Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/21/23 in Posts

  1. A trecut o bucată de timp de când n-am postat, fiind prins cu niște evenimente total nedorite în familie, însă am mai mișcat câte ceva la mașină. Prima chestie, s-a montat mecanismul ștergătoarelor luat de la Rădăcini, fapt ce a eliminat orice problemă legată de funcționarea defectuoasă a acestora, inclusiv poziția brațelor pe parbriz fiind una firească. A doua chestie, s-a înlocuit rulmentul de la roata stânga față care huruia de ceva timp. S-a mers pe FAG. Tot aici includ bieletele antiruliu. La cele vechi burdufurile erau crăpate și mult sigur nu mai aveau. În rest, lichid de frână, ulei și ce se mai face la o revizie anuală. Era să uit, am înlocuit (din nou) garnitura băii de ulei și garnitura de la diferențial, ocazie cu care s-a înlocuit și uleiul din cutie. Tot mai curge ceva în zona aia (între motor-cutie), nu mult, dar mai picură. Suspectez simeringul de la palier. A treia chestie și cea mai neplăcută, a cedat clapeta de accelerație. Nu ea în sine, ci unul din ștuțurile în care vin furtunele de la apă. Această întâmplare a stricat planurile de a merge cu Cielo la mare de revelion. Sunt mulțumit că s-a stricat aproape de casă, că de s-ar fi stricat a doua zi pe autostradă beleam măciuca. Și la propriu și la figurat 😄. Am dus mașina pe platformă la service pentru a evita alte belele și am scăpat ieftin aș zice. Clapeta din dezmembrări, cu ștuțurile aproape țiplă și perfect funcțională, inclusiv IAC-ul. Am primit factură și garanție 30 de zile. Am luat-o cu ajutorul omului care îmi aduce piese deobicei și pe care cred că l-am mai recomandat pe aici. Ultima ,,făcută", stopuri, lucasuri și semnalul dreapta față, toate noi și originale. Stopurile le-am prins la o lichidare de stoc la un magazin din Craiova, lucasurile le aveam de prin toamnă, iar semnalul l-am luat odată cu compresorul de AC. Din păcate, cel de pe stânga nu era disponibil.
    1 point
  2. La "marele risc" am luat un bloc motor de pe eBay, de undeva de prin Polonia. Blockul este (sper) de la un GM 2.0 LTG, adica exact ce i-ar trebui Nalucii, doar ca fost "recoltat" de pe un Cadillac. Mama mama ce corceala o sa rezulte ... daca se potriveste 😆. Riscul asumat a derivat din costul relativ mic al jucariei, 195 EUR cu tot cu partea inferioarea, plus 120 EUR transportul. Comparativ, in US am gasit la 500USD cel mai bun reper similar, dar fara partea inferioara si fara sa mai discutam de taxe vamale si cost transport. A sosit zilele trecute, am avut emotii legate de uzura camasilor. Din fericire este ZERO, dar sper sa nu apara surprize de tip ovalizare sau conicitate. In faza empirica am putut doar sa constat ca nu exista niciun pic de uzura la PMS, nici macar depuneri nu am gasit. De aratat arata cam asa, sper sa arata la fel de bine si sub capota Nalucii. Vedem in curand ce iese de aici
    1 point
  3. Si ma gandeam bine asta toamna, pentru ca saptamana asta am asteptat caldura ca sa ma pot baga pe sub ea 🙂 . Masina a implinit la revizia asta frumosii km in valoare de 141414, o pura intamplare de altfel, nu am calculat nimic. Si fix 13214.7 km si 10 luni de la fosta revizie. A trebuit sa fac revizia pentru ca am de gand sa merg la munte in mini vacanta asta de 4 zile si dus intors ajugeam spre 14000km de la fosta revizie. In plus, nu stiam cat timp va fi cald si nu aveam chef sa ma bag pe sub ea la -2 grade 🙂 . Mai jos se vede "setupul" folosit - locul de parcare, un lighean sub masina, un bidon de 5l si o palnie dintr-o sticla de 2l, neaparat de Cola 😄 Am mers pe ulei Mobil 1 (232 lei/ 5l), mi s-a parut ca a tinut f bine cel pus anul trecut, motorul a ramas silentios si la rece, indiferent de temperatura de afara. Celelalte piese au fost: - Filtru ulei UFI 25.088.00 - 84 lei - Filtru aer HERTH BUSS J1320920 - 70 lei - Filtru polen SOFIMA S4224CA - 86 lei, pe acesta il montez la primavara dupa ce fac igienizarea sistemului de AC ------------------------------------------- Total: 472 lei si ~ 2 ore de munca (cel mai mult timp il pierd cu scoaterea si punerea scutului) Am comandat si cochilia de la volan care avea o mica zgarietura in partea de sus si "am rezolvat-o de tot" cu o bricheta, se poate vedea isprava in pozele de la 140000km. Urmeaza sa o montez cand da caldura, acum plasticele sunt cam casante.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...