Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/07/22 in all areas

  1. Ieri a fost o zi mai rece, asa ca fara chef de tavaleala m-am apucat sa schimb uleiul de la cutia de transfer. Masina are acum 139400km. Din fericire nu am gasit aproape deloc span in ulei, doar foarte putin prins de magnetul de la busonul de golire. Am verificat uleiul cu o lanterna puternica si nu am vazut span de aluminiu, ceea ce este de bine 🙂 . Vechiul ulei avea numai 43000 km, deci urmeaza recomandarea celor din SUA de a-l schimba la 20000-30000 mile (32000-48000 km), dar era destul de negru, probabil din cauza coatingului de pe angrenaje. La schimb am folosit ulei de la Liqui Moly 75W90 full synthetic (cod producator 1024), special pentru angrenaje hypoide, adica fix ce recomanda in manualul utilizatorului. pretul a fost de aprox 120 lei/ 1 litru. Schimbul l-am facut cu ajutorul unei "siringi" de 500ml (vezi cutia), dar care s-a dovedit cam petarda (trage aer prin spate in loc as traga ulei). Dar si-a facut treaba, am tras de vreo 4 ori ca sa fiu sigur ca am facut plinul. In final pun cateva poze. In ultima poza se poate vedea ca am imbracat evacuarea in banda izolatoare termica. Asta pentru ca se pare ca una din cauzele pentru care cutia de transfer cedeaza usor la Captiva model >2011 este ca GM a facut economie si a scos scutul termic care era pe generatia 1 de Captiva. "Bandajul" l-am facut acum aprox 2 ani cu ceva emotii pt ca arborele cardanic e vecin cu el 🙂 . Din fericire vad ca sta foarte bine si nu sunt semne ca s-ar desface, coliere isi fac treaba.
    5 points
  2. Am incercat pe ventilatie cu treapta IV, aer proaspat si, intr-adevar, (cred) nu a mai decuplat. Cum am dat pe treapta I, parca incepuse sa decupleze. Am bagat in termometru in aeratoare si, cel mai putin, am avut 7.5 grade celsius, cu 20 de grade afara. Ce credeti ca am facut tacit? ...Mi-am pus ce mi-am dorit, de cand am masina: ceas de bord original. Am studiat forumul (traiasca el), am dat - cu greu - peste mufa cu fire, am tras o gaura in bord cu letconul si am finisat cu un cutter. Bine ca m-am ales doar cu o zgarietura pe bord, care nu prea se vede. Nu conteaza. 20 de lei m-a costat ceasul, singurul la ora actuala pe 'net. Am mai vazut la englezi, dar la 20+ de lire, plus termen de livrare enorm, nu mi-a trebuit. Si o poza cu Micul Gigant.
    3 points
  3. Oarecum la subiect ... din manualul de service pt. euro 2 (in cel pt. euro 3 n-am gasit la o cautare sumara) la pag. 1F - 4:
    1 point
  4. Sticker pe capacul rezervorului... un moft, evident. Si la cererea soferului (sotia, ca a pus stapanire pe masina), camera pt mers cu spatele. Nu e centrata pt ca nu prea aveam unde sa o pun, dar e ok... macar sa vada distanta. Ambele camere sunt 70mai, cea de pe spate si filmeaza in mers.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...