Jump to content

Tiku

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Tiku

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 12/01/1967

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    31685101

Profile Information

  • Interests
    SF
  • Auto
    Tico SL
  1. A mea, de doi ani de cind o am, nu a dat rateuri la start decit la moartea bateriei In schimb, continua sa-mi apara apa inauntru pe partea stinga, chiar daca n-am spalat-o si nu a plouat...
  2. Confraţi, am [(şi eu) încă] o problemă căreia nu-i dau de cap: udătură "la greu" pe podea, pe stânga. Nu că ar fi edificator, dar trebuie să vă spun că a apărut după ce am trecut de la lichidul de spălat parbrizul "de iarnă", la cel "de vară". Ocazie cu care mi s-a rupt subit urechea rezervorului, cea fără şurub încastrat, ansamblul rămânând doar relativ stabil, dar funcţional. La scurt timp, a plouat. NU imediat după ploaie, mocheta din partea stângă a Ticozaurului mustea de apă, atât în faţă, cât şi în spate. Musteală care a persistat zile la rând - vreo 6-7, în condiţiile în care puneam zilnic 3-4 rânduri de ziare care trăgeau umezeala. Am crezut că-i vorba de rezervorul lichidului de spălat parbrizul (numai parbrizul, n-am şi pentru lunetă ca la SX), ca urmare l-am schimbat. Rezultatul a fost parţial mulţumitor, dat fiind că, după megaploile de zilele trecute maşinuţa "s-a udat" din nou, dar mai puţin şi numai în faţă. Aveţi vreo soluţie în minte? Că eu m-am uitat la tăblărie/izolaţii, fără să pot constata ceva nelalocul lui/ei... HELP ME, please! @ editare: Motorul nu pierde antigel, nici ulei (pe jos e doar apă, incoloră & inodoră), pe lîngă "ghidon" nu curge nimic, în timpul mersului, pe cea mai aprigă ploaie - la fel, la spălătorie nu a "penetrat" nimic; am verificat special)
  3. @ Viper - Nu poţi şti ce telefon are omul... @ Digit - Frate, ce vrei tu bate oricum dincolo 5 milioane (500 RON) cu manoperă, pentru că tu, cît de DIY oi fi, tot trebuie să treci pe la tinichigerie/vopsitorie. Sper ca oferta lui Viper să te ajute. Baftă!
  4. M-am enervat, am rîs, m-am enervat din nou... AJUNGE, BÃI, "AND" Ajunge! Ai abuzat copios de rãbdarea oamenilor ãstora! Fã-ţi pe comandã un Trabant turbopropulsor cu motor Porsche din 1965 (anul cel mai bun, zice chiar Porsche), dotat cu ABS & GPL. La sub 4.000 de euroi... Sã vezi ce-i mai "faci" p-ãia cu Daewoo... Şi gata! PA!
  5. Nu le mai ascundem, sînt deja aproape legale (nu mai amendează nimeni detectoarele). Vor fi legalizate curînd, ca "benefice pentru trafic". Dar pentru aparate de bruiaj radar se va face puşcărie (dacă propunerea în cauză va fi aprobată)... Şi da, "băieţii" au "detectoare de detectoare de detectoare", ba chiar îşi mai fac/mai vor...
  6. Prieteni, am o problemă cu farul stînga (Tico) După ce a buşit soaţa maşina, a trebuit să-l schimb Problema e că nu mai merge reglat dinăuntru - rămîne veşnic orientat la maxim-sus. La reglaj, motoraşul se aude mergînd, dar nimic nu mişcă... Nu bat pînă-n vîrful blocului, dar îmi dau seama că-i neplăcut pentru ceilalţi; şi nici mie nu-mi place Vreo idee de "reparat" singurel?
  7. O să crezi că glumesc, dar vorbesc foarte serios Numai că tre' să dai de unul care şi poate să o facă Fîşii (împletite) de bambus ranforsate cu fibră de sticlă + răşină Iese ceva absolut fenomenal ca aspect & rezistenţă, dar din păcate eu nu ştiu cine poate face aşa ceva... Am văzut doar o dată - deci ştiu că se poate, atîta tot... Mai ştiu doar că maşina era cumpărată din Ro... Succese!
  8. Bun Hyundai-ul, prost Zapp-ul! ) (am şi eu, ştiu ce spun!) On topic, cum bãnuia cineva mai devreme în thread-ul ãsta, Connex era Vodafone, numai cã nu (oficial) pe de-a-ntregul... La fel cum Dialog era, înainte de rebranding, Orange... Cîteva veşti bune pentru voi: vor mai apãrea noi operatori de telefonie mobilã, precum şi sisteme de "portare" de pe platforme fixe (cu abonament la operatori de profil) pe "moleculare" multisistem şi multireţea. Asta deşi atît Vodafone, cît şi Orange, vor sã personalizeze (nivel operator) dramatic terminalele din reţeaua proprie, mascînd prin "facilitãţi specifice" o campanie de fidelizare forţatã. 3G va cam bulibãşi socotelile; cel mai mult vor avea de cîştigat nu atît operatorii, cît furnizorii de servicii IT & multimedia şi clienţii de rînd (care-s de fapt adevãrata mizã a oricãrei reţele care se respectã). Tarifele la convorbiri & costurile terminalelor vor scãdea şi în valutã. Cam atît pentru preview... Nu, nu-s politician pasionat de SF, hehe, sînt ziarist pasionat de high-tech & business (fãrã sã practic afaceri, ca un bou ce sînt ).
  9. Rothmans all the way International, cã ãlãlant a cam dispãrut de pe unde ştiam eu... În ce priveşte toxicitatea acestui viciu, o cunosc foarte bine Vreau sã-i spun lui Nicu Barbu douã chestii (a doua e de fapt o întrebare cu rãspuns): 1. Aceeaşi marotã cu "nu mai pot urca din cauza fumatului" am avut-o şi eu. Dar am descoperit (dupã şase luni de abandon) cã de fapt era dispariţia condiţiei fizice. 2. Ştii care este diferenţa între un mort fumãtor şi unul nefumãtor? Mortul care n-a fumat niciodatã este mult mai sãnãtos!
  10. Tiku

    Ce vârsta aveti ?

    37 spre 38 Dar eu cum oi fi ajuns aici?
  11. Şi eu am schimbat cureaua cu pricina, la pachet cu cea de distribuţie, şi dacã eşti relativ începãtor NU îţi recomand sã umbli singur la ea - cu atît mai puţin la rulmenţii alternatorului. Dar dacã te pricepi, GO FOR IT!
  12. Tiku

    Istorie...

    Hehehe, interesant şi educativ sit, Leuţule! Mulţam! (primul) - vãd cã ai avut o samã de privitori nerecunoscãtori...
  13. Petrecuta astazi, 21 feb. 2005 Am remarcat topicul mai vechi, dar - repet - e o chestie care s-a petrecut AZI, si inca sub sigla Daewoo... O sa revin cu detalii...
  14. Mai fac şi eu o actualizare, care mãrturisesc cã mã uimeşte (fãrã legãturã cu reclama) şi pe mine: 4,8 urban, maxim 5 - 4,3 extraurban, ba poate chiar mai puţin. Urbanul în trafic intens (prietenii din Colentina ştiu de ce...), totul în condiţii de circulaţie hibernalã. Rezervorul meu continuã sã nu accepte mai mult de 21 de litri (asta cu scuturare de vehicul, altfel ar fi 20) la alimentarea "pe uscat", iar cu un astfel de rezervor (plus un foarte mic supliment la ieşirea din Ploieşti) am fãcut Bucureşti-Moeciu (de Sus) şi retur. Chiar nu mã laud, ba repet cã-s aproape de bulversare, mai ales cã socotelile nu au cum sã fie eronate... Aia-i benzina, aia-i distanţa, astea-s proporţiile, recte consumul...! Sã-mi fi fãcut carburatorul un supermeseriaş???
 

×
×
  • Create New...