Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/27/23 in all areas

  1. Schimba mai sus, are alta logica, eu nu mai asa merg. Deoarece cutia se asteapta sa aiba un 2 litri (cuplu mai mare jos) in eco are tendinta sa il tina subturat, power avantajeaza 1.5-ul care face puterea mai sus in ture. Modulatorul ti-am dat link pe privat.
    2 points
  2. Incepem cu cea gri, am investigat cardanul si nu am gasit nimic in neregula, nu are pic de joc in cruci, flansa elastica nu are nici macar o crapatura, rulmentul central la fel. In schimb am gasit joc in capetele de planetare dupa cum se vede: Teoria mea, din cauza jocului diferentialul incepe sa vibreze (se intampla fix intre 50 si 60 km/h cand o calc tare, indiferent de treapta de viteza) iar contragreutatea din spate atinge de suruburi (are niste bucsi care par cam imbatranite). Pentru a testa teoria o sa dau contragreutatea jos sa vad daca se mai aude sunetul specific, atunci o sa fac si niste poze ca sa intelegeti exact la ce ma refer, acum nu am 🙂 In rest, o ajung anii din urma, a aparut rugina la aripile fata pe buza. Am curatat aripa dreapta (stanga e mai bine) si bagat niste chit, nu am decat o poza din timpul procesului, la final am finisat un pic (mai trebuie) si am dat niste grund. Urmeaza sa iau un spray de argintiu metalizat si sa ii dau forma finala. Nu o sa fie perfect din motive evidente dar decat rugina aia mai bine asa. La rosu acum, mi-a cazut tips-ul de la toba joia trecuta cand veneam la intalnire, l-am recuperat si am sudat prima data in viata mea 🙂 Usoar la 30A sa nu gauresc inoxul, electrozi subtiri si a iesit ce se vede mai sus, 4 electrozi au intrat acolo 😄 Am reusit sa il si aliniez cat de cat 🙂
    2 points
  3. Arata bine sudura pentru "prima data in viata mea". Mie nu-mi iese bine nici dupa "a V-a oara in viata mea"... 😀⁸
    1 point
  4. Sambata am facut un drum de vre-o 600 km pe caldura aia. Am descoperit ca in oras, aerul conditionat nu prea face fata la relanti desi ventilatia radiatorului sta constant pe treapta 2, posibil supapa expansiune obturata sau radiatorul din fata nu mai are flux de aer corespunzator (sau ambele) o sa atac problema cand va ramane fara freon, momentan inca are. Intre timp fiindca vroiam sa ascult si eu muzica fara sa schimb playerul mi-am cumparat asta: Daca nu se vede e un modulator FM cu bluetooth si mp3 player, 57 ron piesa, 85 cu tot cu livrare, costuri, etc (mi-a fost lene sa il ridic personal) 🙂 Nu e mare scula dar merge, nici tank-ul ala nu e mare scula hi-fi. Un usb se poate folosi ca charger de telefon, celalalt pentru stick cu mp3 (asta nu am testat). Are si buton de raspuns la telefon daca e cazul, desi nu stiu unde e microfonul, probabil in el, caz in care nu cred ca ma aude interlocutorul prea bine la cat de jos e, o sa testez si asta.
    1 point
  5. Stergem praful, am montat catalizatorul la loc si o pregatesc pentru itp 🙂 In proces am gasit burduful dinspre cutie la planetara stanga spart, ma intreb de cand e asa Bineinteles ca a spoit de vaselina tot pe-acolo, se curata ea in mers 🙂 Am decis sa inlocui planetara cu totul fiindca tot aveam una prin garaj, insa din pacate asta noua trozneste in viraj, probabil capul dinspre roata nu mai are vaselina. Se va inlocui capul de la cea cu burduful rupt daca tot am pus-o pe masina cand o sa mai am chef 🙂 Totodata am inlocuit capul de bara stanga fiindca burduful era cam rupt. La final am testat aerul conditionat si am tras si o spalare de suprafata sa se mai duca din praful de pe ea 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...