-
Content Count
25 -
Joined
-
Last visited
About dan GLE
-
Rank
Forumist
- Birthday 10/14/1976
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Gender
Male
Profile Information
-
Location
Bucuresti
-
Din
Bucuresti
-
Auto
Daewoo
-
Model
CIELO GLE
-
An
1995
-
Aveti idee daca la Cielo arcurile spate pot fi inlocuite cu unele de la alte marci? Sau stiti cumva daca exista inaltatoare pt Cielo? Eu am schimbat arcurile spate acum trei saptamani si astea noi ("koreene") se lasa mai rau decat cele vechi. Mi s-a spus ca asa e normal... dar cu patru persoane si fara cine stie ce bagaj se lasa pana aproape sterg cu presurile pe jos. Si nu le-am pastrat nici pe cele vechi Va multumesc pt ajutor!!! later edit: am gasit http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...ost&p=52461
-
As adauga aici si o oglinda retrovizoare un pic mai mare (nu acelea mari si curbate), una finuta, insesizabila din afara masinii, de preferat fumurie, pt ca nu te orbesc noaptea masinile din spate. Este foarte utila si mareste vizibilitatea in spate. Chiar si acele oglinzi micute care se fixeaza pe oglinzile laterale pentru unghiul mort sunt extrem de utile in trafic aglomerat.
-
Cereri Pentru Manuale Daewoo Si Chevrolet
dan GLE replied to razvani's topic in Tutoriale, Tips & Tricks
Daca te rog sa-i transmiti si mie manualul de utilizare te superi? Nici nu stiam ca exista un asemenea manual. Este carticica aceea format A5 pe care o primesti o data cu masina? Multumesc mult! edit Aztec: probabil ca trebuie sa aibe si o adresa unde sa trimita... -
1. Daca esti prestator de servicii e mai bine sa fi neplatitor de TVA. Daca insa achizitionezi ceva, adaugi plus-valoare si revinzi, e bine sa fii platitor de TVA. Vezi ca exisa si clienti care vor doar facturi cu TVA. Solutia in acest caz este sa mergi cu 2 SC/PFA una platitoare cealalta nu. E mai scump la infintare, dar nu pierzi din clienti pe motiv de TVA. 2. Conform Legii 15/1994 un bun este mijloc fix daca indeplineste cumulativ 2 conditii: are valoarea mai mare sau egala cu 15 milioane lei vechi si este detinut de firma mai mult de 1 an. 3. In cazul in care esti PFA impozitat in sistem real (nu pe norme de venit), da platesti in avans trimestrial si regularizarea se face in anul urmator. 4. Anul acesta mai este inca rentabil sa ai o microantreprindere impozitata cu 3% la venituri, dect un PFA care plateste 16% la Venitul net (profitul realizat). De la anul insa se pare ca vor disparea microantreprinderile si atunci si pe firma vei plati tot 16% la profit. Diferenta o face insa contributiile la asigurari sociale (la SC poti sa pui un contract de munca cu un salariu mai mic, eventual cu timp partial, pe cand la PFA trebuie sa-ti faci contracte de asigurare cu Casa de Pensii, cu Casa de Sanatate, eventual la somaj, pe sume mai mari) Asta daca vrei sa dormi linistit... Normele de venit se stabilesc in baza prevederilor Codului Fiscal, la nivel national si sunt publicate prin ordin pentru toate categoriile de venituri. Si daca ai ales aceasta forma de impozitare platesti impozit trimestrial la nivelul acelei norme indiferent daca o realizezi sau nu. Daca optezi pentru impunere in sistem real, tii un Registru de incasari si plati si platesi impozit pe diferenta intre total incasari si total plati. Asta la modul simplu. Pentru ca ai sa vezi ca anumite cheltuieli (inregistrate sub forma de plati ) sunt nedeductibile, anumite venituri neimpozabile, si treaba se complica. Deci cel mai bine este sa apelezi la un contabil. Repet in zia de astazi amenzile sunt foarte mari si o declaratie nedepusa la timp poate sa atraga o amenda cat sa platesti un contabil cel putin un an. Mai mult decat atat ai grija ca legislatia se schimba tot timpul si daca nu te informezi e mai dificil de rezolvat dupa... Bafta!
-
In ceea ce priveste contabilitatea lucrurile nu sunt de loc asa cum par la prima vedere, un siplu registru de incasari si plati, vizat la Administratia Financiara (obligatoriu se mai adauga si Registul Inventar, daca esti platitor de TVA si Jurnale de Vanzari si Cumparari, fise de cont pentru operatiuni diverse, declaratii cel putin trimestriale: sanatate, concedii medicale, etc.) Ti-o spune un economist, care pana acum a scos la liman destui intreprinzatori care au zis ca se descurca singuri la completarea unui registru de incasari si plati. Iar amenzile sunt usturatoare (ex: nedepunerea in termen a declaratiei de ITM amenda de la 3000 RON la 6000RON), Daca vrei totusi sa-ti faci o idee despre contabilitatea la PFA consulta OMF 1040/8.07.2004 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea evidentei contabile in partida simpla de catre persoanele fizice publicat in MOf.642 din 16 iulie 2004.
-
Dar despre locuri de campare nu ati scris nimic? Ar fi chiar interesant sa impartasim experientele avute cu locurile de parcare. Eu unul am fost destul de multumit de un camping situat in Mamaia Sat : Hanul Piratilor. Destul de curat, in ciuda comportamentului turistilor din ziua de astazi. Iar la munte doua locuri mi-au atras atentia in mod deosebit: Plaiul Foii din Piatra Craiului si dincolo de Cabana Dambu Morii din Piatra Mare (Timisul de Jos), spun locuri pentru ca de campinguri amenajate la munte nu prea am auzit.
-
Am citit topicul de la inceput, dar nivelul cunostintelor tehnice in cazul unui economist este limitat (care compresor? ce mufe? care curea? senzor de presiune?) Eu doar incerc sa vad daca "m-am zgarcit la tarate" si daca e cazul sa ma intorc la service, sa dau 5 milioane si sa o repar asa cum trebuie sau mai pot salva ceva?
-
Multumesc mult pentru informatii, si daca tot am deschis discutia mai am o intrebare: Eu am fost in service la Autonet si mi-au cerut 5 milioane +manopera pt inlocuirea electroventilatorului. Mi s-a parut scump si m-am dus la un magazin cu piese de origine koreene si l-am cumparat cu 1.900.000. Montajul mi l-au facut cei de acolo gratuit. Intrebarea mea acum este urmatoarea: exista mai multe tipuri de electroventilatoare unele pentru aer conditionat si altele fara? Pentru ca din ce am vazut eu cand l-au montat au cuplat toate firele la loc. Am sa fac si testul astazi sa vad daca se invarte ventilatorul atunci cand apas butonul de AC. Eu am verificat doar sa vad daca functioneaza electroventilatorul (am lasat motorul sa mearga pt cateva minute si periodic se invartea ventilatorul cateva secunde). Adevarul este ca atunci cand functiona AC, atunci cand apasam butonul se sesiza diferenta la turatia motorului, acum doar se aprinde si nu se intampla absolut nimic.
-
Ma refer la drumul cu serpentine pe care il urci de cand iesi din DN si pana sus la Cabana la Muntele Rosu.
-
Ultima oara cand am ajuns pe acolo am rupt masina in doua din cauza gropilor. Ma intereseaza si pe mine sa merg cu cortul la munte. Sunt fan Piatra Craiului.
-
Salut, am si eu o tristete legata de AC: am constatat saptamana trecuta ca nu mai baga aer rece desi ledul sta aprins. Eu am schimbat acum trei saptamani electroventilatorul de racire (cel de-al doilea ventilator, situat la interior in spatele radiatorului). Exista posibilitatea sa nu imi fi cuplat ceva si sa nu mai mearga aerul conditionat. Sau altfel spus exista vreo legatura intre instalatia de AC si acest ventilator?? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
-
Eu sunt amator in ale pescuitului, dar de mult tot vreau sa ajung la o partida de pescuit in weekend. Daca mai mergeti dati-mi si mie un reper. Daca timpul imi permite vin cu placere. Parerea mea este ca e bine sa facem diferenta intre mersul la pescuit si iesitul la picnic (cu bere, gratar, etc.), nu cred ca exista persoane care pleaca la 5 dimineata de acasa ca sa mearga la picnic, si daca te apuci de pescuit la 9 fac misto pescarii de tine. Eu insa sunt gata sa merg la oricare dintre variante.
-
Poate nu m-am exprimat bine si nu am mentionat esentialul: omul a avut inaine Opel Astra, cu care a facut multe mii de Km, si in tara si in afara, fara probleme si supararea lui era ca nu se astepta sa aiba probleme la acele viraje (chiar spunea citez "cu Opelul am facut manevre mult mai periculoase si nu am avut probleme"). Deci el era socat de cat de instabila este masina in viraje scurte si in nici un caz nu s-a asteptat sa nu o poata controla. Mai mult decat atat masinile din fata s-au strecurat fara probleme, la aceeasi viteza. Pe mine insa m-au socat avariile pe care le-a avut masina. Spoiler-ul asa cum l-am vazut nu iti ofera nici o protectie (si la majoritatea masinilor spoiler-ul spate e destul de rezistent: am vazut si Cielo-uri, Octavii si Citroen-uri lovite zdravan din spate care nu aveau avarii serioase), pe cand la Logan doar pt ca a sters peretele cu spatele "i-sa umflat fundul ca un gogosar" ca sa citez din nou proprietarul. Iar cel mai mult m-a socat faptul ca s-a strambat capota masinii,de la socurile primite in caroserie, lucru care nu mi se pare de loc normal. Si crede-ma ca nu am nimic cu Loganul. Eu unul m-am bucurat foarte tare la ideea ca o sa putem cumpara si noi o masina noua, autohtona, la standarde occidentale. Dar la cel putin deocamdata pana ma conving ca nu rugineste si ca nu iti asigura un minim de securitate (la nivelul pretului platit) prefer sh-ul meu de 10 ani fara pic de rugina, cu stabilitate in curbe, si cu costuri de intretinere digerabile.