Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/25 in Posts

  1. Asa, a venit prima tura de "prostii de pe Aliexpress". Prima si cea mai misto este parasolarul,unde mi-a cam tremurat mana sa dau treij' de euro "blind", dar nu regret; tesatura e mult mai groasa fata de cele din benzinarii, rama nu e "cerc" ci facuta pe parbriz, are decupaj frumos sus pentru imensitatea de oglinda cu toti senzorii, husa de stocare. Am mai luat un set de covorase de cauciuc pentru spatiile de depozitare, foarte misto si astea, se potrivesc la fix si sunt lipicioase ca sa stea bine. Mi-au ramas 3 bucati carora nu le-am gasit locul. Niste protectii anti-gheare de don'soare la manerele portierelor, unde mi-am adus aminte cum e sa pui folii la telefoane 🙂 nu s-au asezat stralucit, dar nici nu se vede prea tare. Am mai luat si niste protectii de suruburi, da' inca nu le-am montat.
    2 points
  2. 130 si ceva de mii km. La 21 de anisori Nubi cere atentie. De data asta amortizoare fata si un schimbator de caldura pentru interior. Bineînțeles ca s-a lasat cu demontat bordul. Pe langa astea manerul de la usa fata stanga. Bine ca a facut Mircea fotografii.
    2 points
  3. Mai degrabă aș pune pe seama antigelului prost care posibil să fi corodat garnitura, iar soluțiile de curățare folosite iarna asta posibil să-i fi pus capac definitiv. Cel mai probabil, era oricum pe punctul de a cedat. Oricum, până nu vedem pacientul, putem doar să ne dăm cu presupusul. În tot cazul, joi la prânz intră în reparații. Au găsit la service cam tot ce trebuie, inclusiv garnitură de chiulasă Victor Reinz. Mai trebuie să caut eu garnitura de la evacuare și șuruburile de la chiulasă. În rest, se verifică planeitatea și se face rectificare. Ce mă oftică e că nu s-a stricat înainte să schimb distribuția. Acum, trebuie să schimb iar ce am schimbat deja (curea și garnitură). Nu că ar fi efortul prea mare, dar mă frustrează maxim să desfac de două ori același lucru.
    1 point
  4. Surprinzator, am reusit sa il prind cu 220 de lei de la Autoeco. Folosesc VW 0W-30 (fabricat de Shell in Germania) de cativa ani deoarece acopera si norma de 5W-30 (au renuntat sa mai produca 5W-30). De asemenea, nu mai reuseam sa gasesc Castrol Edge 5W-30 facut in Germania. Din acest motiv am facut si trecerea la VW. O diferenta ar fi ca motorul e un pic mai tacut si toarce mai frumos. La consumul de combustibil nu prea am observat vreo diferenta sesisabila.
    1 point
  5. Eh, n-a trecut prea mult până la următoarea belea :)). De data asta e și ditai beleaua: ieri am avut treabă prin oraș și am zis să mai scot mașina că nu aveam chef de stat prin metrou și STB. După vreo staționare de circa 2-3 ore, observ la pornire că parcă merge în 3 pistoane, dar își revine destul de repede. Nu m-aș fi alarmat poate dacă nu auzeam în calorifer niște bolboroseli. Ajung acasă, parchez, observ că iese mai mult abur decât era normal, dau cu degetul pe tobă și pun puțin pe limbă, nu-mi dau seama exact dacă e apă chioară sau e puțin dulceagă. În fine, aștept câteva ore și verific nivelul de antigel: scăzuse cu câțiva centimetri. Mă apucă paranoia, pornesc puțin mașina și aceleași simptome: mers neregulat la pornire, abur pe eșapament, bolboroseli. Sunt 99,9% sigur că s-a împușcat iar garnitura de chiulasă. Înjurături, draci laci, în momentul ăla am zis că-mi bag ceva în ea de mașină. Momentan, aștept să ajung la service să văd ce și cum. Sper să fie doar garnitura, deși a mai fost schimbată acu' vreo 12-13 ani. Deși e mult timp de atunci, nu cred că avea mai mult de 40-50k. Nu-mi aduc aminte nici să se fi supraîncălzit. Aia e acum, alți bani, altă distracție...
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...