Jump to content

sl00ppy

Membru
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

About sl00ppy

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 04/22/1989

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male
  • Yahoo
    sl00ppy_joe

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    Fals
  1. Am schimbat acele dopuri si pompa de apa si tot nu baga caldura. Cand mut clapeta pe rece/cald nu este nici o diferenta de temperatura, dar clapeta se aude ca lucreaza.
  2. Salutare Anul trecut am schimbat radiator, calorifer, pompa de apa, furtune etc de la sistemul de racire, de cand am montat noul calorifer (identic cu cel vechi) a inceput sa nu-mi mai bage caldura decat un aer caldut. Acum 1 sapt am descoperit problema o pastila din spatele motorului era fisurata si tragea aer pe instalatie, acum a cedat aproape de tot si mare problema este cum pot avea acces la acea pastila fara a demonta 60% din motor. Multumesc
  3. Salut! Mircea imi poti spune te rog cu exactitate unde e centrul de dezmembrari in buftea? Ms mult
  4. M-am uitat in cartea masinii, le-am gasit dar nu pre sunt lamurit unde sunt. Doar 2 tampoane are in total?
  5. Sincer nu am vrut sa mai bag iar mana de capu meu asa ca nu am verificat nimic. Mi-a mai zis cineva ca vibratiile motorului si a volanului pot fi cauzate de tampoanele rupt dar nu le-am vazut O sa ma uit in cartea tehnica dupa ele si sper sa le gasesc.
  6. Salut. Dupa ce am dat intr-o groapa imensa (cred k era canal) a inceput sa mi traga dreapta, deci trebuia sa tin de volan usor spre stanga ca sa mearga drept. M-am oprit la prima vulcanizare am facut presiune si nimic. In apropiere de casa ma opresc la un tip super meserias care se ocupa doar de geometria rotilor. Mi-a pus masina la aparatele alea si mi-a zis ca geometria e ok. Zicea k am deplasat toata cutia de directie care este prinsa doar in niste bucsi (asa este??) A doua zi era si frumos afara si am ridicat masina pe cric sa vad dak au joc rotile dar nimic nucu macar nu se clintesc. Ar putea fi jentile indoite?? Ce cauze exista?
  7. Salutare. Dupa miliarde de probleme cu caldura am reusit sa depistez buba care era la garnitura de chiulasa. Cu aprox 2 sapt inainte am schimbat si corpul clapetei de acceleratie + toti senzorii dupa el. Fiind jumatate de motor desfacut am luat fiecare piesa in parte si am studiat-o, singura problema care am gasit-o fiind la bobina din delcou care era coapta. Am schimbat tot ce era nevoie inclusiv fisele. De cand am dat prima cheie totul parea in regula pana s-a incalzit motorul. Acul turometrului sta nemiscat la 900 de ture dar volanul si torpedoul par sa o ia din loc. Care ar putea fi cauzele acestor vibratii doar la relanti? Toba de esapament care e cam fisurata poate influenta aceste trepidatii??
  8. Salut ! Am si eu o problema cu becul de la baterie si de la frana de mana care raman aprinse in timpul functionarii motorului, asta dupa ce am facut masina submarin. Neavand bani sa iau un alternator nou m-am dus la electrician si aveam 1 dioda arsa. Mi-a schimbat toata puntea de diode dar in continuare cele 2 becuri raman slab aprinse. La turatie de 1300 pe loc se sting. 14.59 V fara consumatori 13.25 V cu toti consumatorii Are vreo legatura ECMul cu asta, inregistreaza acesti parametrii???
  9. Nu cred ca are cum sa ajunga gheata, zapada pana acolo, mai ales daca ai si AC. Si nu are rost sa pui carton pt. ca ai retur la calorifer (nu ramane apa in el ca la dacie)
  10. Am schimbat corpul clapetei de acceleratie si senzorii si acum am retur in vasul de expansiune, dar caldura tot nu baga. La relanti baga aer rece si trebuie sa o turez cateva secunde peste 4000 de ture si incepe sa bage cald (nu cum trebuie) asa k am am s-o trag pe dreapta pana prin aprilie
  11. Nu stiu ce sa mai zic, am vazut sub corpul clapetei de acc un T cu 3 stuturi, o sa-l scot si pe ala sa vad daca e infundat si altceva nu stiu ce sa ii mai fac. Inca o problema ar fi ca nu imi vine apa in vasul de expansiune pe nici unul din cele 2 furtune ba chiar azi a fost suflat furtunul care iese din clapeta de aer. (m-am uitat la alt cielo si curge apa pe el fara intrerupere)
  12. Solutie sigur a pus idiotu care a avut masina... pai din cauza asta nu imi circula apa pe instalatie pt k acolo este infundat
  13. Pai nu curcula apa in vasul de expansiune, maine ma duc sa vad dak gasesc SH piesa, ca oricum acum trebuie inlocuita.
  14. Acum m-am intors de la service si in sfarsit am gasit cauza Zona marcata este infundata si cand s-a bagat presiune pt desfundare a cedat teava din stanga, dar dupa 4 ore de incercari tot nu am reusit sa o desfundam. Are ceva daca iau piesa de la second hand? Pt ca una noua e 430RON si nu mai am nici un ban
 

×
×
  • Create New...