Jump to content
Sign in to follow this  
keluboss

Motociclism

Recommended Posts

Vai! Cum au indraznit?!? Trebuia sa dai peste el. De doua ori, o data nu e suficient pentru o taiare de fata.

 

Daca le iei partea incep sa cred ca si pe tine te caracterizeaza nesimtirea si tupeul lor.

Share this post


Link to post

Ma doare undeva de ei, nu-i cunosc, n-am de ce sa le iau apararea, dar poti sa crezi ce vrei despre mine. Concluzile despre mine in functie de ce fac ei sau chestii din astea mi se par de o lipsa de logica hilara.

Pe de alta parte sa vrei sa ii lovesti, sa ii ranesti intentionat, cum sugerai... bleah. Esti prea stresat.

Share this post


Link to post

1. Imi fac o parere despre tine in functie de ce spui.

 

2. Era o metafora.

Share this post


Link to post

Eu ma intreb, cat va veti mai juca cu notiunile ? "Un participant la trafic" este un viitor mort daca se increde in Regulamentul de Circulatie pe drumurile publice. Acesta-i facut pentru militieni, sa judece postmortem. Pe drumuri exista cateva reguli nescrise, de bun simt, pe care, daca le aplici, nu vei avea probleme. Prima regula spune ca: ai prioritate atunci cand ti se acorda ! Mersul pe marcajul de delimitare a benzilor a provocat si va provoca, la nesfarsit, morti. Motociclistii care sfideaza aceasta realitate n-au alt viitor. Asta pentru ca orice sofer este invatat din prima zi sa fie atent la ceea ce circula intre marcaje. Cine crede ca va schimba aceste reguli pentru ca motociclistii sa depaseasca coloane intregi fara sa se considere depasire traiesc in utopie. Dupa mine, unii motociclisti au o mare problema pe drumuri, posibilitatile oferite de catre mijlocul de deplasare depaseste cu mult spiritul lor de conservare. Nu poti circula pe un drum fara sa poti reactiona in timp la intentiile celorlalti. Cand ii sfidezi pe ceilalti si ii numesti cu dispret "conservari", n-ai decat sansa sa ajungi "donator de organe".

Share this post


Link to post
Cand ii sfidezi pe ceilalti si ii numesti cu dispret "conservari", n-ai decat sansa sa ajungi "donator de organe".

 

Nimic mai adevarat.

Share this post


Link to post

Ultimul post al lui Tolin cred ca ar trebui postat pe toate forumuriile auto si moto. Si mai mult decit atit, ar trebui printat pe fluturasi, fluturasi care ar trebui apoi aruncati din elicopter pe sosele poate se prinde soferu'' sau motociclistu care este regula nescrisa a condusului.

 

Din toate punctele de vedere, inclusiv legal, "animalul" pe care l-ai vazut se numeste "conservar".

Ok, in acest caz da-mi voie sa aplic acest rationament si in cazul celor doua roti: pot sa introduc in grupa motociclistiilor si pe cei care conduc scuterele, in special pe aia cu slapi.

Share this post


Link to post

Iti dau voie. De politicieni ce zici? Ii bagam si pe astia? Ca si astia sunt nasoli. Dar de biserica? Inseala babele. Hai, sa scurtam vorba, bagam toata Romania in motociclisti, ca e nasoala (vezi posturile lui Cumnatu).

 

ATV-ul este, legal, in categoria masinilor. Nu este necesar carnet A sau A1 pentru a il conduce, nu este nevoie de casca, nimic. Singura legatura cu motocicletele este ca in loc de volan are ghidon. Doar atat. Nu ti se pare insuficient?

Share this post


Link to post

Pai, rezumand:

 

- aia pe scutere nu-s motociclisti. Nu au permis de conducere, conduc vehicule cu o stare incerta (fie furate, fie neinmatriculate, fie omologate ca scutere de max 45 km/h, si in realitate sar de 100 km/h, etc). Bazandu-se pe faptul ca nu prea au cum sa fie sanctionati in caz de ceva, astia merg pe trotuar, trec pe rosu, fac tot felul de tampenii. Sunt cei pe care colegii mei de munca ii injura zilnic.

 

- sa mergi PRINTRE benzi in timp ce autovehiculele se deplaseaza, este o mare lipsa de instinct de conservare. Am vazut un filmulet cu Bucuresti-Snagov in care motocicleta nu scade sub 90 km/h, si la un moment dat trece la 140 km/h printre masini. Pai sa fie sanatos nene, da' io nu fac asa ceva.

 

- cand prind pe bd. Iuliu Maniu semafor la care se sta de 3-4 ori minim, nu voi sta in rand cu masinile. Am avantajul gabaritului mult mai redus, ca atare ma voi strecura printre masini cu multa abnegatie si tupeu. Sa zicem ca e unul din putinele avantaje pe care-l am, in comparatie cu dezavantajele de a respira direct si nu prin filtrul climatizarii noxele basculantei din fata mea, de a ma coace la 40 de grade in geaca de piele si casca, de a sta cu treij'de kile de aluminiu incins intre picioare. Azi dimineata am facut 35 de minute cu motocicleta din capatul Militariului pana aproape de Baneasa, fara a depasi limitele de viteza; tot castigul de timp a fost obtinut din "filtrarea" coloanelor.

 

In rest, to each it's own. Nu vrea nici un motoretist tratament special, doar atentie la manevrele "din scurt". Eu ma strecor cuminte printre benzi, nu-ti rup oglinda daca n-am loc de tine, dar nici tu, soferule din turism, nu tasni in scurt de pe o banda pe alta cu 10 metri inainte de semafor (ceea ce este oricum interzis, conform codului rutier). Si asigura-te ca lumea cand tragi de volan, in timp ce vorbesti la mobil si butonezi cd-playerul.

Share this post


Link to post
Ce vrei sa spui cu asta? Eu nu am inteles.

Pai...cam asta transpusa motociclistilor.

 

Pai, rezumand:

 

- aia pe scutere...Bazandu-se pe faptul ca nu prea au cum sa fie sanctionati in caz de ceva, astia merg pe trotuar, trec pe rosu, fac tot felul de tampenii...

 

Daca vrei sa si iegzplic, in codul rutier nu se prevede o conduita de circulatie pentru motociclisti. Adica nu prea li se impune special sa respecte ceva anume. In consecinta, daca tot conservarul e de vina, de ce sa nu ma risc? Aici nu generalizez, ma refer strict la cei care au motocicleta de fite sau ce carora adrenalina le-a inlocuit creierul.

 

- sa mergi PRINTRE benzi in timp ce autovehiculele se deplaseaza, este o mare lipsa de instinct de conservare. Am vazut un filmulet cu Bucuresti-Snagov in care motocicleta nu scade sub 90 km/h, si la un moment dat trece la 140 km/h printre masini. Pai sa fie sanatos nene, da' io nu fac asa ceva. ...

Nimeni nu zice de tine, dar sunt o multime care fac asa. Eu personal cu aceia am treaba ;)

- cand prind pe bd. Iuliu Maniu semafor la care se sta de 3-4 ori minim, nu voi sta in rand cu masinile. Am avantajul gabaritului mult mai redus, ca atare ma voi strecura printre masini cu multa abnegatie si tupeu. Sa zicem ca e unul din putinele avantaje pe care-l am, in comparatie cu dezavantajele de a respira direct si nu prin filtrul climatizarii noxele basculantei din fata mea, de a ma coace la 40 de grade in geaca de piele si casca, de a sta cu treij'de kile de aluminiu incins intre picioare. Azi dimineata am facut 35 de minute cu motocicleta din capatul Militariului pana aproape de Baneasa, fara a depasi limitele de viteza; tot castigul de timp a fost obtinut din "filtrarea" coloanelor.

 

Corect. Ai acest avantaj. Nu cred ca iti poarta cineva pica pentru asta atata timp cat o faci cu grija si nu te bagi aiurea sau fortezi nota. Cine face caz din asta, nu stiu ce are in cap.

Share this post


Link to post
Corect. Ai acest avantaj. Nu cred ca iti poarta cineva pica pentru asta atata timp cat o faci cu grija si nu te bagi aiurea sau fortezi nota. Cine face caz din asta, nu stiu ce are in cap.

 

Si atunci, care era faza in cazul prezentat de mine?

Share this post


Link to post

Cum procedez eu.

Share this post


Link to post

Hai baieti sa depasim momentul lui @closcuta; mai bine decat a spus tolin e greu de reusit.

Si eu sa merg pe moto as merge printre benzi, probabil si in viteza...

Edited by Tommy

Share this post


Link to post
Cum procedez eu.

 

Mie nu-mi place deloc pe dreapta, din motive de:

 

- ciumpalac pe stanga care se trezeste brusc sa intre in parcare cand eu sunt in dreapta lui (si nu-i vad semnalul de dreapta, daca-l pune)

- masina pe avarii care deschide aiurea portiera sau imi inchide calea (adica e parcat jumate pe banda pe care se circula)

- masina parcata cu botul la bordura, dar cu fundul ramas afara (si iar imi inchide calea)

- putini se asteapta sa vina ceva pe partea dreapta (chiar si eu, cand sunt la volan) si nu sunt asa atenti in acea parte

Share this post


Link to post

Stiu, e nasol, sunt doar 2 locuri unde pot sa fac asta.

Share this post


Link to post

In zona aia (pe care o stiu si eu), de acord ... dar totusi ai grija mare mereu.

Share this post


Link to post

Sa vorbim si de partile bune ale motociclismului.

Te hotarasti ca vrei sa pleci la mare sambata seara? Bun, nici o problema, bagaj sumar si hopa sus.

 

Dupa ce alergi ca nebunul sa nu pierzi lumina, casca ta arata asa:

12072008186.jpg

si urmatorul lucru pe care ti-l amintesti este cafeaua de dimineata:

13072008187.jpg

 

Iar satisfactia pe care o ai cand politistul ce 'dirijeaza' coloana de masini stationare iti spune "Ce, nu stii ce ai de facut?" este priceless.

Share this post


Link to post

No coment!

Suzuki Hayabusa in urma unui accident rutier comis in urma cu cateva zile langa Craiova.

dsc00230ec5.jpgdsc00228jz0.jpg

dsc00225ol2.jpgdsc00229tq6.jpg

dsc00223ki7.jpgdsc00222pl8.jpg

Share this post


Link to post

220 km/h ???? Sorry, ala nu era motocilist adevarat, motociclictii adevarati nu merg cu 220 km/h sub nicio forma!!!!! O :)

Share this post


Link to post

Sigur era o clona, nici eu n-am auzit despre asa viteza la un motociclist veritabil sau poate avea ceasul in testare si l-a prins in baleiere.

Share this post


Link to post

Acea motocicleta ajunge la 220kmh in cam 7s.

Bine, asta nu are nici o legatura cu faptul ca acul a ramas PROBABIL acolo datorita inertiei, dar "daca nu gasim dovezi, le cautam pana le gasim".

 

 

LE: Se pare ca nenea respectiv, in varsta de 41 de ani, era cunoscut ca 'figurant'. Mergea tare si fara casca. Cam greu sa atingi 200kmh in aceste conditii, dar daca o faci, rahatul unei muste in ochii si... s-a terminat. Ceea ce probabil s-a si intamplat.

Astfel de accidente nu au legatura cu motociclismul.

Share this post


Link to post

Am vazut azi noapte (reluare de stire de ieri seara) cum un nene cu Loganu pe undeva pe Balcescu (sper sa nu ma insel, din imagini asa am dedus, n-au precizat locatia clara, au zis doar "un bvd. din B.") s-a gandit sa faca stanga peste nu stiu cate benzi fara sa se uite in spate :-W . Rezultatul: un motociclist a ajuns la spital :(

Explicatia data de sofer: "Dom'ne m-a acrosat din cauza vitezei, m-am speriat si am tras stanga" :mda:

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Numai ca "explicatia" n-a tinut, tipul din logan a intors de pe banda 1 fara sa se asigure iar motoretistul n-a avut nici o sansa, trezindu-se cu frigiderul transversal pe banda 2, pe care circula...Eu astora le-as lua permisul de tot, si-asa sunt un pericol iminent...

Share this post


Link to post
...Se pare ca nenea respectiv, in varsta de 41 de ani, era cunoscut ca 'figurant'. Mergea tare si fara casca. Cam greu sa atingi 200kmh in aceste conditii, dar daca o faci, rahatul unei muste in ochii si... s-a terminat. Ceea ce probabil s-a si intamplat.

Astfel de accidente nu au legatura cu motociclismul.

 

 

Eu zica ca au legatura. De ce? Pentru ca place nu place, nenea ala era pe motor. Din cauza unora ca ei, trag ponoasele altii nevinovati. Sunt curios daca scapa cu viata, ce conservar trebuia sa fie vinovat?

In alta ordine de idei, intr-una din zilele trecute, am asistat la tampenia unuia care mai ca nu statea calare pe un tip cu scuter. Din fericire scuteristul si-a pastrat calmul in ciuda varstei mai fragede.

Si sa nu spuneti ca ma leg doar de motociclistii vitezomani, aseara un idiot cu un Mertz AMG parca, facea ture de viteza pe strada fara nici o noima. Mama lui de cocalar. :spumelagura:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...