Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

Nu trebuie. Te poti baga si sub masina pe cric, la nevoie. Daca nu, poti apela la orice service/vulcanizare cu groapa sau elevator. La orice mecanic vine bine o spaga mica sa desfaca 2 suruburi, probabil.

Β 

Am reusit. Nu trebuie urcata pe cric. Se baga mana dedesubt si are un capac de evacuare. Merci oricum... :)

Share this post


Link to post

Am citit undeva...(nu mai stiu unde) ca un autoturism cu performante aerodinamice neiesite dincomun (adica masinile noastre de zi cu zi), are un consum cu 25-30% mai mult la viteza de 120kmh decat la 90 kmh(consumul din fisa tehnica).

Β 

Deci cat are in fisa tehnica? sa zicem 5,6/100 la 90kmh, rezulta 7-7,2 la 120 kmh constant (autostrada)

Pare a fi un calcul realist!

Share this post


Link to post

Ca impresii pot sa va spun ca pe relatia Galati - Viena tur/retur al meu Aveo s-a comportat excelent, astazi am discutat cu cineva care se plangea ca o ruda cu un Aveo de 1,2 era varza in zona Clujului nefiind deloc multumit cum trage motorul. M-am convins insa ca problema era soferul iar boala era din familie deorece l-am lasat sa conduca masina mea prin oras iar la un moment dat ajunsese sa aiba 1700 rot/min iar viteza era intr-a...CINCEA?!!!!!!!! Jalnic!

Daca tot ati discutat de consum sa va spun valori realizate de mine: Galati - Cheile Bicazului - Oradea 6,7% ; Galati - Viena - Galati 2880 km (autostrada cu viteza maxima reala pe GPS 177km/h si aprox. 400 de km facuti in traficul cotidian din Viena si Budapesta plus AC-ul o buna parte din drum) 8,2%. Evident nu am mers cu mai putin de 2400 rot/min iar o atractie au fost si pantele ridicate in forta la turatii inalte. Din pacate fiica-mea impreuna cu sotia nu au fost incantate de fortele gravitationale rezultate prin serpentine iar la intoarcere pt. nu mai repeta opririle de dat la peste au fost prevazatoare si si-au luat pastilutele absolut necesare. Drumul asta a fost si pt. mine o proba de foc ca sa vad pana unde imi pot forta limitele si m-am convins ca un drum intins Galati-Budapesta aprox. 950 km il pot face intr-o zi adica Galati - Oradea 12 ore, Oradea - Budapesta 2-3 ore.

P.S. Am facut si pregatirea pt. anuntatul 5 lei/litru cu 1,38 euro/litru...nasol!

Edited by starsteel

Share this post


Link to post
.. Din pacate fiica-mea impreuna cu sotia nu au fost incantate de fortele gravitationale rezultate prin serpentine ..

Β 

Forta gravitationala exista cel putin de cand i-a cazut unui nene anonim marul pacatului in cap. Cred ca te refereai la forta centrifuga.

Share this post


Link to post

Ai ceva dreptate insa eu am mentionat la general fortele gravitationale...daca te gandesti la fizica mecanica studiata prin clasele 9-10 in mod sigur vei realiza ca pe langa forta centrifuga actioneaza in mod sigur si forta gravitationala ca altfel nu ne-ar mai cadea marul in cap. Din fericire aici e vorba de o rezultanta asa ca scapam...marul nu-si va atinge tinta! :) In cazul lipsei fortei gravitationale functie de curba putem recupera familia la urmatoarea serpentina...dar masina?! #-o

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

off: Evident ca "la general", ce dracu, doar sunt forte cu toate, ca si cele revolutionare, obscure sau ale mintilor :D

on: Lu' Kalosul meu nu-i face bine sa fie lasat in parcare :) A stat vreo 4 zile acolo si dupa ce l-am pornit am constatat ca se obisnuise cam lenes. N-a dat sa se opreasca, dar nici prea voios nu parea. Dupa vreo 10 secunde si-a adus aminte ca eu sunt sefu' si s-a apucat de treaba :D

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Eu daca nu plec o zi tot cobor in parcare si ii dau o cheie.

Share this post


Link to post

Da/' ce are, bre, e dacie iarna si are bateria moarta? Cel mai mult a stat al meu nepornit 3 zile. A pornit la prima cheie, doar becul la ulei a stat aprins dupa pornire cam o secunda (si se auzea un tacanit metalic in acea perioada, semn ca tot uleiul era in baie).

Share this post


Link to post

Poate nu imi place sa stau departe de ea mult timp si daca tot ma duc s-o vad ii dau si o cheie. :P :)

Share this post


Link to post

Aaa, asa da, impartasesc sentimentul. Ma gandeam ca poate ai bateria slaba =)) .

Share this post


Link to post

Chiar nu stiu in ce stare e bateria pentru ca impulsurile de la subwoofer ii dau "socuri" destul de puternice. Cand pornesc motorul lumina din interior scade destul de mult in intensitate (nu o pornesc cu farurile aprinse).

Share this post


Link to post

Am probleme :-S ... chiar daca masina merge drept volanul e inclinat spre stanga foarte putin ( nu mai sta drept ). Am observat azi la o iesire in exterior mai lunga ( nu e de la presiune , drum ) . Masina nu trage in nici'o parte doar ca volanul sta putin inclinat spre stanga ...

Share this post


Link to post

Aaaa... Nu e chiar asa.

Tu ar trebui sa mergi cu volanul drept. Deci masina trage.

Fa o geometrie si gata.

La ultima geometrie pe care am facut-o la Honda, roata dreapta era off destul de rau. Si stiu si de unde, era o groapa pe strada cu hotelul unde am stat in Viena asta iarna pe care, cu prejudecata ca "numai in Romania e gropi", am luat-o de doua ori cu ceva viteza.

Share this post


Link to post

Lucica si mazz, cata vreme ii dati doar o cheie nu-i problema, sa nu va apuce alte... pofte. Nu de alta, da' la atata tinerete de masini, poate, cine stie...

Cat priveste mersul drept, dar volanul stramb, asta nu prea se poate. Ori "trasul" e prea fin si nu-l simti (diferenta de presiune in pneuri), ori e cam ce-a zis Sato.

Share this post


Link to post

Are dreptate satori ... e de la geometrie ( doar avem atatea gropi in tara asta ).

Share this post


Link to post

Si eu am problema asta la volanul masinii! nu e perfect pozitionat sau... !? (in pozitie normala, masina are tendinta de a rula spre stinga)

Share this post


Link to post

Buna, am o intrebare legata de masina mea aveo sedan 14 95cp.

In cartea masinii scrie ca pot sa pun jante 185/55/15 si 195/45/16 iar in talon 185/55/15 si 185/45/16. Aveti idee care e corecta? Poate aveti careva un aveo sedan si imi spuneti si mie.

Multumesc

Share this post


Link to post

Toate variantele sunt bune .La mine, masina a venit cu 185/60 r14 82h,pot monta 185/55 r15 82v si optional 195/45 r16. :)

Β 

P.S vezi ca ai gresit la scris 185/45 r16 gresit ,bun 195/45 r16 :o

Share this post


Link to post

Puchi, nu cred ca a gresit...a evidentiat o greseala...

Camilg, se pare ca in talon s-a strecurat o greseala la dactilografiere. Du-te cu Cartea de identitate la politie si spune-le sa-ti schimbe talonu. Cu ocazia asta verifica sa fie si restul datelor corecte...

Share this post


Link to post

Este posibil ca nivelul freonului din instalatia e AC sa scada in mai putin de un an fara ca AC-ul sa fie folosit intensiv si fara sa existe scurgeri?

Share this post


Link to post

Pai daca nu prea a fost folosit, e posibil.

Share this post


Link to post

Se evapora daca nu-l folosesti?

Share this post


Link to post

Exista un mit cum ca daca nu-l folosesti, atunci se usuca garniturile, ceea ce inseamna ca n-o sa mai etanseze bine si asta duce, da, la... evaporare.

Aici nu vorbim de gauri sau crapaturi, ca atunci nu mai ramai in instalatie decat cu uleiul, ci doar de pori fini care duc la scapari infinitezimale, dar care in timp se simt.

Spuneam ca e mit pentru ca inca nu am constatat asa ceva cu toate ca folosesc cu totul intamplator iarna A/C-ul si oricum habar n-am ce "circula" el atunci (sau voua va porneste compresorul iarna?)

Share this post


Link to post

Faptul ca o garnitura din cauciuc se usuca (se strange) si nu mai etanseaza nu este un mit, este o realitate. Asta a constatat si cel mai nepregatit instalator. Din acest motiv nu se lasa o instalatie cu lichide fara presiune. Doar, secretari de partid goleau vara instalatiile de alimentare cu apa pe un termen relativ lung, dar deh, ei erau platiti ca activisti pentru ca nu erau buni nici macar sa schimbe o garnitura. Sa nu mai vorbim de micro-organismele care se dezvolta cu repeziciune pe aceste conducte.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Eeei, si tu acum! Mai depinde si de... calitatea cauciucului :D Iar cu micro-organismele, depinde daca sunt olfactive sau... caucicovore :)

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Β 

×
×
  • Create New...