Jump to content

iunicu

Membru
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About iunicu

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interests
    Aquascapingul, Gatitul in aer liber, Lectura
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo/ Fiat
  • Model
    Tico/ Albea
  • An
    1999/ 2005
  1. Asadar, ieri, cu chiu cu vai m-am apucat sa dau electromotorul jos si sa inlocuiesc bendixul cu unul nou (71 lei). Am ansamblat totul la loc si am plecat in probe. Intradevar problemele de dinainte au disparut ca prin minune. Studiind putin bendixul am observat ca este construit pe principiul crichetului si anume se invarte liber intr-o directie pentru a nu afecta electromotorul daca motorul porneste iar acesta este cuplat, si se blocheaza in sensul celalalt, astfel incat electromotorul sa poata invarti motorul. Ce nu intelegeam eu este faptul ca acel sistem de blocare al bendixului se strica si asfel rezulta incapacitatea electromotorului de a invarti motorul. Multumesc inca o data pentru rabdare!
  2. Bine donule Topser. Desi as fi vrut sa nu ai dreptate cea ce spui pare logic si am sa te ascult. Cu inima stransa o sa ma apuc sa dau electromotorul iarasi jos. Cred ca saptamana ce vine findca am si a doua masina cu care sa ma invart. O sa anunt la momentul respectiv rezultatul. Multumesc pentru osteneala de a lamuri un incapatanat!
  3. Dupa ce am schimbat carbunii am pus electromotorul pe baterie de cateva ori inainte de a-l monta pe masina. Functiona impecabil. Iar dupa montaj am pornit motorul de cel putin 20 de ori fara nici o problema. Am plecat cu masina sa fac niste cumparaturi de la supermarket si dupa ce am iesit de la soping am dezactivat alarma care s-a auzit cumva ragusit de parca, nustiu cum nu ar fi avut destula tensiune. Nu am bagat in seama dar dupa ce am pus cumparaturile in masina dau la automat si nemernicul de electromotor nu ma mai asculta. Abia dupa cateva incercari a reusit sa invarta motorul. Am masurat bateria si e cam obosita saraca 1,24 densitate la toti elementii desi fusese de curand pe redresor.Sa fie asta problema? Alternatorul incarca fara consumatori 13,8. Sa dea naiba ca nu mai stiu de unde sa o apuc.
  4. Nu inteleg totusi de ce atunci cand e motorul rece nu are nici o problema. Tare mi-e frica sa nu dau electromotorul jos, sa schimb solenoidul si bendixul si sa nu se remedieze nimic defapt. Aveti idee cat costa un electromotor la mana a doua? Si unde pot gasi?
  5. Stai putin. Bendixul se invarte fara nici o problema. Eu acuz faptul ca dupa un scurt atac acesta se retrage ca si cum solenoidul nu mai vrea sa-si faca treaba. Daca trebuie sa dau iarasi electromotorul jos cred ca inebunesc!
  6. Las naiba iarasi nu mai vrea. Dupa ce am inlocuit platforma cu carbuni am sesizat o functinare imecabila a electromotorului, asta pana se incalzeste motorul. Dupa ce motorul e cald iarasi trebuie sa incerc de mai multe ori pana reusesc sa pornesc. Se invarte foarte repede si nu ataca coroana volantei decat 1 secunda dupa care se retrage si se invarte singur Coroana dintata de pe volanta arata bine la fel si bendixul. Cand prezinta simptomele astea am observat ca si goarna alarmei parca e mai ragusita. Poate ar fi bine sa merg la un electrician? Imi recomandati si mie unul care sa nu ma jupoaie?
  7. Bunnn! Electromotorul l-am dat jos in timp ce insiram toata Corea si pe coreeni cu tot cu conducatorul lor preaiubit. Am reusit sa-l extrag dupa demontare fara sa dau alternatorul jos si fara sa demontez sonda aia care e infiletata in bloc chiar la fundul electromotorului, in schimb a trebuit sa scot unul dintre furtunele care deservesc incalzirea din habitaclu. Deznodamantul a fost cat se poate de inbucurator. Unul dintre cei patru carbuni nu mai avea alimentare datorita ruperii firelor de legatura. Am cumparat platforma cu carbuni la un pret de 50 lei fix si dupa ansamblare am purces la operatiuni in sens invers fara sa mai insir precum margelele pe coreeni findca de data asta in 30 minute totul a fost gata. Ticorico meu porneste acum numai daca vede cheia. Legat de functionarea socului automat m-am dumirit ce e cu furtunul ala care atarna obraznic acolo. Era unul din furtunele care pleaca din BVSV si care a cedat cu tot cu stutul de plastic. solutia care am apliicat-o a fost suntarea valvei conectand furtunele intre ele fara sa mai le trec prin valva. Acum pare ok. Mai am sa inlocuiesc cablul de ambreaj care s-a gripat si pe care am uitat sa-l cumpar, grabit fiind.
  8. De ceva vreme ticozaurul meu a inceput sa soicite concediu de odihna si tratament. 1. La pornirea de dimineata cand motorul e rece electromotorul isi face constincios treaba fara sa carcneasca, insa dupa ce motorul e cald se invarte oarecum in gol. Adica, ataca coroana pentro 1 secunda apoi parca bendixul se retrage si continua sa se roteasca singur foarte repede. Dupa cateva incercari reusesc sa pornesc motorul. Treaba este ca de fiecare data numarul de incercari creste pana la reusita. 2. De asemenea la pornirea de dimineata nu mai intra in actiune socul automat iar masina parca merge in 2 cilindri cu vibratiile de rigoare si scotand un fum negru pe esapament pentru cateva secunde, pana dispare mersul neregulat. Mentionez ca am observat deunazi ridicand capota cum pompa de benzina improasca cu combustibil pe la locul de imbinare cu corpul delcoului dar numai la pornirea motorului cateva secunde. Pe urma nu mai curge, cred. Am bagat la un momentdat mana sub carburator sa verific daca alimentarea electromotorului nu e slabita siating intamplator de un furtunas in partea inferioara a carburatorului care parca se rupsese de undeva de acolo si cineva il lipise inapoi cu superglue iar acum cedase iarasi. Am pornit motorul si am asteptat sa vad daca se scurge ceva lichid din el, nimic. Va rog o parere?
 

×
×
  • Create New...