Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Motorizari Cielo/Nexia

Recommended Posts

am o nedumerire.

pina sa apara cielo executive cu euro 2, existau 2 tipuri de motoare pe cielo?

sau altfel: cele din 95 si 96 au alte motoare decit cele din 97,98,99?

Share this post


Link to post

Motoarele 95-96 si 97(cred) nu aveau sonda Lambda iar 98-99(si au devenit Euro 1 cu imbunatatiri ) au bagat sonda si catalizator , in rest identice . Afara aveau doua 1,5 SOHC si 1,5 DOHC(pe modele mai dotate) .

Share this post


Link to post

Sau fabricat euro 2 inca din 95-96 cele cu cutie automata .Diferite mai sant HATCHBACK-urile care au avut injectie monopunct.

Share this post


Link to post

deci in 97 nu erau in tara dohc?

Share this post


Link to post

Pe cielo nu.Numai pe Espero GLX

Share this post


Link to post

Nu este chiar asa !

Uite 2 Cielouri , al meu din 95 prim lot si al tatalui meu din 98 august.

Ambele au acelasi tip de motor , cel din 98 nu este nici un euro .

Poate dupa 98 sa fi fost euro !

Bafta

Share this post


Link to post

Motoarele Daewoo sunt mai putin performante, gurmande dar fiabile asa dupa stilul american... Probabil ca asa au fost proiectate si realizate. Stau foarte bine la capitolul racire, costuri de exploatare si sunt in general nepretentioase .

Share this post


Link to post

Evident ca tu stii, sper, ca motoarele americane NU sunt exemple de fiabilitate. Poate doar de fiabilitate scazuta.

Bre, motoarele americane au durata de viata recomandata de producator 150k km. Dar sa stii ca si asa ai dreptate in postu anterior (ca sa mai pun paie (sau carbune) pe focu' cieloistilor).

 

Aha, si ce treaba au americanii cu woo? ca galbejitii au copiat doar kadett sedan (vandut numai in europa) impreuna cu motoarele lui. Mult apres asta au inceput celelalte modele...

Share this post


Link to post

Poate ai dreptate dar alte motoare nu ar rezista nici atat pe autostrazile si pe caldurile din SUA...

Deci motoarele americane sunt fiabile pentru conditiile lor de drum :!:

Share this post


Link to post
Evident ca tu stii, sper, ca motoarele americane NU sunt exemple de fiabilitate. Poate doar de fiabilitate scazuta.  

Bre, motoarele americane au durata de viata recomandata de producator 150k km. Dar sa stii ca si asa ai dreptate in postu anterior (ca sa mai pun paie (sau carbune) pe focu' cieloistilor).

 

Aha, si ce treaba au americanii cu woo? ca galbejitii au copiat doar kadett sedan (vandut numai in europa) impreuna cu motoarele lui. Mult apres asta au inceput celelalte modele...

 

:evilfork: Ah ca abia astept sa maninc un Tico-nez rumenit pe "pe focu' cieloistilor" si se pare ca avem un voluntar... :lol:

In rest sa nu uitam koreeni veri cu japonezii :lol: :lol:

Share this post


Link to post

Asa cum s-a mai spus. Daewoo a aruncat un ochi prin gradina Opel, si l-a aruncat atat de bine, incat hatchback-ul de la Cielo si Racer-ul seamana leit cu Kadett-ul.

 

Motoarele americane sa fie acolo, la mama lor. Nu mi-as lua asa ceva. Sunt prea mari pentru performantele lor si dai pe combustibil o gramada de bani. La ei size matters, nu modus operandi. De ce nu au Americanii diesel-uri. Pentru ca benzina e foarte ieftina sa se mai complice.

Share this post


Link to post

Dai pe combustibil o grămadă de bani, dar eu am mai multă-ncredere într-un motor de-ăsta care nu-i forţat să scoată prea mulţi cai putere din capacitatea sa cilindrică (faţă de motoarele actuale).

Share this post


Link to post

Sunt deacord cu tine.

Motoarele actuale (si masinile noi) sunt bunuri de consum la care interesul e sa se consuma cat mai repede... si dupa perioada de garantie sa cada pe rupte... ca alta noua sa-i ia locul si vanzarile sa mearga...

 

Motoarele de tip vechi erau robuste si fiabile dar mai putin performante...

Eu pentru fiabilitatea recunoscuta Cielo-Espero mi-am cumparat masina.

Si n-am fost dezamagit pana acum. :wink:

Share this post


Link to post

De copiat au copiat rusii LADA dupa FIAT ca aveau rachete, submarine etc si i-a durut la basca. Romanii mai putin tupeisti au cumparat licenta de r12 si asa a aparut 1300. Apoi au mai modificat-o si iaca a aparut 1310 pana mai luna trecuta in productie.

 

GM avea o divizie auto in Korea de Sud. Faceau Racer nu dupa chipul si asemanarea Kadet-ului ci CHIAR Kadet era.

 

Dupa ce Daewoo (un concern din industria chimica) a cumparat aceasta divizie GM, fostului Racer i s-a facut un face lift si a aparut Cielo (Nexia) si Dumnezeu stie cum i se mai spune in Kazakstan (daca asa se scrie) sau in India unde se produce in continuare.

 

Voi cu mania copiatului o sa remarcati o asemanare uimitoare intre OPEL VECTRA, VAUXALL VECTRA ci CHEVY VECTRA (cel din SUA). Si chinuiti-va sa aflati cine dupa cine l-a copiat :P

Share this post


Link to post

Din cate shtiu eu Opel, Vauxhall, si Chevy apartin aceluaiash concern Daymler-Crysler. Deci nu a copiat nimeni. Opel in Germania,Vauxhall, In U.K., si Chevy draq shtie unde ca in America nu.

Share this post


Link to post
Asa cum s-a mai spus. Daewoo a aruncat un ochi prin gradina Opel, si l-a aruncat atat de bine, incat hatchback-ul de la Cielo si Racer-ul seamana leit cu Kadett-ul.
Uite la ce ma refeream eu. Nu e vorba de COPIAT. RACER a fost KADETT pur si simplu la fel cum OPEL VECTRA si VAUXHALL VECTRA sunt acelasi lucru. Pt ca RACER dateaza de pe vremea cand GM era inca in DAEWOO. Cielo e doar o mica evolutie fireasca din RACER. De aici si asemanarile.

Share this post


Link to post

Vezi tu , aici nu pricep ceva . Racer -ul nu se numea GM, ci se numea Daewoo. Am vazut multe pe strada. Asa este ,sunt kadett pe fatza.

Share this post


Link to post

ce intreb eu ...si ce citesc in raspunsurile voastre :?

Share this post


Link to post

Ai dreptate... :D :D :D :D :D :D

In rezumat , Cielo a fost echipat cu motor 1,5 SOHC (un ax cu came) si 1,5 DOHC(doua axe cu came) iar mai nou sunt echipate tot cu 1,5 SOHC modificat pentru euro III.

Share this post


Link to post

sau altfel : in 1997 exista pe cielo dohc?

ca stiu pe cineva care zice ca are dohc nu sohc pe cielo si e din 97.

Share this post


Link to post

Nu scrie în talon ? află măcar seria maşinii, din ea se pot afla multe informaţii.

Share this post


Link to post

In '97 Cielo fabricat la Craiova nu NU era echipat de serie(sa nu fie facuta la comanda) cu 1,5 DOHC .

E posibil sa fie Nexia si atunci DA .

Share this post


Link to post

Cineva zicea ca motoarele 1,5 DOHC 16V sunt cele mai proaste pe care le-a facut vreodata Daewoo.

E vreun sambure de adevar?

Eu stiu ca sunt nereusite din cauza ca au consumul aproape cat unul de 1,6 si performante aprox. cat unul de 1,4 dar in schimb sunt foarte fiabile.

 

Voi ce ziceti de asta?

Share this post


Link to post

si eu am auzit ca sunt mai fiabile 1.5 de pe Espero decat 1.8. Cica ar fi mai rezistente,etc.

Acu' nu se va vedea decat in timp,nu?Si nu vreau sa-mi sara in cap amicii cu 1.8 :lol:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...