zalmoxis Posted August 15, 2006 http://www.selfsuzuki.ro/sx4.html Suzuki SX4 mi se pare un excelent concurent pe piata romaneasca de masini noi..MiniSUV.. Si are ceva comun cu Mati: e desenat de Giugiaro!!! Share this post Link to post
negoctav Posted August 15, 2006 Am vazut una cu numere de Grecia.Super masina si foarte potrivita tinerilor! Share this post Link to post
zalmoxis Posted August 15, 2006 Las' ca mi s-ar potrivi si mie !!.... "> Share this post Link to post
hitman Posted August 15, 2006 Mai, parca era undeva pe forum un topic referitor la calitatea Suzuki Made in Ungaria. Concluzia parca era 'mai bine nu!' dar e drept se referea la alt model de Suzuki. Share this post Link to post
zalmoxis Posted August 15, 2006 Ei na serios ??Eu n-am auzit prea multe cazuri !!! 10.000 CIP ar fi cam 12.000 DDP ceea ce ptr un 4x4 nu mi se pare deloc scump! Share this post Link to post
hitman Posted August 15, 2006 Uite ceva pe aici referitor la calitatea Suzuki: Aici Share this post Link to post
adrian_r5 Posted August 15, 2006 zalmoxis, "10.000 CIP ar fi cam 12.000 DDP ceea ce ptr un 4x4 nu mi se pare deloc scump!" probabil atit costa ala 2WD si destul de chel (varianta GC) Share this post Link to post
zalmoxis Posted August 15, 2006 Nu e relevant hai sa fim seriosi sunt Suzuki care umbla de ani de zile si n-au avut probleme. Numai cate Vitare si Swift-uri vechi am vazut in ziu ade azi ...Eu am incredere in niponele astea !..Oricum mi se par mai fiabile decat Chevy lui GMDAT... Share this post Link to post
Leutzu Posted August 15, 2006 Mai, parca era undeva pe forum un topic referitor la calitatea Suzuki Made in Ungaria. Concluzia parca era 'mai bine nu!' dar e drept se referea la alt model de Suzuki. Tata are un Suzuki Wagon R+ din 2002 si 55k km (made in ungaria)...nu a avut nici o problema cu ea, nu a schimbat la ea decat filtrele si uleiul. Placutele si sabotii sunt inca cei originali si nu trebuiesc schimbati, o singura data a schimbat rulmentul de la roata spate dreapta dar asta in urma unei intalniri la o viteza de 60km la ora cu o gura de canal). Singura problema a masinutei asteia sunt jantele (cele de aliaj) care se sparg extrem de usor (tata schimba cam 2-3 (incluziv anvelopele) pe an pe asigurare). Share this post Link to post
zalmoxis Posted August 15, 2006 Doare ca dracu ..Mi-au venit preturile. Cea mai ieftina e 12.000 si cea mai scumpa e 22.000 EUR...Practic raman la Ignis...Shit si cat de misto e asta!! Share this post Link to post
mike.omega Posted August 15, 2006 Am vazut SX4 pe viu si mi-a placut! "Problema" e alta, atentie mare la versiunile ieftine ca sunt sanse sa nu aibe 4x4 Din cate stiu eu SX4 este evolutia Ignis-ului care are si variante FWD dar si 4x4. Stiu pe cineva in buc. cu Ignis, o sa-l rog sa posteze aici impresiile lui despre suzuki Share this post Link to post
hitman Posted August 15, 2006 (edited) http://www.selfsuzuki.ro/sx4.html Mie imi place consumul urban in comparatie cu cel extraurban Edited August 15, 2006 by hitman Share this post Link to post
Andignis Posted August 15, 2006 (edited) Sa incepem. Eu sunt prietenul de care zicea Mike. Am un Ignis din Aprilie 2004,1.3 benzina,2WD cu vreo 31k km la activ. Am facut pana acum 2 revizii.Prima a costat aprox 400RON si a 2-a cam 650RON (asta vizavi de costurile de intretinere de la Suzuki). Masina pana in acest moment nu mi-a inghitit nici un ban. Bineinteles,asta infara de ce am bagat eu in ea,adica benzina, ce am investit in muzica plus alte maruntisuri. Ce as avea de reprosat sunt materialele interioare care sunt cam slabe.In rest chiar nimic. Am vorbit la Suzuki zilele trecute si mi-a zis ca mai dureaza putin pana aduc SX4. In rest...si mie imi place la nebunie,iar cu motorul de 120 de cai de la Fiat cred ca o sa fie bomba. Iar la Ignis,sincer,se simte nevoia de 4x4 la pantele abrupte acoperite cu zapada sau pe drumurile alunecoase. In rest,pe campuri si alte nebunii,eu sincer ma descurc si fara.Normal,mi-ar fi placut 4x4,dar la vremea aceea diferenta intre 1.3 si 1.5 4x4 (pe atunci 4x4 nu era oferit decat pe motoru de 1.5) era de mai bine de 1000eur,ceea ce era cam mult. Eu in continuare sunt multumit de Ignis (si am incredere ca nu ma va dezamagi) si nu l-as schimba momentan decat pe SX4 sau Grand VItara. Dabia astept sa faca astia buy-back. Inca ceva: eu v-as sfatui sa renuntati sa va uitati la Self Motors. Incercati Suzukimotors.ro sau suzukivest.ro. Edited August 15, 2006 by Andignis Share this post Link to post
Pedala Posted August 15, 2006 Ce se intampla cu frontul anti Fiat? Sau nu stiati ca e dezvoltata impreuna cu Fiat si are un model sora Fiat Sedici? Share this post Link to post
Andignis Posted August 16, 2006 E adevarat ca are un frate geaman,dar de Fiat chiar nu am auzit nimic. Si nu stiu despre ce front anti Fiat vorbesti pt ca Suzuki au dieselul de la Fiat de cand a aparut Ignisu Share this post Link to post
mr_ Posted August 16, 2006 Niste pareri despre Fiat Seidici aici http://www.webcarcenter.com/guide/fiat/sedici/G2421.html Pare haioasa, un 4x4 cu pretentii, are si diferentiale blocabile Se vrea deci mai mult decat un moft. Share this post Link to post
padual Posted August 16, 2006 opelul a avut multa vreme diesel-uri de la ISUZU din cate stiu eu, asa ca era cazul sa mai ia si niste japonezi motoare de la europeni Share this post Link to post
BogdanG Posted August 16, 2006 Opel a avut si caroserii de la ISUZU (Monterey ,Frontera) pentru ca Isuzu si Opel sunt in gradina GM si este normal sa-si imparta motoarele .Suzuki este si ea in gradina GM iar FIAT vinde motoare multijet lui GM ,deci toate firmele din curtea GM pot folosii astfel de motoare . Share this post Link to post
axis Posted August 19, 2006 eu am ales modelul 1.6gs/4wd, incep discutiile saptamina viitoare Share this post Link to post