Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/22 in Posts

  1. Legatura ar fi ca nr 3 se aprinde urmatorul dupa nr 1 si in cazul tau, muncea mai mult avand in vedere lipsa de compresie de la 1. O alta explicatie pentru alea rosii ar fi amestec sarac.
    2 points
  2. Nu stiu cine imi spusese odata ca, in caz de lipsa lera, grosimea tablei masinii este fix ce trebuie. Sigur asta era la vreo Dacie, dar e tot din seris "reglajului de fabrica" 😄 Frumos rau MOS Naluca!
    2 points
  3. Am reusit si un record negativ 😆. Dupa ce am luat masina in Ianuarie anul trecut, dupa reparatie, nu am mai umblat deloc la bujii. Cumva am pierdut sirul, asa ca nu am mai tinut cont de km parcursi, mai ales ca toate au fost in regula. Buuun ! Weekendul trecut, dintr-o data, am inceput sa am ezitari serioase la acceleratiile hotarate, era evident ca era ceva pe partea de electrica/aprindere. Am desfacut bujiile si a reiesit imediat cauza problemei. Din pacate am ratacit lerele, nu stiu exact la cat ajunsese gap-ul, dar clar era undeva intre 1,5-2,0. Sensibila creatura ... Totusi, cum gap-ul normal este de 0,9-1,0 nu m-am suparat. O lovitura sigura si de mare finete cu un patent a rezolvat problema "reglajului de fabrica", asa ca am revenit la mersul normal in mai putin de 10 minute. Azi mi-a venit un set de bujii Denso, aveam niste ACDelco (Made in US, pe vapor, dinspre China spre Europa), dar nu am avut niciodata incredere in ele. Detaliile de finisaj, imbinarile etc ... m-au facut sa le las "de rezerva" 🤣. Poate se potrivesc la drujba sau motosapa ... ca pe Naluca nu o sa ajunga
    2 points
  4. Pai, multam @Dj Dark, fix asta era ideea. As mai fi adaugat ca, pe vilbrochen, #1 si #3 sunt "la aceeasi ora", prin urmare dezechilibrele de la misfire pe #1 sunt sigur ca afecteaza si #3. De asta m-am legat de cuzineti ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...