Jump to content
Sign in to follow this  
Doru

Sistemul De Alimentare Cu Carburant La Matiz

Recommended Posts

merci pt sfaturi!

 

da , am garantie la masina dar sunt atat de amabili baietii din service de mi se taie pofta de sofat.

asta e, o sa apelez pana la urma la garantia asta de cacao a lor.

Share this post


Link to post

Schimba service-ul, garantie ai la orice service autorizat.

Share this post


Link to post

Buna ziua. am si eu o problema si sper ca aici sa gasesc solutii. Detin un Matiz, cumparat nou prin 2006. Ieri am vrut sa plec cu el. Am vazut ca ledul de benzina se aprindea asa ca am trecut pe la benzinarie. aici am avut marea surpriza. eu puneam benzina pe o parte, ea iesea pe alta parte :) . cum afara ploua, pana sa ma prind eu ce se intampla a durat cam...12 litri :D am platit, m-am suit in masina si am adus-o in fata blocului.era tarziu, intuneric si ploua asa ca nu am stat de ea. acum insa, as vrea sa ma dumiresc ce s-a intamplat. Oricum tot la un service voi ajunge, dar nu am timp saptamana asta si pentru linistea mea(si a buzunarului meu) as vrea sa stiu ce ar putea fi. Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Sa intelegem ca ai facut plinul (supra plinul) si a inceput sa curga?

 

Sa intelegem ca ai facut plinul (supra plinul) si a inceput sa curga?

 

Pardon.Cred ca am inteles gresit problema.

Share this post


Link to post

nu am facut plinul. am plecat tot pe rosu cum am venit :) practic tot ce am pus a curs pe jos... am aruncat cu banii pe jos. si erau lichizi =))

Share this post


Link to post
nu am facut plinul. am plecat tot pe rosu cum am venit :) practic tot ce am pus a curs pe jos... am aruncat cu banii pe jos. si erau lichizi =))

Crec ca careva ti-a facut schimbu de benzina :) A dat gaura-n rezervor, da a uitat sa puna dopu =))

Share this post


Link to post

nasol atunci... si pentru el ca s-a chinuit degeaba( rezervorul era aproape gol din cate imi aduc aminte) si pt mine ca trebuie sa ajung la service...

 

 

am dezlegat misterul: furtunul prin care ajunge benzina in rezervor ( pp ca are un nume dar cum sunt necunoscator i-am zis dupa cum m-am priceput) nu mai intra in rezervor. ori a fost scos de cineva care a tras benzina, ori s-a uzat si a cedat capatul. dupa cum arata inclin sa cred ca e prima varianta. multam de ajutor. bafta

Edited by piciu777

Share this post


Link to post
nasol atunci... si pentru el ca s-a chinuit degeaba( rezervorul era aproape gol din cate imi aduc aminte) si pt mine ca trebuie sa ajung la service...

 

 

am dezlegat misterul: furtunul prin care ajunge benzina in rezervor ( pp ca are un nume dar cum sunt necunoscator i-am zis dupa cum m-am priceput) nu mai intra in rezervor. ori a fost scos de cineva care a tras benzina, ori s-a uzat si a cedat capatul. dupa cum arata inclin sa cred ca e prima varianta. multam de ajutor. bafta

 

 

 

bine ca nu ti l-au taiat...pe al meu l-au sectionat din spatele rotii si au furat o uriasa cantitate de benzina: cam 10 litri; partea nasoala a fost cu schimbatul furtunului care vine cu tot cu retur si cu gura de alimentare. 340 lei cu tot cu manopera la Ciclop pe Magheru. Si partea si mai nasoala e ca furtunul ala sta descoperit si nu se poate acoperi cu nimic astfel incat sa nu il mai taie deci stam la mila hotilor

Share this post


Link to post

salut,am si eu o problemutza :rolleyes: sunt ku maty pe rosu la benzina si nu s-a aprin martorul.de la ce poate fi?.ms anticipat [-O<

Edited by alex1

Share this post


Link to post

Indicatorul de nivel minim se aprinde cand acul indicatorului de nivel este "sub rosu".

Share this post


Link to post

multumesc pt sfat,dar mai deranjez cu ceva :osanale: ce ulei de motor imi recomandati?(nici scump rau dar nici prost si ff ieftin)tnx.

Share this post


Link to post

Sectiunea Piese de schimb Tico Matiz, topicul Uleiuri Matiz :)

Share this post


Link to post

Salutare. Nu stiu daca postez bine, daca nu, scuze; dar am vazut la Lukoil o benzina cu proprietati de curatire, ceva ecto parca. A incercat-o careva?curata ceva?c-am auzit c-ar exista si nu stiu ce solutie, pui cateva in rezervor cand alimentezi, sau cand faci plinul, nu stiu exact, si gata. lamuriti-ma si pe mine. Multumesc 77000000.gif

Share this post


Link to post

Da, exista solutie de curatat injectoarele pe care o pui la un plin de benzina. Ce vand aia sunt titlul de ecto sau aia de la rompetrol cu aditivul de curatat injectoarele nu stiu ce este. Eu unul merg cu benzina lukoil 95 si nu mi s-a infundat nimic pana acum.

Share this post


Link to post

mersi Raven. si eu tot 95 folosesc dar am zis ca n-ar strica sa-i dau si putina solutie d-aia sa mai curete un pic. O sa ma interesez pe la benzinarii. multam

Share this post


Link to post

Am si eu o problema:

Atunci cand raman mai putin de 10 litri de benzina in rezervor, pornirea are loc mai greu (la a 2-a cheie), plus ca se aude un suierat atunci cand calc acceleratia si un tremurat continuu.

E posibil sa am apa in rezervor sau gunoaie?

Specific, ca am schimbat de curand filtrul de benzina (si inainte facea la fel)

Share this post


Link to post

LA maty al meu s-a ars pompa de benzina si am fost sfatuit sa iau una de logan(doar motoras) acum merge urat de tot(nu se accelereaza,nu are putere motorul,nu tine la relanti,etc)Am ajuns la comcluzia ca trebuie pompa originala.Unde pot gasisi eu una relativ ieftina aprox 300 ron ca mai scumpa am gasit(fonduri insuficiente)ms.

Share this post


Link to post

Incearca la dezmembrari. oricum va fi mai buna decat struto-camila aia de pompa cu motoras de logan.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema ce consta in faptul ca nu mi se mai stinge martorul de combustibil,desi nivelul din rezervor mi-l indica bine.

Am ramas "pe rosu" ,am pus benzina,nivelul a crescut dar martoru a ramas aprins.

 

Unde trebuie sa umblu ? pe pompa de benzina e vre-un senzor ce poate fi murdar/blocat ?

Share this post


Link to post

da

Share this post


Link to post

Bun,am desfacut pompa si nu am gasit nimic in neregula,chiar era foarte curata pompa.Pun niste poze.Singuru lucru care l-am facut a fost sa sterg bine scala aia de contacte electrice de la plutitor.Daca ma poate lumina careva unde e si senzorul ala de nivel minim,ca eu nu am identificat nici unu.

Si apropo,ce e chestia aia rotunda care se afla in partea superioara a pompei,care e in ultima poza.

post-22275-127746348744_thumb.jpg

post-22275-127746350904_thumb.jpg

post-22275-127746351761_thumb.jpg

Edited by pisboy_sparxx

Share this post


Link to post

Daca-i senzor electric, merg fire la el. Nu-l vezi, dar l-ai pozat in prim plan in primele doua poze (un cilindru metalic prins de suportul pompei). Acela rotund din poza 3 este regulatorul de presiune. Pompa pare noua, inlocuita.

 

PS n-am inteles de ce n-ai facut o poza a intregului ansamblu in pozitia lui de montaj (verticala). Ar fi observat si altii filtrul mecanic din sorbul pompei.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Offtopic: rezulta ca stabilirea consumului pe baza indicatiei becului de benzina e precisa.

Share this post


Link to post

Eu m-am saturat decand o spun, dar gustul catre atehnic e la moda.

 

Pe cei care isi fac probleme din necunoastere, ii rog sa observe ca nivelul de benzina minima in rezervor se gaseste in jur de jumatatea corpului pompei electrice, deci, pompa este cufundata in lichid de racire si la minim de benzina, iar povestea amorsarii se rezolva punand suficienta benzina in rezervor.

  • Like 1

Share this post


Link to post

pai si inseamna ca nu am ce sa ii fac ?

E posibil sa se fi ars sau cum ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...