Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Probleme Motor Tico

Recommended Posts

Merci, il stiu..credeam ca primesc un raspuns scurt si la obiect. Merci!

 

> Board Message

 

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:

 

Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

 

 

- Acest mesaj il primesc cand intru la acel topic.

Edited by anton_yo

Share this post


Link to post

OK multumesc.

Edited by anton_yo

Share this post


Link to post

salutare ticomani, de ce cand merg, cu masina, scoate fum. pana acum 1 luna nu scotea. multumesc.

Share this post


Link to post

Nu trebuia sa deschizi topic nou, puteai intreba aici , daca era greu sa cauti mai adanc.

Edited by ileana

Share this post


Link to post

Scoate fum fiindca e masina si nu caruta :) ) [ scuze pentru off, dar nu m-am putut abtine ]

Share this post


Link to post

Cam de o saptamana se aprinde scurt (3..4 secunde) checkul de la ulei dupa ce pornesc motorul.Astazi m-a impins curiozitatea (cred ca dupa 2 luni) si am verificat nivelul la ulei.Totul bine si frumos..intre maxim si jumatate.Un miros ciudat m-a pus sa duc loja la nas.Surpriza..miroase putin a benzina,vag,dar am mai pus pe cineva si mi-a confirmat ca "parca".Asta dupa un mers in forja ceva timp.Cu scuzele de rigoare..am cautat..dar m-am pierdut:In afara de pompa de benzina ar mai putea fi vreo cauza prin care sa intre benzina in ulei?

Share this post


Link to post

salutare domnilor...

am si eu o problema cu tico al meu...e din '96...si de 1 saptamana nu se mai misca acu de la benzina deloc, este blocat pe rosu,chiar daca alimentez...a mai avut cineva asa ceva? va rog ajutati-ma ! multumesc

Share this post


Link to post

salut

Am un Matiz caruia i-am refacut motorul recent: ax cu came, culbutori, supape, segmenti, set garnituri , simeringuri , kit ambreiaj , etc...

Am o problema la accelerare: daca sunt pe loc, si apas pedala mai mult, pleaca f greu, motorul parca are o sarcina mare ( ori am impresia se ineaca), daca accelerez treptat, e ok , apoi daca are o turatie mare, si schimb merge bine, motorul merge normal pt acea turatie.

Problema apare in orice treapta, daca nu am turatie mare (nu am turometru, dar cred ca este undeva la 3000 de ture ): daca nu apas treptat, masina "da in greu" icon_biggrin.gif si prinde viteza greu, altfel, merge relativ bine.

 

Are vreo legatura cu kit-ul de ambreiaj? de ex: nu am mai reusit sa plec cu scartiti de roti icon_confused.gif? o mai trebui strans ?

 

multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

ma ajuta cineva si pe mine?

ce fel de cheie este necesara ptr. deschiderea busonului de la baia de ulei?

e buna cea de dacie (patrat de 10)?

multumesc!

Share this post


Link to post

Ai nevoie de o cheie de 17 (fixa, inelara, tubulara). Merge chiar si cheia de roti.

Succes!

Share this post


Link to post

Buna ziua,

 

Am o problema micuta cu Tico. Cand pornesc motorul, acesta porneste in 2 pistoane cred, dupa care intervine socul automat si se regleaza problema. La ralanti, dupa ce se incalzeste merge neregulat. Aveti idee ce poate fi?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Reglajul aerului la relanti ,verifica daca clapeta de soc se deschide complet !

Share this post


Link to post

De trei zile de cand cu vremea asta umeda tico nu mai vrea sa porneasca.

Mi s-a mai intamplat asa acum o sapt cand a plouat nu mai voia sa porneasca, dupa ce s-a incalzit un pic minune a pornit la sfert.

Am verificat capacul delcoului este foarte uscat deci nu de acolo este problema.

Insa am observat ca ceea ce cred eu ca se numeste bobina de inductie de unde porneste fisa catre delcou este umeda. Am tractat masina in viteza a2a pe la 30 de km la ora si dupa cateva sute de mertri a pornit observatia mea este ca acea piesa incepea sa se usuce de la interior spre exterior si fie aia cauza? Nu am gasit ceva pe forum sa imi dea idee.

De alimentare nu se pune problema pompa e noua si atunci cand o accerelez nepornita vad ca benzina baga in carb.

Share this post


Link to post

salut, in primul rand nucred ca este indicat sa pornesti masina tractata, si intradevar, la un moment dat se strapunge izolatia de la bobina si porneste foarte greu, dar nu este f scump sa o refaci. Aproximativ 70 ron si putina pricepe sa inlocuiesti bobina. Spor la treaba!

Share this post


Link to post

am rezolvat, nu a mai plouat , s-a uscat bobina si a pornit . cauza era izolatia proasta la stropitoare plus ploaie si pe langa asta imbinarea dintre cele 2 chedere de la capota . Le-am rezolvat cu putin silicon. Insa 3 zile de mers cu RATB cam groaznice si pe ploaia asta :)

Share this post


Link to post

De ceva vreme ticozaurul meu a inceput sa soicite concediu de odihna si tratament.

 

1. La pornirea de dimineata cand motorul e rece electromotorul isi face constincios treaba fara sa carcneasca, insa dupa ce motorul e cald se invarte oarecum in gol. Adica, ataca coroana pentro 1 secunda apoi parca bendixul se retrage si continua sa se roteasca singur foarte repede. Dupa cateva incercari reusesc sa pornesc motorul. Treaba este ca de fiecare data numarul de incercari creste pana la reusita.

 

2. De asemenea la pornirea de dimineata nu mai intra in actiune socul automat iar masina parca merge in 2 cilindri cu vibratiile de rigoare si scotand un fum negru pe esapament pentru cateva secunde, pana dispare mersul neregulat.

Mentionez ca am observat deunazi ridicand capota cum pompa de benzina improasca cu combustibil pe la locul de imbinare cu corpul delcoului dar numai la pornirea motorului cateva secunde. Pe urma nu mai curge, cred.

 

Am bagat la un momentdat mana sub carburator sa verific daca alimentarea electromotorului nu e slabita siating intamplator de un furtunas in partea inferioara a carburatorului care parca se rupsese de undeva de acolo si cineva il lipise inapoi cu superglue iar acum cedase iarasi. Am pornit motorul si am asteptat sa vad daca se scurge ceva lichid din el, nimic.

 

Va rog o parere? :osanale:

Share this post


Link to post

1) E clar ca trebuie demontat electromotorul si inlocuit bendixul si (mai mult ca sigur sunt uzati ) carbunii ,eventual bucsile !

2) Fum negru si mers in doi cilindrii nu inseamna neaparat ca nu intra in functiune socul ,demonteaza capacul filtrului de aer si porneste motorul ca saverifici secventa deschis /inchis a socului !

Dupa ce motorul se incalzeste ,ai relanti normal sau este mai turata ca deobicei ?Furtunul rupt l-ai inlocuit ? Poate fi cauza mersului neregulat .

Urgent inlocuieste pompa de benzina vezi ca s-a discutat pe aici !

Share this post


Link to post

Bunnn! Electromotorul l-am dat jos X( in timp ce insiram toata Corea si pe coreeni cu tot cu conducatorul lor preaiubit.

Am reusit sa-l extrag dupa demontare fara sa dau alternatorul jos si fara sa demontez sonda aia care e infiletata in bloc chiar la fundul electromotorului, in schimb a trebuit sa scot unul dintre furtunele care deservesc incalzirea din habitaclu.

Deznodamantul a fost cat se poate de inbucurator. Unul dintre cei patru carbuni nu mai avea alimentare datorita ruperii firelor de legatura. Am cumparat platforma cu carbuni la un pret de 50 lei fix si dupa ansamblare am purces la operatiuni in sens invers fara sa mai insir precum margelele pe coreeni findca de data asta in 30 minute totul a fost gata. Ticorico meu porneste acum numai daca vede cheia.

Legat de functionarea socului automat m-am dumirit ce e cu furtunul ala care atarna obraznic acolo. Era unul din furtunele care pleaca din BVSV si care a cedat cu tot cu stutul de plastic. solutia care am apliicat-o a fost suntarea valvei conectand furtunele intre ele fara sa mai le trec prin valva. Acum pare ok.

:lavolan: Mai am sa inlocuiesc cablul de ambreaj care s-a gripat si pe care am uitat sa-l cumpar, grabit fiind.

Share this post


Link to post

Las naiba iarasi nu mai vrea. Dupa ce am inlocuit platforma cu carbuni am sesizat o functinare imecabila a electromotorului, asta pana se incalzeste motorul. Dupa ce motorul e cald iarasi trebuie sa incerc de mai multe ori pana reusesc sa pornesc.

Se invarte foarte repede si nu ataca coroana volantei decat 1 secunda dupa care se retrage si se invarte singur

Coroana dintata de pe volanta arata bine la fel si bendixul.

Cand prezinta simptomele astea am observat ca si goarna alarmei parca e mai ragusita.

Poate ar fi bine sa merg la un electrician?

Imi recomandati si mie unul care sa nu ma jupoaie?

Share this post


Link to post

Bendixul este de vina ,el pe exterior arata bine (vizual) ,de fat nu poti vedea decat pinionul ,insa este bolnav pe dinauntru are un soi de rulment pe ace care s-a uzat ,dupa ce se incalzeste se dilata si nu mai blocheaza racul !

Share this post


Link to post

Stai putin. Bendixul se invarte fara nici o problema. Eu acuz faptul ca dupa un scurt atac acesta se retrage ca si cum solenoidul nu mai vrea sa-si faca treaba. Daca trebuie sa dau iarasi electromotorul jos cred ca inebunesc!

Share this post


Link to post

S-a stricat solenoidul.Trebuie sa dai jos electromotorul indiferent.Eu tot nu inteleg.Mai bine te duci si cauti un electromotor la dezmembrari..

Share this post


Link to post

Nu inteleg totusi de ce atunci cand e motorul rece nu are nici o problema. Tare mi-e frica sa nu dau electromotorul jos, sa schimb solenoidul si bendixul si sa nu se remedieze nimic defapt.

Aveti idee cat costa un electromotor la mana a doua? Si unde pot gasi?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...