Jump to content
Sign in to follow this  
jimmyd

Nu Baga Caldura - Probleme La Sistemul De Incalzire

Recommended Posts

Problema este la calorifer sau circuitul acestuia.

Share this post


Link to post

Am desfacut caloriferul si era curat curat. Am dat jos radiatorul l-am curatat, am curatat si restul motorului. In schimb am descoperit k imi lipseau 2 garnituri din spatele caloriferului (sus si jos), dar negasindu-le am improvizat din purfix. Aerul este putin mai caldut (nu face fata nici la dezaburire) Nu stiu ce sa-i mai fac. Cea din urma parere pe care am primit-o: "E suflata garnitura de chiulasa si daia nu baga caldura" (dar nu da simptome). Ultima incercare va fi maine la alt service Daewoo, daca nici acolo nu se rezolva probabil voi face focu in masina. :wallbanger:

Edited by sl00ppy

Share this post


Link to post

Care sunt simptomele la palpare ale unui calorifer cu un circuit "nasol"?

Tevile tur si retur frig de nu poti sa tii mana pe ele, bazinul din dreapta aproximativ la fel, iar suprafata dintre bazine calduta (la pornirea suflantei il raceste complet)

CALORIFERUL NU ESTE INFUNDAT :scarpin:

Share this post


Link to post

Debit mic agent sau calorifer infundat.Verificarea la retur se face dupa ce suflanta a functionat minim un minut.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Mi-a spus un mecanic de la Daewoo ca exista posibilitatea ca separatorul sa fie fisurat si apa sa o ia spre retur pe unde poate mai repede. Maine dimineata am programare la service pt. a-mi inlocui caloriferul pt. o proba, ca nu imi vine sa dau iar 300 RON pe calorifer si sa nu fie el de vina. Astazi mi-a verificat clapetele suflanta si pe sub capota furtunele etc.

In mod normal nu trebuia ca toata suprafata caloriferului sa aiba aceiasi temperatura, si teava de retur sa fie mai rece decat cea de tur?

 

post-13150-1199746698.jpg

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

In mod normal ar trebui sa fie cum zici, caloriferul cald pe intreaga suprafata iar returul ceva mai rece decit turul.

 

Ai idee pe unde e facut caloriferul cel nou ? Doar de curiozitate, oricum nu schimba cu nimic situatia.

Share this post


Link to post

Mdea cei de la service mi-au zis k e ciupita garnitura de chiulasa cu toate k nu da semne (nu scade nu creste apa, nu fierbe apa in vas, nu am gasitjoja sarita, nu e apa in ulei si nici invers).

Nu stiu unde e facut caloriferul, l-am luat din magazin Daewoo.

Share this post


Link to post

Cei de la service au vrut sa scape de tine.Tot de la ei ai luat caloriferul?

Share this post


Link to post

Nu. atunci unde gasesc si eu pe cineva serios...in Bucuresti

Share this post


Link to post

Mergi inapoi la magazinul daewoo si cere inlocuirea caloriferului si banii de manopera.

Share this post


Link to post

Acum m-am intors de la service si in sfarsit am gasit cauza :P

Zona marcata este infundata si cand s-a bagat presiune pt desfundare a cedat teava din stanga, dar dupa 4 ore de incercari tot nu am reusit sa o desfundam. Are ceva daca iau piesa de la second hand? Pt ca una noua e 430RON si nu mai am nici un ban :(

post-13150-1199897108_thumb.jpg

Share this post


Link to post

In mod sigur nu din aceasta cauza nu ai caldura.

Share this post


Link to post

Pai nu curcula apa in vasul de expansiune, maine ma duc sa vad dak gasesc SH piesa, ca oricum acum trebuie inlocuita.

Share this post


Link to post

Eu cred ca tu sau altcineva a pus o solutie sau mai multe pentru astuparea porilor(dde genul stop-leak) in instalatia de racire si a infundat multe... Circuitrul ala are rolul de a incalzi corpul clapetei de acceleratie si nu are legatura cu problemele tale de incalzire.

Edited by andreib

Share this post


Link to post
Eu cred ca tu sau altcineva a pus o solutie sau mai multe pentru astuparea porilor(dde genul stop-leak) in instalatia de racire si a infundat multe... Circuitrul ala are rolul de a incalzi corpul clapetei de acceleratie si nu are legatura cu problemele tale de incalzire.

 

 

Solutie sigur a pus idiotu care a avut masina... pai din cauza asta nu imi circula apa pe instalatie pt k acolo este infundat

Share this post


Link to post

Circuitul si furtunele pentru calorifer sint mult mai groase si nu au nici o legatura cu poza pe care ai postat-o. Ai grija de citi banuti au chef cei de la service sa te "cheleasca". Fa in asa fel incit sa iti garanteze cumva manopera (respectiv revenirea caldurii). La cum pun astia problema mi-e teama ca o sa te bage intr-o avalansa de inlocuiri, evident prin incercari pe cheltuiala clientului - adica a ta !

 

Daca tot ai demontat totul si ai ajuns la calorifer, de ce nu incerci sa il probezi acasa in baie, bagind apa calda pe tur si incercind sa racesti fagurele cumva (de pilda cu un ventilator).

 

Am avut si eu cindva infundat traseul ala pe care l-ai inrosit tu, insa nu a avut nici un fel de repercusiuni asupra incalzirii habitaclului.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Nu cred sa scapi prea ieftin, cred ca sunt multe circuite infundate din pacate si nu stiu care ar fi solutia de rezolvare :( .

Share this post


Link to post

Reiese clar de aici ca nu este nimic infundat si agentul circula fara probleme prin calorifer numai ca la acesta schimbul de caldura nu se face.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa mai zic, am vazut sub corpul clapetei de acc un T cu 3 stuturi, o sa-l scot si pe ala sa vad daca e infundat si altceva nu stiu ce sa ii mai fac. Inca o problema ar fi ca nu imi vine apa in vasul de expansiune pe nici unul din cele 2 furtune ba chiar azi a fost suflat furtunul care iese din clapeta de aer. (m-am uitat la alt cielo si curge apa pe el fara intrerupere)

Share this post


Link to post

Problema : Nubira 1 din 1999 cu temperatura la aeratoarele centrale de 25 grade.

Solutia : Spalat instalatia cu apa si calgon si temperatura la aeratoare a crescut la 50 grade in timpul functionarii cu solutia de spalat.Dupa golirea solutiei,o clatire cu apa si umplerea instalatie cu antigel Total Glacelf Auto Supra temperatura la aeratoare a urcat la 57-58 grade.

Share this post


Link to post

Patanie de astazi, 12.01.2008, din fericire rezolvata tot astazi !

 

Plecat de acasa in jurul orei 8:00, probabil erau intre -8C -10C. Dupa aproximativ 5 minute de functionare a motorului, a inceput sa se ridice indicatorul de temperatura. Dupa cca 15 minute indicatorul ajunsese acolo unde sta de obicei dupa atingerea temperaturii de lucru. Dar, SURPRIZA ... dupa ce aseara baga caldura de ma sufocam, astazi aerul era doar caldut. La vreo jumatate de ora de mers, am oprit si am facut citeva verificari. Furtunele erau fierbinti acolo unde trebuie, radiatorul era caldut, lichidul din vasul de expansiune fierbinte, etc. Totul indica o functionare normala a instalatiei, asa ca m-am intors in masina. Cu suflanta oprita, am dat temperatura la minim (18C) dupa care am dat inapoi pe maxim (32C). S-a auzit cum au funtionat actuatoarele, lucru care nu s-a intimplat ceva mai devreme cind am pornit masina (initial am neglijat acest aspect). Am pornit suflanta pe maxim si, alta surpriza, aerul era f. fierbinte.

 

Concluzia mea: voletul care comuta intre aer cald si aer rece nu si-a facut treaba (poate din cauza frigului, poate din alte cauze) astfel incit in prima faza a permis patrunderea unei cantitati destul de mari de aer rece, cu efectul descris mai sus.

 

Aviz amatorilor, daca instalatia da semne ca va functioneaza bine, daca turul caloriferului e fierbinte si returul cald spre fierbinte, verificati modulul de conditionare a aerului din bord.

 

LE: Corect ! Observatia lui ovi_jer este cit se poate de justa. Problema descrisa mai sus am avut-o la climatronic.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Ai uitat sa specifici ca problema era la climatronic :)

Share this post


Link to post
!

Am Caldura!

 

Aveam pe naiba! Cand am "reparat" p-acolo alea am prins o zi mai calduta dar, de cand cu frigul asta mi-am dat seama ca ceva pute.

Asa ca, ultima solutie a fost schimbarea caloriferului.

Aviz @slooppy,@raskala si cine-o mai fi.

Share this post


Link to post

Eu te inteleg ca ai renuntat la a "dadaci" caloriferul si ai pus unul nou. Am facut eu altele si mai nasoale din disperare (evident, legat de masina :) ). Totusi, sper ca nu l-ai aruncat sau lasat in service pe cel vechi. Sigur poti sa il speli mai bine in casa si sa-l pastrezi ca rezerva.

Share this post


Link to post

Din pacate nu am montat unul nou pt. ca nimeni nu avea pe stoc si eram presat de timp.

P-ala vechi l-am "batut" din greseala cu ciocanul.

Daca trec iarna cu asta promit sa-l schimb cu tot cu aeroterma.

Da' la vara.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...