Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/14/24 in Posts

  1. Sincer sa iti zic nu stiu care ar fi mai bun, nu cunosc nici una din firme, dar pare ca Walker au mai multe produse pe partea de evacuare. De tinut cont ca ar trebui sa cauti si piulite noi (pare ca sunt 94515068, pe e-piesa sunt cele de la Bosal 258-047 la 1 leu, am luat si eu si au fost bune la Captiva) + garnituri + ceva pasta de montare evacuare, ca sa fie treaba definitiva.
    1 point
  2. Merci @ches pentru sfaturi! Cu siguranta o sa ma ocup si de partea cu, macar, ''intarzierea'' ruginii vara aceasta. Ca un update, am rezolvat partea de manere, pana la urma am ales chinezariile, imi era frica ca o sa arate mega kitch dar in realitate nu mi se pare chiar asa, mai ales ca in anii in care a fost produsa masina era la mare moda cromul. 90 lei de care sunt multumit cum au fost cheltuiti. Am comandat si modul de inchidere centralizata, banui ca el e buba pt armare/dezarmare haotica a usilor. Pret china 56 lei, la piese auto am primit oferta de 370lei. Ramane de vazut cand vine. Am rezolvat si cu becul check engine, s-a stins din senin si asa a ramas. Deci ori schimbul de bujii ori curatarea sondei de oxigen, nu pot ghici ce l-a stins 🙂 Am indentificat o problema, racordul flexibil. Banui ca de la el am un rampanit la relanti ce se aude din exterior. N-am schimbat niciodata, trebuie taiat si sudat ? Vreo recomandare ca brand ?
    1 point
  3. Arata foarte bine pentru varsta ei, felicitari! Pe partea de mentenanta daca zici ca a inceput rugina la praguri, atunci e cazul sa intervii. - Aici as da jos carenajele de la roti (fata-spate daca are si in spate), as curata bine noroiul pe care sigur l-a strans in cei 17 ani. - Apoi in functie de starea vopselei de acolo, merita curatata rugina, apoi vopsit la pensula cu vopsea antirugina (Hammerite mi se pare cea mai buna). - Daca ai o camera endoscopica poti sa verifici pragurile in interior ca sa stii cat de grava e situatia. Indiferent de gravitate te sfatuiesc sa aplici ceara, rau nu are cum sa faca, le mai prelungeste viata. Access catre praguri poti sa gasesti si prin gaurile de scurgere si prin interior daca dai jos ornamentele de plastic si ridici un pic mocheta. - Tot la capitolul ceara poti sa pui ceara de cavitati in usi, introducand putin furtunul (2-3cm) prin gaurile de scurgere sau desfacand fetele de usi. Eu am facut tratamentul asta la Spark in urma cu vreo 5 ani si ar trebui sa il repet anul asta sau la anul, sa vad cum am timp. Daca ai timp si chef poti pune ceara si in contra-aripile spate, si acolo se mai scurge condens. Ar fi bine sa ii faci si o evaluare pe dedesubt dpdv al ruginei si sa invervii daca este necesar. In rest ca sfat de mentenanta este sa umbli cu ea, sa nu o lasi sa zaca pentru ca atunci rugina isi face de cap. 🙂 La cat mai multi km fara probleme!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...