Jump to content
Sign in to follow this  
Mammut

Probleme Electrice Tico

Recommended Posts

Daca ai Tico din 1998 nu cred ca are IAC.Senzorul de aprindere este in interiorul delcoului.Aprinderea este pe delcou.

Share this post


Link to post

sa se faca vremea un pic mai buna si incerc sa imi bag nasul si pe acolo. sper sa nu stric nimic

Share this post


Link to post

revin cu o intrebare !

Din ce am vazut eu Tico nu are termocupla pe radiator (ca la dacie) in schimb am vazut ca iese o mufa de la termostat (tind sa cred ca e de la ceasul de apa)

 

Cum leg electroventilatorul ? Tinand cont ca il pun pe alta masina ,dar cu motor de Tico ?

Cu releu ceva ?

 

 

Share this post


Link to post

Termocupla care la dacie este pe radiator, la tico este pe carcasa termostatului, exact unde crezi tu ca este senzorul de temperatura.

Ventilatorul se leaga printr-un releu de cel putin 30A prin care plusul de semnal trece prin termocupla.

Share this post


Link to post

1oqgzk.jpg

 

va rog frumos sa imi legati si mie componentele intre ele ..

Share this post


Link to post

Multumesc mult !!!!

Share this post


Link to post

Revin cu o intrebare : cum leg( firele )la electrovalva asta (nu ii stiu denumirea)?

2444ktj.jpg

Sunt 2 tevi ce vin din carburator (una jos prin care absoarbe aer si una sus) in care intra acele 2 furtunase .

Cum pun furtunasele ,avand in vedere ca cel mic este obturat? Multumesc

 

Edited by iuser

Share this post


Link to post

Nu mai pune electrovalva(este pentru accelerarea motorului cind pornesti aerul conditionat).Obturezi doar furtunele si ai rezolvat.

Share this post


Link to post

ok , multumesc !

Share this post


Link to post

Salut!

Am montat pe tico un kit bi xenon H4 si pozitii portocalii.

Am 3 minusuri, unul pe caroserie, unul l-am pus pe baterie si unul pe un surub de la amortizorul dreapta.

Dupa toate astea cand semnalizez stanga nu mi se aprinde semnalizarea stanga fata si laterala ( aripa ) , dar imi clipeste pozitia ca semnalizare si mi se aprind si stergatoarele si clipeste mai repede, ca si cum ar fi ars un bec.

Kitul de bixenon este cel cu alimentare dintr-o singura mufa ( de la un singur bec gen ) si cu un plus cu o siguranta care vine pe + de la baterie. Xenonul merge perfect ( scurta, lunga, flash ).

 

Nu am incercat sa deconectez xenonul sa vad daca dupa tot asa face.

Ajutati-ma cu o parere te rog frumos!

 

Edited by sorin.bc

Share this post


Link to post

Aveti idee cum se poate umbla la contactul de claxon de pe volan? Cand se cam incalzeste habitaclul nu mai functioneaza claxonul de la Tico si asi vrea sa vad ce e pe acolo.

Multumesc.

 




 

Share this post


Link to post

Se scoate capacul ala pe care apesi

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Dar cum se scoate?

Se scoate capacul ala pe care apesi

 

 

Share this post


Link to post

Tragi de el spre tine, cand stai pe scaun

Share this post


Link to post

Buna ziua. Am intrat cu Matizul intr-o balta Mai mare de vreo 15 m. La iesirea din balta motorul s a oprit. Am dat la cheie de Mai mute ORI si a pornit. In schimb imi palpaie avariile si telecomanda de inchidere deschidere nu Mai fctioneaza.

 

E un scurt undeva ? Unde sa caut?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Tragi de el spre tine, cand stai pe scaun

 

OK. Am tras in sus de capac, am rupt unul dintre cele 4 picioruse ale acestuia, am curatat toate cele 4 contacte electrice existente si acum sper sa mearga bine. Mutumesc.

 

Share this post


Link to post

S-ar putea sa sara daca dai in el acum (cu clema rupta).

Daca fac contact bine, s-ar putea sa ai probleme in alta parte (de ex, siguranta nu e bine infipta...)

Share this post


Link to post

@sorin.bc -pune la loc becurile originale in socluri si vezi cum face...

Pare ca totusi ai avea o masa rupta

 

Share this post


Link to post

@bogdan.bobolea: Daca ai Euro II verifica sa nu-ti fi intrat apa in capacul delco.

 

Nu prea ai postat unde trebuie. Aici sunt probleme electrice Tico.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

Am rasfoit cat de mult a fost posibil acest topic, dar nu am gasit nicaieri ce m-ar interesa...

Mi-am facut comanda de un bloc de lumini pentru Tico, pentru a-l inlocui pe cel vechi. Bugetul fiind unul restrans am achizitionat un bloc de lumini aftermarket, nu scrie Daewoo pe el, dar este facut tot in Koreea. Deoarece nu am blocul nou inca, fizic, doresc sa stiu daca este greu de schimbat cu cel vechi. Va fi nevoie sa lipesc fire/cabluri etc? Sau este o operatie simpla pe care o pot face si eu, ca amator, conectand doar cateva mufe, fara a fi nevoie de lipituri si alte operatii de acest gen? Imi poate descrie cineva pe indelete tot acest proces?

Multumesc anticipat pentru raspuns, week-end placut!

Share this post


Link to post

Nu e greu de schimbat,insa din cate stiam eu,trebuie sa dai jos volanul,la al meu din 99 asa e,in rest ai o mufa si ala e.

Share this post


Link to post

Da, dai jos volanul (si nu e tocmai usor) si toate legaturile electrice sunt intr-o mufa, care se deconecteaza usor.

Sa marchezi bine pozitia volanului, ca sa-l pui la loc identic

Share this post


Link to post

Mi-am facut comanda de un bloc de lumini pentru Tico, pentru a-l inlocui pe cel vechi.

 

Ce probleme avea cel vechi?Daca nu a mai fost demontat volanu o sa te chinui un pic,am impresia ca aia in fabrica il dadeau cu un lipici cind il montau.

 

Pentru cine intereseaza sa nu mai porneasca stropitoarea de parbriz automat cind dai la stergatoare pun o poza cu blocul de lumini si modificarea facuta.

post-22583-0-20806800-1371829819_thumb.jpg

Edited by zeama

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...