Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/23/24 in all areas

  1. 1 point
    Da, din pacate nu stim daca bujiile respective au fost problema ori senzorul. De unde si incertitudine. Eu unu le verificam pe loc, astfel inchideam o posibila cauza, imi dadea cu da ori ba astfel stiam una si buna. Am prins-o in ofsaid, am taxat-o (verificat-o, suspiciunea) altfel nu voi sti in veci concret ce-o doare. Sigur, mai e si varianta cu schimbatul pieselor intr-o veselie insa nu ma coafeaza. Atasez mai jos setari multimetru pentru a masura valoare rezistor electrod central si pasul doi, daca nu cumva "da la masa cum se spune", microfisuri in protectia electrodului central. Spre ex. de ne e cunoscuta valoarea de 5 kOhm sa zicem iar la 4 bujii obtinem rezultate diferite insa apropiate de 5 e OK ! Ideal ar fi ca bijia sa fie pusa pe o bucata de lemn ceva in timp ce e verificata, nu pe metal (botu masinii dupa cum se prea practica) pentru a nu da eroare la multimetru. Acuma, daca sr fi sa aleg intre un senzor nou dar slab calitativ si SH insa original, as merge pe varianta a 2-a. Faptul ca e SH asta nu inseamna ca nu isi face treaba ca la carte. Pe masina ce am, nu tot SH-uri ? Sigur ca da, o piesa noua atit a fost noua cit timp a fost in vitrina apoi odata montata ... SH scrie pe ea! Cit timp am luat la cunostinta de faptul ca senzorii aftermarket is problematici ... la revedere (!) imi iau chir 2 SH, da' originali ce-si fac treaba !
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...