Jump to content

Ciprian_newbie

Membru
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

About Ciprian_newbie

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/27/1974

Contact Methods

  • MSN
    ungureanu_ciprian
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ungureanu_d_ciprian

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    1998
  • Nr. Inmatr.
    B21MZO
  1. ok... e bine sa mai si circule informatia printre noi... tipul de la care l-am primit il cheama George si are un id ceva in genul killer_becali sau ceva asemanator ... oricum este revoltator ce se intempla pe sosele...mai devreme a fost o stire la TV cu uni care furau din TIR-uri din mers...si mai sunt si alte exemple. Ceva similar se intampla in Italia anilor 90 cand se arunca cu blovani mari de pe poduri in timp ce pe sub pod treceau masini, se faceau pariuri substantiale pe baza preciziei loviturii. Au fost cazuri terminate cu decese...
  2. Am primit mesajul de mai jos de la un coleg, il dau si eu mai departe in dorinta de a va prevenii. Nu stiu cat este de adevarat mesajul oricum in ideea ca este mai bine sa previi decat vindeci eu il postez. La randul vostru daca mai stiti si alte exemple publicati-le asa vom contribuii la evitarea unor evenimete grave prin care am putea trece oricare dintre noi, domnilor. "ATENTIE: Pe autostrada soarelui cat si pe Pitesti exista grupuri organizate care jefuiesc soferii si ocupantii autovehiculelor. Modul de operare este urmatorul: unii stau pe poduri si atarna niste piulite mari de o sfoara cam in dreptul parbrizului autoturismelor. Toata treaba se intampla noaptea; vii cu masina lovesti piulita in viteza pentru ca nu o vezi si speriat te opresti mai incolo sa vezi ce s-a intamplat. Cei dupa pod care au o vedere panoramica anunta imediat un alt grup care sta la panda ceva mai incolo in directia unde se opreste masina si daca ai facut greseala sa opresti esti talharit." P.S. ...daca am postat gresit rog sa fiu scuzat si accept sa fie mutat topicul unde ii este locul.
  3. Salutare Domnilor, de mai bine de o luna, la fiecare accelerare si franare, se aud niste zgomote in stalpul din dreapta fata(cel cu parbrizul undeva sub nivelul bordului), stalpul de pe stanga (cel pe care este fixata usa dini spate), din asta se aud cel mai bine scartaiturile si se mai aude din spate pe partea dreapta. Mentionez ca masina a fost lovita pe partea dreapta si reparata destul de bine in perioada in care a folosit-o fostul proprietar. Nu trage stanga sau dreapta scoasa din viteza in mers isi pastreaza inertia pe o distanta mare. Fenomenul a aprut dupa ce am mers prin niste hartoape inimaginabile de starzi obligat de lucrarea care se fac pe soseaua bucuresti magurele. Ce parere aveti? sunt lonjeroane sau vre-o fisura pe undeva? unde pot sa merg sa imi evalueze situatia?. Va multumesc anticipat.
  4. OK... pai as incepe cu raspunsul pentru Tolin...am efectuat primii trei pasi dar cu motorul la temperatura de prag a ventilatorului exct cand declanseaza el...si pasul trei la-m facut tot atunci pantru ca oricat de cald era motorul nu iesea complet socul, am omis in schimb si reglajul socului la rece. Am filtul de are destul de curat pt orice eventualitate ma gandesc sa il schimb, bujiile sunt bune fisele sunt noi si avansul static este reglat cu un stroboscop "home-made" initial Duminica am facut avansul la 7 grade...aseara l-am adus la 8 grade si mi se pare mai "rorund" dar si mai turat la relanti (cam 1000 true, putin peste)iar la rece nu mai lucreaza socul tre sa il tin eu din acceleratie cateva minute ca sa ajunga la o temperatura minima pe care o accepta motorul altfel se opreste sau merge foarte neregulat, repet, asta se intampla dimineata cand motorul este rece. Cu ultima fraza i-am raspuns si lui Pedala.Am o vaga bauiala asupra capsulei de soc pt ca daca reglez socul sa tina bine la frig nu iese complet la cald daca il fac sa iasa cand e cald motorul, nu actioneaza la rece. Mai fac cateva incercari si daca vad ca nu iese reglajul, am sa cumpar multa bere si am sa vizitez pe unii dintre colegii mei de pe forum Multe multumiri pentru sfaturi...
  5. Primele impresii dupa o zi de mers cu noile "setari" la carburator dupa metoda "Pedala", are mai multa viata motorul DAR, la metoda pe care o recomanda Pedala as mai venii si cu mentiunile lui Sena pe care am sa le iau in considerate cat mai curand, pentru ca: la rece nu este constant relantiul cam tremura motorul...(aici Giony are perfecta dreptate)mai trebiue vazut cum functioneaza motorul si la rece...acum e posibil sa imi trebuiasaca un nou termoelement...mai am rabdare pt ca abia acum incep sa inteleg cum functioneaza carburatorul. Sena, ideea ta cu sonda lambda mi se pare de "geniu" ...se poate face un aparat de noxe fara prea mari batai de cap in plus iti este de mare ajutor cand reglezi motorul...daca vrei o mana de ajutor la realizarea practica a montajului electronic iti stau la dispozitie...Multumesc mult pt idei, oameni buni, un om informat face cat doi
  6. Multumiri Pedala, datorita procedeului tau am reglat carburatorul...imi merge mai bine acum ticozauru'...inca nu i-am facut consumul, care sper sa imi iasa cat mai bun. Totusi nu am reusit sa fac sa coboare relantiul mai jos de 1000 ture in conditiile in care mototrul e cald socul scos iar surubul de la clapeta nu atinge parghia clapetei. Singurul rezultat l-am obtinut din avans...am scazut la 7 grade avansul si mi-a coborat relantiul binisor... Ce idee imi dai?(la ce am zis pana acum o singra indoiala mai am, in privinta stroboscopului care este facut de mine dupa o schema "clasica" luata de pe un forum de Dacii )... Mentionez ca inainte de reglaj aveam un consum maricel cam 7,5%, iar relantiul imi statea pe la 1200 cu motorul cald...iata ce am gasit cu ocazia reglajului...socul, nu iesea complet dupa pornirea ventilatorului in plus parghia de acceleratie imi statea putin trasa datorita cablului de acceleratie, acum l-am lasat cu putin joc pt siguranta Studiind putin manualul service as mai adauga la metoda ta de reglare si faptul ca furtunul compensatorului de mers in gol la cald trebuie astupat cu un dop conform celor spuse de cei care au scris manualul, desi personal nu am observat nici o diferenta cu sau fara dop .
  7. OK, asa am sa fac, o sa iau seringa si un furtun subtire si mai trag pe la joja surplusul de ulei pana ajung la nivelul specificat...multe multumiri, domnilor.
  8. La multi ani ! domnilor, am si eu o mare dilema, am schimbat uleiul la Ticozaur dupa ce in prealabil i-am facut o spalare cu motor flush mi-au lasat sa curga si ultima pictura de ulei pe la surubul de la baia de ulei, mi-au schimbat si filtrul si mi-au pus 3litri de ulei si cca. 180ml de tratament pt motor. Intrebarea mea este: ce se poate intepla daca in loc de 2,7 litri mi-au pus 3 litri, am verificat la joja si nivelul depaseste cam de-o latime de deget nivelul maxim. A mai trecut cineva prin situatia mea? ce se poate intampla?? Multumiri anticipate.
  9. Salut voios de pionier am schimbat in sfarsit aseara cuiul poantou si am facut ce imi doream de mult sa dau o tura cu masina dupa ce am curatat carburatorul, schimbat garniturile si cuiul poantou. Consider ca a meritat efortul, tinand cont ca inainte masinica murea dupa un timp de la pornire, isi pierdea puterea, daca nu calcam ambreiajul se oprea motorul in timpul mersului. Am scos carburatorul l-am desfacut in trei, am cumparat un spray cu care am dat prin toate orificiile carbului, n-a ramas nimic fara sa ii dau cu spray. E bine ca atunci cand desfaceti carbul sa aveti un set nou de garnituri (eventual un kit de reparatii daca exista asa ceva si pt Tico). Am mai gasit si un tub de cauciuc crapat, pe asta l-am reparat cu silicon pt garnituri (albastru) o sa il schimb cu prima ocazie, probleme au mai fost si cu acel cui care nu am idee cum s-a stricat ca nu am umblat la el, de aceea e bine sa fie verificat atunci cand se desface carburatorul. Acum merge foarte bine Ticozaurul nu mai sunt probleme. Le multumesc inca odata celor care m-au sfatuit pe forum si va urez la toti sarbatori fericite
  10. Am umblat azi la cuiul poantou, surpriza are varf de cauciuc , m-as fi bucurat sa ai dreptate in in ce priveste materialul cuiului...Am alaturat o poza in care se vede ce imi tinea deschis cuiul ... este tocmai varful acestuia care s-a desprins si se asezase intre cui si scaunul pe care inchide. Am sa cumpar maine cuiul, costa 20 ron. Multe multumiri. gelumitu am mai verificat si restul ansamblului scaun cui poantou, plutitor si paghia lui sunt impecabile, astept sa imi cumpar maine cui nou si sa targ o tura de control . Iti multumesc si tie pt sfat. Poti apela oricand pe parte electrica sau pe orice problema la ticozaur , daca e cazul
  11. Mii de multumiri Gelumitu pt. ajutor raman dator pe viitor. Am pus alea asa cum mi-ai zis, dar acum mai am o problema, dupa ce am curatat carbul. i-am pus garnituri noi, convins de fapta buna pe care am facut-o l-am pus la loc pe masina si ce sa vezi ...problema mare domle', nivel foarte mare in camera de nivel constant, se ineaca in timpul mersului, galgaie benzina in ajutajele carbului. Ce am stricat? ca am lucrat cu cea mai mare atentie.Ar putea sa fie de la sprayul pe care l-am folosit(pt carburatoare facut de Gold Eagle)? cuiul pontou are parti din plastic sau cauciuc? acum tre sa il dau iar jos de pe masina sa vad ce are, poate imi dai vre-un sfat. Multumiri inca odata
  12. Salutare oameni buni, am si eu o mica dilema, astazi am desfacut carburatorul de la Tico ca sa il curat, totul a decurs ok pana cand pe la sfarsitul spalarii m-am trezit ca mi-au picat in vasul in care il spalam,piesele marcate cu rosu din imaginea alaturata. De unde au picat si in ce ordine sa le pun la loc. Mii de multumiri anticipate.
  13. E posibil sa fie o problema de natura electrica... o masa comuna aprindere + ventilator, in momentul pornirii ventilatorului prin punctul ala de masa apare o cadere mare de tensiue si face sa dispara tensunea de la bornele bobinei de inductie. M-am uitat in schema masinii si iata ce am gasit pe bara de plus cu ventilatorul(trasata cu rosu, F7 este siguranta ventilatorului) se mai afla si bobina de inductie( circuitul dus de mine cu verde, F9 siguranta pt bobina). Verifica elementele de circuit pe traseul rosu orice contact slab in zona asta poate sa fie cauza opririi motorului in momentul pornirii ventilatorului.
  14. Asta cu supraincalzirea s-a confirmat pt ca a doua zi am pornit masina si nu a mai facut nici o problema, am schimbat si radiatorul pt ca era fisurat si lipit cu poxipol langa buson, acum am mai trecut prin conditii similare cu cele din acea seara si nu am mai avut nici o problema iar ventilatorul porneste mai rar ca inainte, in plus am reglat si avansul la stroboscop. Sa inteleg ca datorita supraincalzirii (ulei subtiat) nu am mai avut gresare la axa cu came? Foarte plauzibil, multumesc pt lamurire.
 

×
×
  • Create New...