vilbrochen
Membru-
Content Count
28 -
Joined
-
Last visited
About vilbrochen
-
Rank
Forumist
Profile Information
-
Din
bucuresti
-
Auto
daewoo
-
Model
espero
-
An
1996
-
Pentru Espero SOHC 1,8 si 2,0. Reperul fuliei arborelui cotit, se aliniaza cu reperul de pe capacul de protectie a distributiei. In manualul de service se indicat eronat, conform Fig.26. Reperul pinionului arborelui cu came, se aliniaza cu semnul marcat pe capacul din spatele distributiei, la fel ca in Fig.25.
-
Dezmembrez Toata Gama Daewoo
vilbrochen replied to Dezmembrari_Daewoo's topic in Piese si subansambluri auto
Salut! Ma intereseaza, urmatoarele repere pentru Espero 1.8: doua planetare(stanga-dreapta), doua oglinzi exterioare, complete(stanga-dreapta), cei doi senzori care se monteaza pe carcasa termostatului, reperele de plastic de la coloana de directie(reglabila). Multumesc! -
Vand Piese Daewoo Din Dezmembrare
vilbrochen replied to piese daewoo's topic in Piese si subansambluri auto
Salutare! La postul anterior, se poate un raspuns, te rog! -
Buna seara! Ma intereseaza pentru Espero 1,8 , urmatoarele piese: cei doi senzori de temperatura, montati pe carcasa termostatului. Deasemeni si carcasa superioara si inferioara pentru coloana directie, precum si capac coloana directie S. Multumesc anticipat pentru raspuns!
-
Vand Piese Daewoo Din Dezmembrare
vilbrochen replied to piese daewoo's topic in Piese si subansambluri auto
Salut! Pentru Espero, ma intereseaza oglinzile exterioare si cele doua planetare. Astept raspuns, merci! -
> Daaaa...cred ca ar trebui reactivate lagarele de la Auschwitz, vitezomanii deportati si obligati sa presteze munca in folosul comunitatii... mai ales cei care conduc autoturisme Lacetti si Aygo . Si ca sa fie totul made in Romanica, averile lor ar trebui confiscate si impartite la cei saraci. )
-
fftopic: Inaite de a face testul de compresie, se aduce motorul la regimul termic normal(cca. 90gr. temperatura lichidului de racire), se demonteaza bujiile, fisa centrala, se deschide la maxim clapeta de acceleratie. Acumulatorul sa fie perfect incarcat, deoarece ai nevoie de min. 200rot/min in timpul testului de compresie. La fel cum spune si @viktor, cred ca problema nu este compresia cilindrului 4. Ia si verifica cu atentie ceea ce s-a spus in posturile anterioare!