Incepem cu cea gri, am investigat cardanul si nu am gasit nimic in neregula, nu are pic de joc in cruci, flansa elastica nu are nici macar o crapatura, rulmentul central la fel.
In schimb am gasit joc in capetele de planetare dupa cum se vede:
Teoria mea, din cauza jocului diferentialul incepe sa vibreze (se intampla fix intre 50 si 60 km/h cand o calc tare, indiferent de treapta de viteza) iar contragreutatea din spate atinge de suruburi (are niste bucsi care par cam imbatranite).
Pentru a testa teoria o sa dau contragreutatea jos sa vad daca se mai aude sunetul specific, atunci o sa fac si niste poze ca sa intelegeti exact la ce ma refer, acum nu am 🙂
In rest, o ajung anii din urma, a aparut rugina la aripile fata pe buza.
Am curatat aripa dreapta (stanga e mai bine) si bagat niste chit, nu am decat o poza din timpul procesului, la final am finisat un pic (mai trebuie) si am dat niste grund.
Urmeaza sa iau un spray de argintiu metalizat si sa ii dau forma finala. Nu o sa fie perfect din motive evidente dar decat rugina aia mai bine asa.
La rosu acum, mi-a cazut tips-ul de la toba joia trecuta cand veneam la intalnire, l-am recuperat si am sudat prima data in viata mea 🙂
Usoar la 30A sa nu gauresc inoxul, electrozi subtiri si a iesit ce se vede mai sus, 4 electrozi au intrat acolo 😄
Am reusit sa il si aliniez cat de cat 🙂