Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/22 in all areas

  1. Si am reusit sa fac si distributia :)) Azi pe 13.01 la 152.881 km ( am notat aici ca sa stiu :)) ). Am mers pe kit-ul complet de la SKF. Daca tot eram sub capota am schimbat si bujiile cu unele NGK mai de buget (18 lei buc.) si am vrut sa schimb si fisele cu unele Tesla cum am si la Nubi si tata la Kia, dar am observat ca am o pierdere de ulei pe la capacul motor in dreptul primei buji, nu foarte mare, dar din experienta stiu ca o sa se faca lac acolo :)) ; asa ca fisele momentan mai asteapta pana schimb garnitura. Distributia nu era pusa la punct, atunci cand am pus motorul de pe donatoare am verificat doar cureaua sa fie intreaga si rolele ok, nu si daca e pusa la punct :)) era sarita cu un dinte la fiecare axa. Am observat ca imi plange putin pe la busonul de la baie , la urmatorul schimb de ulei o sa il schimb. Am schimbat si filtrul de benzina (Mann) si filtrul de aer ( Nipparts) urmează cel de polen, pe care il am, dar se invarte un surub in gol :)) . Mai ramane sa ajung la itp sa ma uit bine pe sub ea, sa rezolv cu termostatul, sa montez senzorul de temperatura exterioara al climei. Acum pot sa zic ca m-am apucat de ce planuisem sa ii fac inainte sa plece biela . Bineinteles ca distributia a fost facuta de @mirceajo :)) riscam sa porneasca motorul invers daca o faceam singur.
    1 point
  2. Merci, insa tot cu oarecare sila plec la drumuri lungi (pe care le evit cat pot). Dupa ce-am vandut Accordul nu m-am putut atasa de nici o alta masina, fosta Celica T23 m-a dezamagit oarecum prin faptul ca avea ceva bube (consumul de ulei ma deranja cel mai mult) si dupa ce-am dat-o am cautat o Celica TS VVTL-I, insa gaseam doar masini modificate de pustani, cu usi lambo si eleroane gigantice. Asta mi-a picat cu tronc de la inceput, a fost a unui pasionat care a avut grija de ea si caruia ii pare rau acum ca a dat-o, desi mai are un Ford Mustang 2.3 din 2019. Bara spate a schimbat-o cu una custom (model SUA, fara lampile originale si cu doua evacuari), i-a pus filtru aer sport, camera video pe spate, volan de Yaris (mi l-a dat si pe cel original, cu tot cu airbag), un player DVD cu navigatie si subwoofer, ulei doar Toyota 5W30 schimbat anual la cel mult 7-8000. Ce nu-mi place este faptul ca a legat proiectoarele pe pozitii (urmeaza sa rezolva asta rapid), cand se mai incalzeste. Am adus-o azi de la mecanic, n-a vrut sa-mi schimbe cureaua de accesorii si pompa de apa (sper sa fiu mai convingator data viitoare), doar fluidele, bujiile, filtrul de aer, bieletele antiruliu spate si a verificat catalizatorul cu o camera video, prin gaura de la sonda lambda 2; apare aleator (la 3-400 KM) eroarea P0420 (catalizator inficient); nu gasesc momentan catalizator original, ramane pe lista de asteptare impreuna cu bolturile de lift si protectii amortizoare fata, care sunt cam rupte. Ma asteptam sa fie infundat catalizatorul, insa este curat, nu are pic de funingine, probabil doar uzat. Insa masina trage cum trebuie, nu scoate fum, am facut un test pe autostrada pe 1 ianuarie dimineata cand era pustie si ajunge la 226 pe GPS, liftul intra pe la 192 km/h (6200 RPM) . Liftul la VVTL-I este ceva similar cu iVtec-ul de la Honda, insa mai agresiv. Sta la fel de bine pe drum ca Accordul, insa este mai rapida si decat cel de 2.4, avand 158 CP/tonă.
    1 point
  3. Am programat-o la mecanic pt. maine (curea accesorii, pompa apa, fluide, bujii, bielete spate):
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...