Pentru Espero SOHC 1,8 si 2,0. Reperul fuliei arborelui cotit, se aliniaza cu reperul de pe capacul de protectie a distributiei. In manualul de service se indicat eronat, conform Fig.26. Reperul pinionului arborelui cu came, se aliniaza cu semnul marcat pe capacul din spatele distributiei, la fel ca in Fig.25.
Salut! Ma intereseaza, urmatoarele repere pentru Espero 1.8: doua planetare(stanga-dreapta), doua oglinzi exterioare, complete(stanga-dreapta), cei doi senzori care se monteaza pe carcasa termostatului, reperele de plastic de la coloana de directie(reglabila). Multumesc!
Buna seara! Ma intereseaza pentru Espero 1,8 , urmatoarele piese: cei doi senzori de temperatura, montati pe carcasa termostatului. Deasemeni si carcasa superioara si inferioara pentru coloana directie, precum si capac coloana directie S. Multumesc anticipat pentru raspuns!
> Daaaa...cred ca ar trebui reactivate lagarele de la Auschwitz, vitezomanii deportati si obligati sa presteze munca in folosul comunitatii... mai ales cei care conduc autoturisme Lacetti si Aygo . Si ca sa fie totul made in Romanica, averile lor ar trebui confiscate si impartite la cei saraci. )
Cu riscul de a ma repeta: punerea la punct a distributiei a fost executata conform desenului din manualul de service Espero?
Ma refer daca reperele de la fulia arborelui motor si de la pinionul axului cu came au fost aliniate conform desenului.
Mai merge pornit motorul? Cat trebuie sa dai la cheie pana o ia? Daca reusesti sa pornesti motorul, cum se manifesta: la relanti aproape ca moare(merge in 3 cilindri), iar cum o accelerezi isi mai revine?
Poti face o poza a distributiei, sa vedem si noi cum sunt aliniate reperele fuliilor arborelui motor si a celui cu came? Bineinteles, cu aducerea pistonului nr. 1 la PMS.
fftopic: Inaite de a face testul de compresie, se aduce motorul la regimul termic normal(cca. 90gr. temperatura lichidului de racire), se demonteaza bujiile, fisa centrala, se deschide la maxim clapeta de acceleratie. Acumulatorul sa fie perfect incarcat, deoarece ai nevoie de min. 200rot/min in timpul testului de compresie.
La fel cum spune si @viktor, cred ca problema nu este compresia cilindrului 4. Ia si verifica cu atentie ceea ce s-a spus in posturile anterioare!
Sa inteleg ca inainte de a schimba garnitura de chiuloasa, nu aveai probleme cu functionarea motorului la relanti! Esti sigur ca nu ti-a montata alta chiulosa, in locul celei originale?
Daca astepti sa se incalzeasaca motorul, functioneaza bine pe gaz? Dupa cum ti-a spus si @lascarica, comutatorul poate fi problema. Imprumuta de la cineva unul indentic, cu trei pozitii si vezi cum se comporta. Stiam ca tipul acesta de comutatoare(manuale), sunt ptr. motoarele pe carburatie.
Verifica cablajul de la injectorul nr4 sa nu fie intrerupt, altfel degeaba tot schimbi injectoarele. S-ar putea ca pe tester sa nu-ti indice daca vreunul din cele patru injectoare, functioneza sau nu.