Deci. Fara deci! Nubira este reparata. S-a miscat destul de repede treaba. O saptamana pentru aprobarea constatarii initiale si inca o saptamana pentru reconstatare. Aripa nu este originala, ci aftermarket, Made in Taiwan. Acum am 4 nuante de argintiu in loc de 3, ca deh, masina a iesit din fabrica direct cu portierele din dreapta cu doua nuante diferite. Poate o sa gasesc o aripa originala pe culoare de Coreea sau una noua originala si doar sa o vopsesc, dar asta e pe To Do List pentru anul viitor.
Pozele sunt imediat dupa ce a fost reparata. Acum dupa ce a mai trecut un pic de timp peste vopsea nu mai este asa de accentuata diferenta.
Stiu ca reactia unora ar fi ceva de genul:
Masina tragea dreapta fiindca era trosnita bascula, asa ca a fost inclusa si aia la reconstatare. Am schimbat-o si pe cea din stanga, cu ajutorul lui @mirceajo, ca sa fie pereche noua, am facut geometria, am pus jantele de iernat si am purces la Rosiori.
Taman cand am ajuns acolo am bagat de seama ca butucul de la usa soferului nu mai functiona, dar daca inchideam masina din telecomanda, nu erau probleme. Desfac fata de usa, injurat suruburile de plastic, comenzile de geamuri care nu mai ieseaua si constat ca era trosnit clipsul/clema care tinea tija de la butucul usii. Noroc ca mi-a dat @Dj_Dark un clips din surplusul lui de la Espero, asa ca am rezolvat problema asta, dar pentru viitor, mi-am comandat un set de 10 clipsuri originale, la 1 leu bucata. :))
De asemenea, daca tot am desfacut fata de usa, am pus si comenzile de geamuri cu auto down la sofer de la @AndreiCiprian.
Am demontat si IAC-ul pentru o verificare + curatare, chiar daca in momentul respectiv relantiul nu facea figuri, cine stie cand ii apuca pe mexicani revolta. :))