Jump to content

starsteel

Membru
  • Posts

    703
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

3 Followers

About starsteel

  • Birthday December 24

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Galati
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo 1,4 16v Platinum
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

5755 profile views

starsteel's Achievements

  1. Revenit la roata infranata, ca sa elimin total problema schimbat direct etrier 225 + 50 manopera, urmarit evolutia nivelului de antigel nu e ceva semnificativ, ramane de constatat luna asta la un drum dus-intors de 2000km care o sa fie evolutia.
  2. Efectuat azi revizia anuala rezumata la schimb de ulei, filtru ulei, inlocuit placutele Brembo de care am fost nemultumit de cand le-am montat cu TRW, alta viata, verificat functionare si stare pistoane etrier, totul ok, inlocuit pivot roata stanga fata, din fericire il aveam, roata dreapta ok, la estetica mi-am colantat manerele la usi si cele 2 plastice de decor de pe volan cu negru carbon asa cum am facut de vreun an si cu emblemele fata/spate. Am constatat din nou ca nivelul de apa a scazut cam cu 0,5l iin rezervorul de apa de racire, dupa ce luna trecuta auzeam un galgait in fata pe care il credeam de la muzica ambientala pe care o ascult, era de fapt vasul cu apa golit pana la nivelul conductei de preluare din rezervor, devine clar ca am o pierdere ppe circuitul apei de racire trebuie sa vad cum descopar pe unde e, sper sa nu fie de la pompa de apa (FAI montata in iul.2023) la care accesul e similar cu efectuarea distributiei.
  3. Am luat placute de frana TRW ca sa fie compatibile cu discurile TRW, kit de reparatie cu tot cu piston pt ambele roti iar tehnica de lucru o sa fie una specifica unui meserias vechi facuta cu rabdare acasa, fac si revizia cu schimbul de ulei inclusiv filtrul de combustibil desi are doar vreo 23.000 si am schimbat filtre si dupa 6.000, am luat si un pivot ca cel de la roata din poza avea un pic de joc...simpatici cei de la "serviceul ieftin" cand le-am cerut pret de manopera la inlocuit placute + curatat sau inlocuit piston etrier 119 + 238/roata, schimb ulei 95, in acelasi timp la receptie imi transmite ca nu curata etriere, le schimba, insa vorbisem cu mecanicul si era dispus sa o faca. Pt informare in privinta preturilor placutelor de frana TRW cod 3330, Autokarma 121, Autoeco 138, epiesa 164, UNIX 210, la kituri de reparatie etrier, Autokarma 84, Autoeco 79, UNIX 63, cam asa sunt preturile, cine vrea sa cumpere ieftin, ca toate vin din acelasi depozit de furnizor, trebuie sa caute reper cu reper! 🤣 La mine intamplarea a facut sa achizitionez din 3 locuri exceptand epiesa!
  4. Nimic de consemnat de la revizia de anul trecut pana la aparitia cateodata a unui clinchet specific sistemului de franare, am crezut ca-i vorba de roata spate insa dupa un drum la Bucuresti in care am simtit si miros de ferodo am constatat roata fata stanga incalzita, am avut si 2 episoade de vibratiii in volan...mers la un service de pe langa Kauflandul din Aparatorii Patriei pt o constatare, intial roata era usor infranata, la verficare s-a constatat ghidaj gripat la etrier si pistonul etrierului functional dupa 18 ani de exploatare. Cum a fost vorba doar de o constatare nicidecum curatare temeinica urmeaza sa atac problema acasa printr-o curatare generala sau printr-un kit de reparatie etrier in care sa includ si pistonul etrierului, ca sa ajung si la ultima varianta inlocuire etrier mi se pare prea mult. Sa vad ce urmeaza sa fac, cum nu am fost multumit de la inceput de celebrele placute Brembo si le-am vazut destul de uzate probabil o sa le inocuiesc si pe ele. Am facut si un istoric al inlocuirii placutelor, cele originale la 45.200km, cele din imagine de care am fost multumit timp de 46.000km, no name-urile Jakoparts, tot acolo se regasesc si placutele Brembo, am o poza cu ele dupa 22.000km, o s-o pun ulterior
  5. Hello, s-a confruntat cineva cu imposibilitatea functiei de inchidere centralizata sau inchidere din cheie? Am curatat toate contactele de la usi si capota, am dat modulul de antifurt jos, la incercarea inchiderii din telecomanda (cu modulul pus) sau a inchiderii din cheie (cu modulul scos) apare un joc sus jos a sistemului de inchidere conform cu filmutelul de pe youtube...borna bateriei scoasa nu rezolva problema prin resetare ci doar prin posibilitatea inchiderii mecanice prin cheie a usilor, am ajuns la acest moment ca varianta aleasa pt a inchide usile cu cheia sa scot siguranta de la alimentare usi (e in interior, stanga volanului) cand vreau sa o inchid si sa le inchid mecanic, in momentul cand vreau sa ma deplasez repun siguranta alimentare usi ca sa pot accesa toate functiile gen (coborare geamuri, lumini pozitie, etc) Am gasit pe youtube defectul https://www.youtube.com/shorts/tJXc7V0bxA4
  6. Lichid de frana contaminat nu am avut niciodata ca l-am verificat atat pe cel care-l aveam (galben) cat si pe cel nou (verde TRW), am vazut un bidon de Valvoline la mecanic contrafacut care direct pe rosu a poposit, garnituriile antipraf erau la locul lor, dupa 17ani de la montaj sigur nu mai cauti cauze extra, batranetea! Saptamana viitoare face batranica 17 ani se pare ca pt mine facea 17 de anul trecut, plimbare aniversara, mare, Coldplay, munte!
  7. Astazi am facut o revizie scurta, ulei + filtru de ulei, si o schimbare a cilindrilor de frana pe spate impreuna cu sabotii de frana. Roata infranata pe stanga, saboti buni dupa 7 ani si vreo 36000km parcursi, total vreo 106800km, cilindri originali practic blocati. Piese comandate prin cel mai ECO magazin online 300lei si manopera de garaj 200lei.
  8. 20iul2023 Revin cu experienta Groupama vs Grawe, aceleasi lucrari cu mentiunea ca in cazul Grawe pe langa o vopsire element si o uniformizare element exista si o reparatie, scorul despagubirii, 1209 vs 1049, temen de plata 2 zile vs 12 zile(?).....usor de ales asiguratorul mai reusit, Groupama! 14dec2023 Surpriza neplacuta astazi, baterie moarta, e drept ca am sesizat de ceva timp ca tensiunea era prin zona 11.8v insa am crezut ca e descarcata iar un drum lung mi-a confirmat ca nu mai era chiar valida dupa tensiune, primele 2baterii au avut cate 7 ani asta doar 3ani cat sa-i treaca garantia, paradoxal fiind asa entuziasmat de ultima mizerie cumparata am luat alta identica ca imi era la indemana, doar pretul difera, au inlocuit 2 cifre intre ele, de la 230lei acum am dat 320lei. Acum vad, nu am mentionat ca mi-am facut prin aug ITP-ul iar in septembrie mi-am rezolvat aripa lovita, scor 200lei inclusiv o lovitura de cheie de pe usa din stanga fata, autograful unui idiot lasat in ian2015. Evident am ales metoda PDR (Paintless Dent Repair), minunat! Batranica se tine tare, absolut toate sistemele sunt functionale la 17 ani de la fabricatie! Am completat cu ultimele evenimente, probleme pe care vreau sa le rezolv in perioada urmatoare, revizia o fac anul asta doar prin schimbarea uleiului si filtrului de ulei, cum la itp-ul trecut a aparut o usoara dezechilibrare la franarea pe spate o sa schimb preventiv si cilindrii de frana ca deja au 17ani, sabotii de frana au doar vreo 31.000km sper ca sunt ok...in ceea ce priveste estetica inca putin si putreziciunea pragurile va iesi la vedere, unul din ele deja e gaurit de parca a facut o explozie, la ora asta nu stiu daca sa incerc o carpeala sau trec la varianta extrem de costisitoare de inlocuire a pragurilor.
  9. Mare dobitoc am fost, mai rar asa ignoranta, era si greu sa descopar cele 3 gauri sau sa intreb din timp! Nu am demontat un plastic din fata insa am scos pamantul care se aduna in aripile din fata in partea de jos acum cativa ani, scule folosite, furtun cu apa si deget din dotare. Adevarul ca cine sta la casa chiar are toate conditiile sa faca periodic asemenea operatiuni. Spre informare, un amarat de prag costa de la 500lei iar o aripa o gasesti, inca, incepand cu aproape 300 de lei, astia au innebunit cu totul.
  10. Probabil in 11iul o alta lovire in parcare, de data asta cu aripa infundata pe o muchie, descoperita deabia pe 13iul, camera nu mi-a oferit momentul parcarii de dinainte de lovire ca deja am trecut cu alta filmare peste ziua de 11iul insa pe 14iul am descoperit "agresorul" dupa urmele lasate pe masini, manevra facuta cu spatele in parcare si oprire in aripa mea dreapta spate cu usoara harsaire a usii dreapta spate, am facut o amiabila, luat legatura telefonic cu un inspector de daune Grawe am incercat o programare telefonica la numarul transmis insa cum era deja vineri dupa amiaza ramane sa ma programez telefonic luni dupa ora 9.00 cand incepe programul. E deja a 3-a lovire cam in aceeasi locatie, toate descoperite ulterior de mine, mai rar asa cadenta de "tragere", tragatorii, Opel Corsa, Mazda 3 si Dacia Logan break. Experienta cu Groupama din iunie a fost excelenta sa vad cum stau cei de la Grawe...m-a intrebat inspectorul de daune daca am un drum in Bucuresti sa fac acolo constatarea, nu suna prea normal insa am incredere ca totul o sa fie ok. Sa ma interesez si de un service cu un tinichigiu priceput si ce scor imi da pt reparatie pana la constatare, clar ca aleg din nou sa o fac in regie proprie.
  11. Caut un manual de service insa linkul pe care-l aveam nu mai e disponibil...poti te rog sa-mi trimiti un link?
  12. Ai avut dreptate, o porcarie antifonul, din pacate nu ai mai pus poza...deja ma uit dupa niste praguri ca sa le inlocuiesc cand rugina o sa fie vizibila numai ca astia sunt exagerati peste masura, un prag 500 de lei?!! Cum ai imbalsamat-o pe a ta....ma gandesc sa arunc si eu niste ulei pe rugina insa nu stiu cum sa ajung in interior? 🙂
  13. Am uitat sa mai completez jurnalul asa ca revin cu data de 30mai2023 (99400km) zi in care i-am facut revizie, distributie si inlocuit preventiv kit ambreiaj deoarece aveam de cativa ani rulmentul de presiune care fasaia la apasarea pedalei, preturi de achizitie piese 1063lei (on-line) si manopera 1617lei. Paradoxal dupa finalizarea celor 3 operatiuni am ramas cu un martor abs aprins si m-am convins cu un test ca e vorba de senzorul din dreapta fata insa mai ciudat a fost ca dupa cateva drumuri in care am mers si cu spatele am avut simptomul ca nu mai pot sa o bag in marsarier, revenit la service, acolo totul normal. Dupa alte cateva zile, de data asta datorita grabei mele sa schimb in marsarier sau sa scot din marsarier ca deadeam cu spatele iar sotia vroia sa coboare in timp ce inca eram in mers, am reusit o caraiala si simptomul imposibilitatii cuplarii in marsarier a revenit. Astfel am revenit si eu la service insa acolo din nou totul normal, a urcat masina pe elevator si a constatat un mic joc la sistemul de parghii de la timonerie insa cum peste cateva zile urma sa plec in Thassos m-am convins ca e o problema pe care o pot gestiona astfel ca a facut aprox. 2000km fara sa intampin vreo problema. Iar data de 30mai2023 a mai inregistrat un eveniment, a reusit una sa ma loveasca in bara si aripa dreapta spate dand cu spatele intr-o parcare eu fiind in mers...bara ei s-a infundat (Audi A4) eu am avut sansa sa prinda chiar muchia de imbinare intre aripa si bara spate astfel ca la mine daunele sunt insesizabile...totusi am facut o amiabila si dupa cateva zile am ajuns la constatare dauna Groupama si mi-a virat in cont dupa 2 zile 1209lei pt reparatii in regie proprie. Sa pun si cateva poze cu perioada mentionata mai sus...nu am reusit sa incarc mai multe, as fi pus ambreaijul nou si rugina de la praguri.
  14. Nu ma lasa sa pun si rezultatul operatiunii din cauza de marime asa ca trec mai departe, 15 mai descoperit aerul conditionat decedat, asa cum am banuit e din ignoranta mea infantila deoarece pe perioada unei ierni foarte uscate nu am dat drumul la aer periodic si probabil o garnitura neunsa a reprezentat neetansitatea instalatiei astfel ca am pierdut tot gazul, efectuat o umplere completa 600g fara alta operatiune, acea garnitura prin ungere a revenit la functia normala. Pe 29 iulie am recidivat cu aerul dinainte de a ajunge la constatare am realizat ca tot greseala mea e cauza, luat o canalizare suprainaltata pe un drum decopertat cu roata din dreapta si a cedat datorita socului o garnitura (verde) pozitionata intre traseu si intrarea in condensatorul de la radiator, inlocuit garnitura si facut din nou umplere, la prima operatiune 160lei a 2-a, 200lei, in concluzie i-am bagat in interval de 3 luni doua incarcari complete 600+600grame totul datorita ignorarii unor reguli elementare de exploatare. Batranica a facut zilele trecute impresionanta valoare de 96.000km la 15ani si ceva de la achizitie...cum anul asta am fost pana inThassos cu una pe motorina la anul cu ocazia implinirii a 16 ani vreau sa o urc pe ferryboatul de Thassos! 🙂
  15. Din nou am uitat de jurnal asa ca revin la evenimentele din ultimul an, in 8 aprilie am dus-o la o mica cosmetizare din cauza de rugina aparuta pe pragul din dreapta spate, aplicat antifonare cauciucata pe ambele praguri in clusiv pe cel din stanga care nu prezenta nicio urma vizibila de batranete, pe pragul dreapta cauza a fost ridicarea pe elevator defectuoasa si indoirea acelei margini locul de unde a pornit pata de rugina.
 

×
×
  • Create New...