Jump to content
Sign in to follow this  
keluboss

Motociclism

Recommended Posts

Hai sa va propun o tema de discutie: evolutia voastra! de la inceputuri si pana in prezent. Ce motoare ati avut si ce va doriti.

Incep eu :)

- Kawasaki ZX4

- Kawasaki ZX6R 636

- Kawasaki ZX10R

- Honda CBR 600 F3

- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

- Honda CBR 954 RR Fireblade

 

Urmatoarea va fi, probabil, ori o Honda CBR 1000 RR ori o Suzuki GSX 1300 R Hayabusa !

 

Si poze :)

post-7295-1239700510_thumb.jpg

post-7295-1239700776_thumb.jpg

post-7295-1239702254_thumb.jpg

post-7295-1239702337_thumb.jpg

post-7295-1239702558_thumb.jpg

post-7295-1239702948_thumb.jpg

Edited by pantera

Share this post


Link to post

Frumoase utilaje :D ...care erau sansele de supravietuire la Hayabusa? :P

Share this post


Link to post

Se estimeaza ca 40% din cei ce au mers pe Busa au murit. Nu stiu daca e adevarat sau decat legenda urbana. La urma urmei, poti sa mori si pe RS de 49. Conteaza mai mult instinctul de conservare si stilul de condus. Uite ca eu sunt intreaga pana acum. :)

Share this post


Link to post

Mda, asa pari in poze :mrgreen:

Share this post


Link to post

...cam submotorizată :->

Share this post


Link to post

636'le te prindea cel mai bine ca temperament. ma refer la storsul de turatii. ;)

Acum mai ai 954'le?

Share this post


Link to post
E extrem de greu de manevrat, sau de ce proportia asta uriasa?

Este foarte puternica !

 

 

954 momentan este facuta pachet. A avut cineva accident acum vreo luna si de-atunci e pe tusa la Bucuresti pana ajung piesele de pe ebay.

Edited by pantera

Share this post


Link to post
- Honda CBR 1100 XX Super Blackbird

- Honda CBR 954 RR Fireblade

 

Zi-mi si mie care e diferenta intre astea doua perceputa din sa.

Cat ai mers pe XX?

Share this post


Link to post

Pe XX am mers mult la drum intins (Bucuresti-Timisoara). Este ideala pentru asa ceva ! Are cuplu, are cai, are CBS, care e genial ! Sta foarte bine pe curbe si este foarte comoda! Daca vrei sa te dai reising cu ea iti dau un sfat : scoate-i cricul central pentru ca de ex. in acele de par de pe Cheia am avut surpiza sa ating cu el asfaltl si astfel sa ma scoata pe contrasens.

 

954 este putin mai nervoasa mi se pare mie (poate si diferenta de kilograme ). Eu m-am descurcat foarte bine cu ea in oras. Bicicleta fantastica, atat pe curbe cat si in micile sicanari din trafic. Raspunde excelent la toate comenzile, as putea spune chiar permisiva si iertatoare la unele chestii. La drum lung este oarecum incomoda dupa vreo 400 de km...pe mine ma durea fundul si incheieturile, cu toate ca tin motorul intre picioare si nu de coarne, cum se spune!

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Si poze :)

Mişto poza asta. Are ceva vechime, judecând după cum arată zona (sper să nu mă înşel cu privire la locaţia ei).

Share this post


Link to post

Got it, thanks!

XX mi se potriveste mai mult ca intentie.

 

Eu am cricul central pe F4i si nu m-a impiedicat pana acum (de fapt, cand am scapat motorul, mi-a protejat schimbatorul =)) ) dar cred ca e montat mai jos la XX.

Nu am mers decat pe CBF 500 si CBR f4i si, sincer, nu ma grabesc sa mai adaug mai multe la colectie. Mai curand mi-as imbogati garajul cu una mai capabila de touring. Pe f4i ma doare spatele dupa vreo 300-400km :|

Share this post


Link to post
:o fftopic:

 

Mişto poza asta. Are ceva vechime, judecând după cum arată zona (sper să nu mă înşel cu privire la locaţia ei).

Are! Eram in clasa a 10-a ...daca nu ma insel... Este facuta la Universitate in Craiova, unde ne strangeam acum ani buni :)

 

@satori : Daca ceberica ta iti face probleme la drum lung, atunci nu recomand 954 pentru asa ceva. Gandeste-te ca este cu totul alta clasa, automat pozitie diferita (poate sa-ti confirme si Strumfuadi asta ). XX-ul este foarte comod, atat pentru tine cat si pentru pasager. In oras este cam balenuta, dar te descurci fara probleme. Probabil vei avea aceeasi problema ca si la 954 in oras si-anume sa ti se incalzeasca foarte rau. Eu aveam asta vara arsuri de la cadru pe picioare (trece caldura prin blugi ). Deci , este un pic mai ciudat cu XX-ul prin oras decat cu 954, din cauza dimensiunilor. Dar cand o scoti afara, este dementiala ! CBS-UL ( combined brake sistem ) este genial ! Nu consuma foarte mult pt un motor de 1100 cm3.

Sfat! Daca te hotarasti sa iti iei un XX, fa un mic efort financiar si ia-ti injectia ! Eu am avut '98-ul (carburatie) si mi-a dat ceva batai de cap.Plus ca si la consum se simte diferenta !

Faptul ca, la fel ca Busa, de-atatia ani se fabrica si nu i-au facut schimbari majore, arata ce tehnologie are motoreta si cat de bine construita este !Am auzit zvonuri potrivit carora un nou XX va aparea in 2010. Astept cu interes. Sunt sigura ca nu vor da gres nici de data asta !

Edited by pantera

Share this post


Link to post
Probabil vei avea aceeasi problema ca si la 954 in oras si-anume sa ti se incalzeasca foarte rau. Eu aveam asta vara arsuri de la cadru pe picioare (trece caldura prin blugi ).

Pe vreme asta 954 sta in 98-102grd. La fix 100grd pleaca ventilatorul. La vara la 40grd cred ca o sa se lase cu prajeli.

XX'ul stiu ca sta in oras cu ventilatoarele pornite aproape nonstop, acolo e prajeala maxima in oras. Insa, sa fim seriosi, cine isi ia XX isi ia pentru a manca km pe paine, nu pentru a se duce la job cu el. ;)

Share this post


Link to post
Pe vreme asta 954 sta in 98-102grd. La fix 100grd pleaca ventilatorul. La vara la 40grd cred ca o sa se lase cu prajeli.

XX'ul stiu ca sta in oras cu ventilatoarele pornite aproape nonstop, acolo e prajeala maxima in oras. Insa, sa fim seriosi, cine isi ia XX isi ia pentru a manca km pe paine, nu pentru a se duce la job cu el. ;)

Imbraca cu carbon cadrul ! E singura varianta . Asta daca nu vrei sa se lase cu prajeli, cum spuneai.

Legat de XX, asa e! Dar gandeste-te ca unii au job-ul afara din orash, deci acum sa te tot duci cu motoreta la munci :D

 

 

P.S.: "Imbraca cu cabon cadrul" 8-}

Edited by pantera

Share this post


Link to post
@satori : Daca ceberica ta iti face probleme la drum lung, ...

 

N-as zice chiar probleme... Dar as prefera ceva mai comod, as vrea sa ies din Romania :)

Share this post


Link to post

XX then :)

Share this post


Link to post

or XXX? :D

Share this post


Link to post

Asa ii spuneam si eu XX-ului: motoreta porno :D

Share this post


Link to post
Are! Eram in clasa a 10-a ...daca nu ma insel... Este facuta la Universitate in Craiova, unde ne strangeam acum ani buni :)

Şi ieri seară, pe la 19:30, când am ieşit de la un examen, am văzut strânse vreo 20-25 de motoare pe partea cu Teatrul. Faină privelişte :)

Share this post


Link to post

Dap. Miercurea se intalnesc acolo cei de la Oltenia Bikers. :)

Share this post


Link to post

Unde e barul ala, Top Bike?

Asta e barul moto al Craiovei sau mai e vreun altul?

Share this post


Link to post

Hmm...e cam singurul bar cu "specific" sa spun asa... Nu e cine stie ce,dar lanturile si gumele atarnate pe pereti (si pana de curand f4i-ul ce era parcat inauntru) te faceau sa te simti bine acolo. E pe undeva pe Carol, (dinspre Universitate) ...nu stiu exact strada, dar daca vrei pot s-o aflu! Noi mai mergem si prin alte carciumi, rar pe-acolo.

Share this post


Link to post

...oricum, am uitat cum se numesc strazile.

Ma gandeam ca acolo e ok sa merg cand vin prin Craiova, dar daca zici ca-i perimat, asta e... Oricum, nu am vazut prea multe motoare pe strazi :)

Share this post


Link to post

Da' un semn nu stii sa dai cand ajungi pe-aici? :scarpin: Te plimb pe unde vrei tu :) )

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...