this post


Link to post

Singurele Rover adevarate au fost alea vechi, 2600 sau 3600 (nu mai tin minte cum se numeau...).

 

Asta imi aduce aminte de problemele cu Alfa 156, Iveco, etc, cu soricelul care intra la motor...

Share this post


Link to post

Lasa mai ca si un Streetwise m-ar aranja teribil !!!....

Share this post


Link to post

Hmmm Cam da! Uitasem de ea, chiar arata bine... Dar seria aia cu numere (75, 45, etc) e varza, stiu pe multi cu mari probleme! Iar la emisiunea auto de la Deutsche Welle au desfiintat produsele Rover (cele in cauza)! Si, culmea, emisiunea e germana...

Share this post


Link to post

BAI DA" ROVER NU MAI E GERMAN P EBUNE S_A DAT BACK LA BRITISH ACUM VREO DOI ANI DACA NU MAI BINE PE 1 LIRA (plus milioane datorii) ...O companie Phoenix a luat-o !!!

Share this post


Link to post

Deci in 2000 s-a dat da' se pare ca pe mai mult: 10 lire

Share this post


Link to post

Dar va surprinde?

 

Stiu eu un domn care satul de problemele avute cu Megane 1 l-a maritat si are un Rover 45 acum. Teapa mai mare a spus ca nu a vazut pana acum. Masina sta o zi in service pe saptamana, cateodata chiar doua!

 

Cred ca s-au dus zilele cand Volvo proiecta motoarele sa tina 1.000.000 km. Acum sunt garantate 100.000! Si tot garantat este ca dupa 100.000 s-a dus cu el...

Share this post


Link to post

Sa ma ierti, dar motoarele Volvo acum se cheama Renault... Si de ceva vreme... Asa ca sa nu ne miram...

Share this post


Link to post

intr'adevar, motoarele volvo de 1.7 shi 2litri au fost de fapt reno...

nishte motoare FOARTE fiabile, ca de fapt marea majoritate a motoarelor reno..

motoarele in 5 cilindri insa au fost "de'ale casei". volvo, adica..

Share this post


Link to post

Motoarele în 5 cilindri încă mai sunt; un amic are un Volvo nou cu motor Diesel, în 5 cilindri. Fac mişto de el c-are motor Renault sau nu ?? :scarpin:

Share this post


Link to post

Nu fa, ca n-ai dreptate ... cre' ca sint de-ale casei ...

Share this post


Link to post

:lol:

ma refeream la cele pe benzina.. nu shtiu de ce, dar io la alea diesel nici nu ma prea gandesc.. :roll:

 

shi chiar daca ar fi reno, nu ai de ce sa faci mishto.. reno face super motoare - de exemplu, in cartea tehnica de la renou' meu sunt date aceleashi valori pentru reglajul la cald shi la rece al tachetzilor, ceea ce spune ceva despre calitatea materialelor folosite acolo.. :idea:

Share this post


Link to post

dupa ce-am citit articolul am ramas cu gura cascata ca ecleziastul la biserica! uite de-aia nu mi-am luat rover, mama lor de escroci :machiavelic:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...