Si, ne-am apucat in forta, nu prea mult fiindca am si facut o belea 😞
Pe scurt, se vede ca unul din ghidaje a ramas in chiulasa in loc sa ramana in bloc, drept urmare l-am scos, nu e prima data cand fac asta, tocmai de-aia aveam gandul in alta parte, m-am grabit si am zgariat chioulasa dupa cum se vede.
Maine o duc la unii in Baneasa (cica sunt cei mai buni) sa cer o parere, poate merge asa, dar cel mai probabil trebuie "incarcata" si luata o fata, vom vedea.
Intre timp am lucrat la partea de jos. Am gasit segmenti aparent aliniati la un piston in rest, totul arata bine.
Motorul era mai curat decat ma asteptam eu, cuzinetii de biela aveau uzura normala, fanta segmentului era un pic afara din tolerante (0,6) iar segmentul nou are (0,3).
Aparent segmentii de fabrica au fost foarte prosti daca in 50 mii km deja au iesit din cote.
Cam asta e stadiul curent, am 2 pistoane din 4 bagate, azi vreau sa le bag pe toate, sa demontez si inspectez pompa de ulei si cel mai probabil o sa pun una noua ca tot o am si eventual baia de ulei la loc.
Revenim 🙂