Jump to content

raduand

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About raduand

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  • Nr. Inmatr.
    B-09-NPR

Recent Profile Visitors

1610 profile views
  1. Salut! Dupa cum am promis, revin cu informatii. Am fost la service si s-a descoperit ca alternatorul nu incarca ca lumea. Inca mai mergea, dar avea o dioda arsa. Deoarece m-am saturat de figurile lui ( ar fi a patra oara), am achizitionat un alternator sh cu racire interna (al meu era cu racire externa si se pare ca astea fac mereu probleme) si l-am montat. Dupa montare a disparut brusc vajaitul ala. Deci acum am un alternator cu racire externa de vanzare. Numai ca trebuie inlocuita puntea de diode, sau in fine, dioda arsa, daca s-o putea.
  2. Multumesc frumos Ovi_jer. Maine ma duc totusi in service sa vad ce e cu vajaitul ala. Va tin la curent.
  3. Salutare tuturor. Azi am patit urmatoarele cu al meu Cielo din 95. Umblat prin oras toata ziua pe caldurile astea, totul ok. Venit acasa, stationat cateva ore si apoi am vrut sa plec mai pe seara. Dau drumul la motor si incepe sa se auda un vajait (sau un fluierat mai gros, nu subtire), continuu. Deschid capota si vad ca vine din zona alternatorului (din ala cu racire externa, reparat de vreo 3 ori pana acum). Desi becul martor pt baterie si frana de mana nu se aprindeau, fiind patit, renunt sa mai plec cu masina. Ceva mai tarziu pun un multimetru la borne si citesc cam 13,8 V la relanti fara consumatori si cam 12,6 V cu farurile si proiectoarele aprinse. Cu ocazia asta, profitand de faptul ca se innoptase, observ ca imi face la alternator niste scantei de culoare verde fosforescent (ca ledurile verzi), cu frecventa mai mare daca turam motorul mai tare. Ce credeti ca este? Este normal sa faca scanteile alea sau e de la perii? Vajaitul poate fi de la rulmentul alternatorului? Inca ceva...si aici explic de ce am citat mesajul lui ovi_jer...de ceva vreme mi se incinge cablul dintre borna de minus a bateriei si masa caroseriei, insa doar cand am farurile aprinse. Multumesc pt. orice sfat.
  4. In primul rand imi cer scuze daca problema a mai fost discutata, dar eu nu am gasit-o folosind functia Search. E vorba de un Cielo GLE din 95. Acum cateva saptamani am schimbat farul stanga fata, in urma unui mic accident. Operatia a fost facuta de cei de la service, dar care nu au reglat farul. Cum aveam impresia ca bate cam jos l-am reglat eu manual de la surubelul ala in cruce. Cu ocazia asta am constatat ca atunci cand sunt farurile aprinse, cablul acela care pleaca de la minusul bateriei (borna cu capac negru) si e prins de sasiu imediat in fata bateriei, se incinge destul de tare. Face asta numai daca sunt farurile aprinse. Sa fie o problema electrica: contact oxidat, scurt pe undeva? Sau asa e normal? Nu este periculos?
  5. @Pedala: Nu, nu fumez in masina. Oricum pelicula de pe parbriz era uleioasa, nu ca pelicula de fum de tigara.
  6. Merci frumos Abram Burel." Papucii" pt limbile de pe difuzor ii am, difuzoarele au venit direct cu fire cu papuci la un capat. Intrebarea mea era daca pot face cumva astfel incat sa nu fiu nevoit sa tai mufa aia originala de pe firele masinii (ci sa folosesc eventual inca o bucata de fir, care are papucii la capatul dinspre difuzor si o mufa care sa se potriveasca cu mufa originala de pe fire, la celallat capat), astfel incat totul sa fie reversibil perfect in caz ca vreau sa dau masina cu difurile originale. Stie cineva, exista asa ceva?
  7. Salut. Am si eu o problema, poate e cineva care poate sa ma lamureasca. Am cumparat o pereche de boxe noi pe spate, de 16,5 cm, si as vrea sa le montez in suportul Daewoo. Prima intrebare: ca sa scot difuzoarele vechi din suport (dupa ce am demontat boxele de pe masina), trebuie sa scot sita de pe boxe? Exista ceva suruburi sub sita? Ca altfel nu vad cum...(vezi primele poze).A doua intrebare: exista ceva mufe adaptoare de la mufa originala care conecteaza firele la boxe la doua mufe clasice? Mufa originala de pe masina e dintr-o singura bucata, mufa-mama, iar cele doua sloturi sunt pozitionate perpendicular unul pe altul (vezi poza). As vrea sa pun o mufa conectoare ca sa nu fac improvizatii gen fire taiate si lipite cu banda izolanta.Multumesc frumos.
  8. Aceeasi problema am avut-o si eu, si tot la un Cielo din 95. Instalatia ramanea fara freon intr-un timp de aprox 8 luni si parbrizul era uleios pe dinauntru. Eu pur si simplu n-am mai bagat freon gandindu-ma ca daca e din cauza unei scurgeri si ajunge in habitaclu nu e tocmai bine. Stie cineva care e explicatia acestei probleme si cum se remediaza? Mentionez ca la service mi-au spus ca ar fi evaporatorul, dar cum nici ei nu erau siguri nu i-am pus sa-l schimbe, mai ales ca se pare ca e o operatie dificila iar evaporatorul ala costa parca vreo 5 mil.
  9. Am si eu o intrebare...cum se curata gemuletul ala de la ceas? Dupa ce scot ceasul din bord ii desfac alea 4 surubele si il demontez complet? Merci frumos.
  10. Gasesti arcurile alea la orice magazin care vinde piese Daewoo. Am patit si eu la fel si am gasit la un mic magazin de pe Ferdinand. Cand am luat eu parca era vreo 100.000. Eu l-am schimbat singur desi te chinui un pic. Nu mai cita mesajele anterioare!
  11. Salut. Poti gasi vopsea la orice service Daewoo care are vopsitorie. Te duci si le dai codul culorii, pt. rosu rubin mi se pare ca e 77L, iar ei o prepara cu ajutorul computerului. Nu stiu insa daca accepta doar sa o prepare si sa ti-o vanda sau trebuie sa faci retusul la ei...vezi poate te poti intelege in privinta asta. Alta varianta ar fi sa cumperi un spray de nuanta cat mai apropiata (eu am unul Motip) sau o carioca de retus, pe care le poti gasi la Carrefour sau Cora, si probabil ca si la Augsburg.
  12. Sunt pline Sorin, deci neventilate. Cu prima ocazie le fac o poza si o pun aici sa vada lumea Cielo cu discuri neventilate
  13. Merci frumos Sorin77 si valiman. Cred ca o sa incep prin a-i schimba lichidul de frana care are 80000 km...cine stie ...Apoi ma hotarasc daca bag kit de reparatie etrier sau schimb tot. Inca o data multumesc pt sfaturi
  14. Mersi frumos Sorin . Ai dreptate, jentile se cam incing, iar franarea in trepte nu apare imediat dupa ce plec de pe loc, deci nu apare cand jentile sunt reci. Cred ca asta e cauza. Spune-mi te rog, ce parere ai, pot sa-i inlocuiesc numai pistonasele sau ar fi bine sa schimb etrierul cu totul? Sau sa schimb etrier + disc tinand cont ca am discuri neventilate si au 170 000 km? Tu ai cumva etriere de Lanos? Merita schimbarea?
  15. Salut! De unde ai luat discurile Brembo Max si la ce pret? Si daca se poate , la ce service le-ai montat? Merci frumos. P.S.: Imi recomanda si mie cineva un service Daewoo bun din Buc unde sa schimb discuri + etriere la Cielo meu? Am auzit ceva ca ar merge foarte bine discuri + etriere de Lanos. Stie cineva ceva de asta?
 

×
×
  • Create New...