Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/17/23 in Posts

  1. Un an si ceva de la ultima postare...incredibil cum trece timpul de repede daca nu esti atent. In anul acesta, familia s-a imbogatit cu o noua membra (bebe nu masina 😄 ) iar job-ul a devenit mult mai dificil si consuma 9-10h pe zi, dar Octavia e tot acolo, isi face treaba bine si cu exceptia operatiilor de mentenanta, nu mai cere aproape nimic. Am observat o usoara crestere a consumului de ulei intre schimburi, gen acum pun 5-600 ml la 15.000km dar ramane de vazut cum evolueaza, momentan pare un consum relativ normal. După trei ani de chinuit, stopul de pe haion a decis sa decedeze oficial la final de ianuarie iar un pivot de pe fata a avut si el nevoie de schimbare pe motiv de joc in roata. Altfel kilometrii se aduna, am ajuns la aproape 250.000 pe ceas si sper sa sar de 300.000 in urmatorii trei ani pana o termin de platit. M-am decis sa tin o evidenta mai clara a cheltuielilor asa ca acum Octavia are propriu Google spreadsheet ca sa imi dea dureri de cap cand ma uit la final de an. Dar pentru moment e decent. Si fiindca maine am un drum mai lung pana la tara, am cumparat un difuzor sh pentru portiera pasager dreapta fata ca sa il inlocuiesc pe cel existent care se aude extrem de incet si aproape sigur are bubu. O sa fie un pic de munca, de vreme ce difuzoarele sunt nituite de portiera.
    1 point
  2. Dupa o perioada absolut dubioasa (in sensul rau al cuvantului) care a presupus: mana dreapta gipsata dintr-o eroare stupida, Buflache cu interventie chirurgicala nasoala, recidive pe la mine ... am zis sa mai scriu noutati si pe aici. BEE s-a comportat si se comporta bine dupa operatiunea "turbina". Consumul a scazut frumos de tot (am reusit un 4,4 Sibiu->Bucuresti acasa, viteza medie 76km/h, cu trafic intens pe Valea Oltului si Bucuresti), cuplu la turatii joase e omniprezent (urca fara ezitare in a 5a de la 40km/h), chiar si zgomotul motorului s-a imbunatatit. Si nu doar datorita lipsei zornaielii de care am povestit. Ceva dubios s-a intamplat, totusi. Acum vreo 3 deplasari spre Sibiu, la coborarea dinspre Milcoiu spre Valcea ... am ramas fara frana ... de motor ! Al naibii purcel daca vroia sa duca consumul instant in 0 si sa dea semne ca se lupta cu valea, consumul instant a ramas la 2-2+. Si discutam de turatii de genul 2500 RPM, mai sus nu am vrut sa il stresez, desi merita. Fara explicatie, la un moment dat si-a revenit. Totusi, ajuns la tara am vazut ca teava era afumata, semn clar ca nu m-am inselat. Intoarcerea spre Bucuresti am facut-o cu aceeasi benzina, totul a fost perfect, nu s-a repetat incidentul, intra in frana de motor inca de la 1200-1300 RPM. Teava am curatat-o, de control si, de atunci, oglinda a ramas. Masa mare, nu am avut si nu am timp sa investighez, au mai trecut cam 2000km de atunci si totul e bine. So ... case closed 😄 Am demarat si reparatia Nalucii. Blocul adus din Polonia e perfect, este in cote de prim montaj. Nu imi explic cum si de ce l-am gasit, mai ales in banutii pe care i-am dat. Sub 300 EUR adus acasa, in conditiile in care, daca il aduceam din State, ieseam la peste 1500-1600 USD :(. Pomana, dar parca si-a facut mila de mine. Se va face o honuire superficiala si o planare. Dupa toate verificarile facute, vilbrochenul este in stare perfecta, nu necesita nicio pregatire. Celelalte 3 pistoane sunt in stare perfecta, nu necesita inlocuire, conform celor de la atelierul de strungarie. In rest, se pare ca o supapa este de inlocuit plus tot ce inseamna piese de uzura (cuzineti, segmenti, simeringuri si ghiduri supape) Majoritatea pieselor sunt de negasit in Ro, termenul de livrare e de cca. 19 zile. Daca o reparatia o sa fie gata inainte de Paste, mare minune. Sa nu fie la Pastele Cailor, totusi :D.
    1 point
  3. Dupa multa bibileala, taiat, gaurit, potrivit... am reusit sa indes ledbar-ul in grila
    1 point
  4. Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma!
    1 point
  5. Azi am iesit sa schimb un bec pe frana si... am ajuns la clapeta, ca tot am cumparat una (aproape) noua din dezemembrari. Momentan reglajul e la ochi, sta pe la 850-900, maine ma ocup. In poza se vede spatele la cea veche, in 2 ani a avut f multe depuneri. Am incercat sa schimb si pipa unei bobine (am intins eu aiurea un arc la montaj) si a ramas mansonul blocat pe bujie. Sa vad ce-i fac, sa-l scot de acolo... momentan am pus bobina aia la loc.
    1 point
  6. Cu Amsoil e OK, nu-l mai consuma, doar 4-5 sec un zgomot de tacheti, la pornirea la rece... Nu le poti avea pe toate, probabil la urmatorul schimb (in noiembrie) o sa pun Total 5W30 si o sa vad cum se comporta. Fiica-mea este in al noulea cer de cand o conduce, are deja cateva plinuri consumate, ii pune doar benzina de 100 de la Mol. Consumul este de 7-8 mixt, condus potolit.
    1 point
  7. Da, conduce foarte bine Ligia, nici o zgarietura pe masina pe care si-a dat mana din septembrie pana acum (GTC-ul care-a fost la fiu-miu), nici o amenda... Viteza n-o intereseaza prea mult, ci rezerva de putere in depasiri si aspectul la o masina. Recunosc ca si mie imi place Leutza (RCZ-ul) si m-am bucurat cand am vazut ca si-o doreste atat de mult. Din toamna Ligia se va muta in Bucuresti, odata cu intrarea la facultate, o sa am ocazia sa fac mai multe ture la V-MAX cand ajung pe acolo :D.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...