Jump to content

luxornet

Membru
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

About luxornet

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.vandi.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Sinaia
  • Din
    Sinaia
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Tico
  • An
    2000
  1. Hmm, ai dreptate, mai incerc... Asi vrea sa stiu ce pompa este aceea.
  2. Buna ziua. Sunt curios ce este piesa din figura, la Tico. Multumesc.
  3. OK. Am tras in sus de capac, am rupt unul dintre cele 4 picioruse ale acestuia, am curatat toate cele 4 contacte electrice existente si acum sper sa mearga bine. Mutumesc.
  4. Multumesc pentru raspuns. Dar cum se scoate?
  5. Aveti idee cum se poate umbla la contactul de claxon de pe volan? Cand se cam incalzeste habitaclul nu mai functioneaza claxonul de la Tico si asi vrea sa vad ce e pe acolo. Multumesc.
  6. Va rog sa ma ajutati si pe mine. Trebuie sa schimb pozitia stanga fata si nu reusesc deloc. Am scos roata si aparatoarea ei, am ajuns la conectorul becului, am tras de el si a iesit, dar nu stiu sa scot soclul becului si sa schimb becul. Am Tico, nu Matiz. Va multumesc.
  7. Am descoperit cauza zgomotului excesiv de puternic care venea din dreapta-spate: rulmentii rotii. Zgomotul era atat de mare incat concura cu cel a unei tobe sparte. Lipsa oricarei experiente in domeniu m-a facut sa dau multa vreme vina pe toba finala. In sfarsit! Am ridicat partea din dreapta-spate pe cric si rotind de roata s-a auzit un oarece huruit. Am facut acelasi lucru si cu roata din stanga-spate si acolo roata se invartea fara frecari, ca unsa. Mecanicul mi-a schimbat cei 2 rulmenti 2024/2025, si ultimul din ei, cel mai mare, la rotirea cu mana dupa demontare, opunea uneori o rezistenta foarte mare. La proba de drum masina este foarte linistita; pot acum sa-mi montez iar radioul la bord. Totusi, mecanicul aude si un zgomot la amortizorul -ghiciti care- tot de pe dreapta spate, caci de, belelele nu apar niciodata singure! Va multumesc pentru ajutor! Spor la dat zapada!
  8. Am citit toate posturile voastre si va multumesc foarte mult. Sunt programat la mecanic, deocamdata nu am ajuns. Ciudat cei drept ca se aude dreapta-spate, cam pe unde este toba, dar cei drept sunt si rulmenti pe acolo... Va informez de indata.
  9. Hei, ai reusit sa repari problema asta veche? A mea este de actualitate din pacate... Am toba intermediara aproape noua iar cea finala nou-noutza. Am schimbat toba finala tocmai pentru ca se auzea o galagie cam mare dedesubt, inspre in spate. Dar schimbarea tobei finale nu a inbunatatit nimic, la peste 80Kmh iti vine sa iei taxiul. Aveti idee ce poate fi? Multumesc.
  10. Vin si eu cu o problema: La Tico imi vibreaza uneori toata masina (se simte mai ales in bord) cand sant la relanti. In general cu motorul rece. Aveti vreo idee? Multumesc.
  11. V-a rog sa-mi spuneti si mie, de unde trebuie sa culeg semnal pentru turometrul electronic pe care l-am construit? De pe borma verticala sau cea orizontala ( | - ) a bobinei de inductie? P.S. In principiu, pentru a trece un fir din compartimentul motorului in habitaclu/bord pe unde este ruta obisnuita sau cea mai accesibila? Multumesc.
  12. Am terminat un dispozitiv electronic ce masoara turatia motorului autovehiculului, tensiunea bateriei precum si temperatura. Proiectul il puteti vedea aici Nu l-am cuplat inca la Ticolino (doar l-am alimentat la bricheta) dar am verificat partea de turometru cu un generator de semnal, si totul pare in regula.
  13. Asa am facut, am mers la servici! Deci problema mea era ca schimbarea vitezelor se facea greu, dupa ce mergeam 4-5 km, si asta numai dupa ce s-a incalzit afara, saptamana asta. Aparea o frecare puternica undeva. Mecanicul a mers si el cu masina cativa km pana a aparut efectul, apoi a oprit masina si motorul si a vazut ca problema persista; in felul asta a eliminat ambreiajul din discutie. Apoi masina a intrat pe rampa si s-a verificat nivelul si culoarea uleiului din cutie - erau OK. A dat cu un spray cu ulei pe la toate articulatiile dintre maneta schimbatorului si cutia de viteze dar nu s-a rezolvat problema... Apoi am demontat prima articulatie mobila, cea dintre maneta(2) si tija schimbatorului(6), vezi poza, demontarea a mers cam greu, iar dupa degresare si ungerea axului acestei articulatii, lucrurile au intrat in normal. Explicatia este ca aceasta articulatie este la circa 15 cm de conducta de evacuare a gazelor arse si se incalzea puternic de la aceasta dupa cateva minute de functionare a motorului... Sper ca v-a fost si voua de folos ... Multumesc pentru atentie. P.S. Acum am vazut si eu prima oara burtica lui Ticolino si pe unde sunt una-alta...
  14. Da, m-am uitat mai atent si, desi nu stiu nici macar unde este cutia de viteze (!), totusi am observat ceva uleios pe doua cabluri din partea superioara a motorului si pe laterala stanga a bateriei. Aceste pete nu erau saptamana trecuta, acolo probabil a ajuns uleiul din cutia de viteze. Cum???! Am urmarit si topicul indicat, de fapt sunt informatii acolo din manualul pe care il am si eu. Va multumesc foarte mult.
 

×
×
  • Create New...