ROBI Posted October 19, 2006 (edited) Carburator_TICO.docAtasez o documentatie cu imagini privind desfacerea si curatirea carburatorului TICO. Din pacate totul este in limba rusa. Curatire_carburator.docContinuare Edited October 19, 2006 by ROBI Share this post Link to post
Mircea Posted October 19, 2006 Daca nu ma insel, nu este altceva decat o parte din manualul de reparatii...dar in limba lui Puskin. Cine mai are Tico poate confirma... In plus, imaginile nu se vad, pagina fiind incorect salvata. Share this post Link to post
dreaQ Posted October 19, 2006 Nu credca e nimic in plus fata de manualul de tico de aci. Share this post Link to post
ROBI Posted October 19, 2006 (edited) Intrucat documentatia in limba rusa pe care am postat-o intr-un topic precedent a fost convertit in format .doc din format html nu apar imaginile. Va rog sa accesati site-ul www.tico.spb.ru si veti avea surpriza sa constatati ca documentatia de acolo este cu totul altceva decat ce apare in manualul de service, acolo existand un set de fotografii cu etapele demontarii si desfacerii carburatorului. Mai exact: http://dinamitry.eniko.ru/mas/reports/carbtico.htm http://www.tico.spb.ru/index.php?mn=self&a...mp;loc=engine#1 Edited October 19, 2006 by Mircea 1 Share this post Link to post
Mircea Posted October 19, 2006 Daca vrei sa faci o treaba pana la capat, salveaza pozele si adauga-le aici ca jpg. E mai simplu, paginile alea de net or sa dispara dupa catva timp. Pentru cine stie rusa, n-ar strica si o traducere a doc-urilor de mai sus. Share this post Link to post
ibogdan75 Posted October 19, 2006 Draga ROBI, Nu mai face greseala sa arati tuturor ceva interesant, ca nu este aici club de posesori daewoo, este un miniclub sau gashca daca vrei (15-20 insi), restul... vizitatori. Numai bine! Share this post Link to post
Mircea Posted October 19, 2006 Da draga Robi, pentru ca domnului de mai sus nu i s-a raspuns ieri la o intrebare in minutul in care a pus-o! Stimate ibogdan, nu te tine nimeni cu forta aici. Esti liber sa nu mai intri pentru a ne impartasi din vasta ta experienta in domeniul autoturismelor daewoo, cu siguranta multa mai mare decat cea gastii de aici. Apropos, cam mare si cam unita gasca, nu-i asa? Si totusi aceasta gasca si-a gasit timp sa te ajute de cate ori ai avut nevoie. Multumim pentru recunostiinta! Share this post Link to post
ROBI Posted October 20, 2006 @ibogdan77: Draga Domnule sa stiti ca nu consider greseala faptul sa ajut cum pot un colectiv extraordinar de la care pana acum am avut numai de invatat citind posturile atat ca anonim cat si ca membru. Share this post Link to post
adrian_r5 Posted October 20, 2006 cine nu stie limba rusa si vrea sa traduca poate apela la: http://babelfish.altavista.com/tr am incercat acum cu un fragment din documentatia de la carburatoare si se pare ca s-a descurcat. Share this post Link to post
nic_otava Posted October 20, 2006 (edited) L-am facut .pdf si incerc sa atasez, desi are 2,8 Mb! Spor Later edit: am modificat astfel incat sa fie toate pozele Edited October 20, 2006 by nic_otava Share this post Link to post
ROBI Posted October 20, 2006 Atentie! Din fisierul .pdf lipsesc cateva poze. Incerc aici sa atasez toate pozele in format .jpg Share this post Link to post
gelumitu Posted October 24, 2006 Eu am si experimentat deja ) , merge super, merită dacă vă face probleme.. Share this post Link to post
Ciprian_newbie Posted December 2, 2006 Salutare oameni buni, am si eu o mica dilema, astazi am desfacut carburatorul de la Tico ca sa il curat, totul a decurs ok pana cand pe la sfarsitul spalarii m-am trezit ca mi-au picat in vasul in care il spalam,piesele marcate cu rosu din imaginea alaturata. De unde au picat si in ce ordine sa le pun la loc. Mii de multumiri anticipate. Share this post Link to post
gelumitu Posted December 2, 2006 Vezi ca am mai scris pe aici pe undeva, despre asta. Acolo in poză apare si pompa de spriţ, iar acea biluţă si acea contragreutate, se pun in scaunul pompei de spriţ (vezi foto), prima dată se pune bila si apoi contragreutatea. Share this post Link to post
Ciprian_newbie Posted December 5, 2006 Mii de multumiri Gelumitu pt. ajutor raman dator pe viitor. Am pus alea asa cum mi-ai zis, dar acum mai am o problema, dupa ce am curatat carbul. i-am pus garnituri noi, convins de fapta buna pe care am facut-o l-am pus la loc pe masina si ce sa vezi ...problema mare domle', nivel foarte mare in camera de nivel constant, se ineaca in timpul mersului, galgaie benzina in ajutajele carbului. Ce am stricat? ca am lucrat cu cea mai mare atentie.Ar putea sa fie de la sprayul pe care l-am folosit(pt carburatoare facut de Gold Eagle)? cuiul pontou are parti din plastic sau cauciuc? acum tre sa il dau iar jos de pe masina sa vad ce are, poate imi dai vre-un sfat. Multumiri inca odata Share this post Link to post
Senna Posted December 5, 2006 (edited) Ar putea sa fie de la sprayul pe care l-am folosit(pt carburatoare facut de Gold Eagle)? cuiul pontou are parti din plastic sau cauciuc? Sprayul nu poate defecta nimic. Cuiul poantou, ca orice cui de altfel, nu are parti de cauciuc sau plastic ci este metalic, probabil din alama. Cred c-ai deformat bratul plutitorului si acesta din urma se intepeneste in peretii camerei de nivel constant, intr-o pozitie intermediara. Verifica ca plutitorul sa isi faca cursa completa. Edited December 5, 2006 by Senna Share this post Link to post
aztec Posted December 6, 2006 Vasile2007 spune "Caut rotita din plastic actionata de cremaliera de la bimetal a carburatorului !!!! Unde o gasesc??? Sau codul acestei piese ??? Am cautat la desmembrari si la magazine si nu am gasit. " Share this post Link to post
gelumitu Posted December 6, 2006 (edited) Sa inteleg ca ti-ai facut de lucru si ai scos cuiul poantou afară ? Nu iera necesar, e suficient sa-l desfaci in trei părti, si cu un spray de curătat carburatorul si un compresor la 9-10 bari faci caburatorul sa mearga ceas, fara pic de intreruperi. Eu am incercat sa scot jigloarele, nereusid am renuntat. La tine e problemă cu, cuiul poantou, nu-ţi mai inchide camera de nivel constant. Vezi sa nu fie spart plutitorul, - verifică. Daca e de la cui, v-a trebui sa-l rodezi cu putin scrum de tigară pana cand isi revine. Verifică sa nu fi indoit suportul plutitorului. In concluzie ; dacă nu reusesti totusi, mergi la un meserias. Daca erai mai aproape te ajutam cu plăcere. E greu de dat cu părerea pana nu vezi pacientul. Sa ne spui cum o rezolvi. >- E posibil sa fi facut si sprayul ceva, insa ceva nefolositor , sa-ţi fi atacat plasticul de la plutitor, si să-l fi gaurit. Edited December 6, 2006 by gelumitu Share this post Link to post
Ciprian_newbie Posted December 7, 2006 (edited) Sprayul nu poate defecta nimic. Cuiul poantou, ca orice cui de altfel, nu are parti de cauciuc sau plastic ci este metalic, probabil din alama. Cred c-ai deformat bratul plutitorului si acesta din urma se intepeneste in peretii camerei de nivel constant, intr-o pozitie intermediara. Verifica ca plutitorul sa isi faca cursa completa. Am umblat azi la cuiul poantou, surpriza are varf de cauciuc , m-as fi bucurat sa ai dreptate in in ce priveste materialul cuiului...Am alaturat o poza in care se vede ce imi tinea deschis cuiul ... este tocmai varful acestuia care s-a desprins si se asezase intre cui si scaunul pe care inchide. Am sa cumpar maine cuiul, costa 20 ron. Multe multumiri. gelumitu am mai verificat si restul ansamblului scaun cui poantou, plutitor si paghia lui sunt impecabile, astept sa imi cumpar maine cui nou si sa targ o tura de control . Iti multumesc si tie pt sfat. Poti apela oricand pe parte electrica sau pe orice problema la ticozaur , daca e cazul Edited December 7, 2006 by Ciprian_newbie Share this post Link to post
gelumitu Posted December 8, 2006 Deja m-ai ajutat Ciprian_newbie, cuiul poantou nici eu nu l-am scos, si in consecintă sincer nu stiam că are varf cauciucat, >- , Multumesc pt disponibilitatea de a mă ajuta pe viitor, pot sa-ţi spun acelasi lucru si eu, si nu ne rămane decat sa mai colaborăm. Share this post Link to post
Ciprian_newbie Posted December 9, 2006 Salut voios de pionier am schimbat in sfarsit aseara cuiul poantou si am facut ce imi doream de mult sa dau o tura cu masina dupa ce am curatat carburatorul, schimbat garniturile si cuiul poantou. Consider ca a meritat efortul, tinand cont ca inainte masinica murea dupa un timp de la pornire, isi pierdea puterea, daca nu calcam ambreiajul se oprea motorul in timpul mersului. Am scos carburatorul l-am desfacut in trei, am cumparat un spray cu care am dat prin toate orificiile carbului, n-a ramas nimic fara sa ii dau cu spray. E bine ca atunci cand desfaceti carbul sa aveti un set nou de garnituri (eventual un kit de reparatii daca exista asa ceva si pt Tico). Am mai gasit si un tub de cauciuc crapat, pe asta l-am reparat cu silicon pt garnituri (albastru) o sa il schimb cu prima ocazie, probleme au mai fost si cu acel cui care nu am idee cum s-a stricat ca nu am umblat la el, de aceea e bine sa fie verificat atunci cand se desface carburatorul. Acum merge foarte bine Ticozaurul nu mai sunt probleme. Le multumesc inca odata celor care m-au sfatuit pe forum si va urez la toti sarbatori fericite Share this post Link to post
BH44Dan Posted December 10, 2006 salut . am probleme cu pornirea la rece . problema e rotita din poza care nu o gasesc niciunde ma ajuta cineva cu codu piesei sa o comand sau cumva nu stiu ce sa ma fac S"> Share this post Link to post
gelumitu Posted December 11, 2006 Iţi răman 2 variante daca nu gasesti in magazin. 1. sa mergi la dezmembrări si sa incerci sa-i convingi pe baieti să-ti dea daca au. 2. la Nicu Barbu, are carburatoare sh la 200 ron, i-l cumperi si-l ai, unul nou e 400 sau mai bine. Mai mult nu te pot ajuta, sper sa nu te fi supărat cu raspunsul. Share this post Link to post