Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/13/22 in all areas

  1. Mie stratul cauciucat, in pasajele rotilor spate, a inceput sa atarne... Trebuie curatat si aplicat altul (chiar am si tubul de spray, cumparat acum ceva ani), dar cum stau "bine" cu timpul, nu stiu cand sau daca se va intampla. Intre timp i-am inlocuit player-ul audio. Ma plictisisem de Pioneer-ul "vechi", anost. Am pus un mp5, AKAI, cu display color si Bluetooth; chiar daca are iluminatul butoanelor albastru si nu verde, cum avea Tank-ul original. Dar sunt mult mai multumit, per total, fata de Pioneer, din toate punctele de vedere. S-a dovedit benefica munca mea de acum sase ani, cand, pe firele pentru audio, am pus papuci si mufe ISO. Potrivire PERFECTA si instalare in cateva minute. De mult nu am mai "patit" asa lucru frumos. 😄 - Revin cu poza - Am dus jantele la SRZ, pentru reconditionat. 550 lei reconditionatul (sablat, polizat, vopsit + lac) si 150 lei vulcanizarea (demontat/montat/echilibrat anvelope si valve noi). Capacele centrale trebuie sa mi le reconditionez eu. Am gasit, CU GREU - sper - , instalatie de AC, cu 600 de lei, la un centru de dezmembrari din Stalpu, Giurgiu. Am dat avans sa il demonteze si zilele ce urmeaza trec sa o iau. Nu am vazut masina donatoare, nu stiu ce-i de capul pieselor, dar... Doamne-ajuta! Nu stiu cum o sa evolueze toata treaba asta. Urmeaza sambata, daca vremea tine cu mine, sa inlocuiesc uleiul motorului si filtrul de aer. Plus filtrul din habitaclu, pentru care am cumparat unul cu carbune activ. Uleiul tot Ravenol, 5 W40 si filtru Mahle. Mi-am cumparat un set de rampe din plastic, sa le pot lua cu mine oriunde. Sunt cool, au si husa. In rest, rugina sapa la greu pe sub vopsea, la ambele aripi. A inceput sa infloreasca si reparatia mea de la pasajul din spate... Incepe s-arate a cazan, chiar daca unii oameni tot imi mai spun ca arata ca noua. Eu stiu mai bine. - Nu stiu daca sa pun poze - sa ma laud - cu asa ceva... Mi-am luat si un covoras (dedicat) cauciucat pentru portbagaj, pentru ca mi se plimbau bagajele si faceau un zgomot super enervant la fiecare curba. - Revin cu poza - Esapamentul, in continuare, curat (ruginiu). Cu tot cu talpa mea, din ce in ce mai grea. Deci benzina de la c u r v e (MOL) si uleiul ii prind bine. Am sesizat un zgomot, nu de mult, de motor fortat/subturat (cu vibratii), pe la 80 km/h l, cu treapta 5. Urat, de altfel, zgomot. Nu imi explic de ce. Daca spuneti ca-i subturat in IV, cu treapta cinci, eu schimb, de obicei, la 60 - 65 km/h, in a IV-a. Si nu a facut asa pana acum. To be continued...
    2 points
  2. nu e chestie de lauda, sunt sigur ca 80% din masinile de pe aici nu arata fix ca in poze, si au anumite dedesubturi, cu bune cu rele, dar dpmdv nu este nimic de ascuns, ideea forumului este sa ne ajutam si sa invatam unii de la alti.
    1 point
  3. La ce talon are acolo nu e deranj la el. La tine la mertz cu 225/45 mai astept sa iei o groapa mai serioasa sa te saturi de 18 😄
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...