Jump to content

johnx30

Membru
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

About johnx30

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    tico
  • An
    2000
  • Nr. Inmatr.
    b-04 sdk
  1. Am ulei nou in cutie total 75w-80, aveam si inainte la nivel, zgomotul se aude in miscare, chiar daca o scot din viteze si in sarcina, in special dupa 60km/h, iar dimineata am un huruit de-mi da trepidatii in toata masina, dupa ce se incalzeste dispare la relanti, si in repaus la relanti daca accelerez mai tare cand revine din acceleratia se aude huruitul, am fost vineri la radacini pe giurgiului, am verificat doi mecanici, au mers cu masina, au suspendat pe elevator, si in cele din urma m-au pus sa schimb iar rulmentii de la roti, au zis cu nu este din cutie, iar zgomotul cu revenirea din acceleratie este din alternator, in sfarsit am schimbat iar rulmentii de la roti degeaba, tot face cred ca ma dau batut, nu stiu ce sa-i mai fac sau unde sa o duc. Masina este din 2000, 130000km un singur proprietar, si a fost foarte bine intretinuta. MULTUMESC FRUMOS MIRCEA si TOPser !!!!
  2. ma poate ajuta cineva cu un sfat cu o indrumare, in legatura cu problema de mai sus? Multumesc frumos!
  3. Salut, aceeasi problema ca si cea a lui rusu andrei, ma chinuie de trei saptamani, se aude un huruit la cutia de viteze, pe masura ce creste viteza se acutizeaza, dimineata la rece imi da trepidatii in toata masina, mentionez ca si-a batut joc un mecanic de mine , m-a pus am schimbat rulmentii la ambele roti, rulmentii la alternator, am schimbat distributia a spus ca poate o fii de la rola sau pompa de apa, in cele din urma am schimbat si kitul ambreiaj+placa+ rulment, degeaba nici un rezultat parca face mai tare, mecanicul mi-a spus ca s-a uitat in cutie dar nu a vazut nimic in neregula (acum nu stiu daca, sau cat de bine s-a uitat), si s-o las asa sa faca mai tare ca poate-si da el seama de la ce este??!!?? una peste alta masina merge mai prost, face autoaprindere, huruie mai tare, nu stiu ce sa fac, toata distractia m-a costat in jur de 10 mil. rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sa ma indrume la un mecanic bun si cinstit, mentionez ca mecanicul a lucrat multi ani la city centre, asa ca nu stiu ce sa mai zic. MULTUMESC FRUMOS PT. EVENTUALE SFATURI !!!!!
  4. functioneaza perfect orice consumator electric de pe masina.
  5. salut, am si eu o rugaminte, am o problema cu alternatorul, au inceput sa gajaie rulmentii, m-am hotarat sa-l demontez de pe masina, am luat rulmenti si releul de incarcare (au fost impreuna), mentionez ca alternatorul functiona singura problema era cand aprindeam farurile imi scadea turatia motorului (se poate sa fie din reglajul relantiului???), este complicat de dat jos alternatorul? imi trebuie presa pt. rulmenti? trebuie sa cumpar si punte diode? Va multumesc frumos!
  6. am folosit combustibil de la toate benzinariile, acelasi rezultat. multumesc
  7. Salutare, am si eu o problema cu un matiz nou 9000km, masina nu trage absolut deloc, nu are pic de cuplu,este f.f.f puturoasa, numai vb. daca pornesc si ac., nu poate atinge 120km/h, decat in 3-4km in conditiile in care am acceleratia in blana, nu poti face o depasire... Am avut ceva probleme cu aprinderea martorului luminos din bord (check), am fost la service si au remediat, problema fiind un senzor, in rest mi-au spus ca masina functioneaza impecabil. mentionez ca am condus alt matiz mai vechi ceva timp, dar nici macar nu exista comparatie.
  8. multumesc, Senna, intradevar am relantiul prea mic.
  9. am si eu o problema, in momentul in care aprind farurile, aeroterma sau chiar cand tin piciorul pe frana, scade relantiul si masina incepe sa trepideze, stie cineva care ar fii cauza? Multumesc frumos!
  10. am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva, dupa o frana brusca motorul a ramas turat, estimez undeva pe la 3000rpm, am incercat sa-l cobor din surubul din spatele carburatorului, dar nu mai sta deloc la relanti, are cineva idee ce s-a intamplat? (mentionez ca am schimbat cu o zi inainte bujiile, capac + rotor delco, supapa pcv, filtru benzina) ma poate indruma cineva la un service sau un mecanic bun, mai am de schimbat si bucsa caseta de directie. Multumesc frumos.
  11. am si eu o intrebare, daca ma poate ajuta cineva, am un tico din 2000 euro2, se poate anula I.A.C-ul ? am fost la un service si cei de acolo mi l-au anulat( au infundat furtunul de aer, care iese din filtru spre iac), zicand ca nu are rost sa dau 260ron pe piesa respectiva, oricum nu o aveau pe stoc...in sfarsit, nu pot sa reglez de nici un fel relantiul, este foarte zgomotos, trepidatii etc. mentionez ca am schimbat, bujii, fise, capac + rotor delco, supapa pcv, filtru aer + benzina, si inca o intrebare, supapa pcv se monteaza cu parte mai groasa in jos? VA MULTUMESC FRUMOS !
 

×
×
  • Create New...