Bun, deci, revenim ca vad ca nu am mai updatat.
Pentru cine nu stie, motorul meu era putin stramb, mai jos de partea cu distributia si, deoarece aveam o vibratie in volan pe accelerare intre 50 si vre-o 80 km la ora am banuit ca din cauza motorului stramb, combinat cu suspensia joasa, planetara dreapta nu sta drept si transmite vibratiile tripodei in directie.
Drept urmare am facut o improvizatie (in urma careia am reusit sa stric tamponul motor, dar asta e alta poveste) ca sa aduc motorul la nivel. Dupa un drum de test am concluzionat ca vibratiile s-au redus simtitor, insa improvizatia trebuie intarita fiindca nu rezista la miscarile laterale ale motorului. Urmeaza o solutie definitiva care implica sudura.
Din pacate am mai descoperit ceva, ambele bascule au iesit de pe bucsi si s-au proptit in saibele din fata, nu am o poza dar fac cu prima ocazie. Din acest motiv scartaie acum la denivelari.
Sincer, am avut mai multe brate pe toate espero-urile mele, la unele chiar am schimbat eu bucsile acasa si nici macar una nu s-a comportat asa, trebuie investigat cum rezolv.
Brate noi si na belea 😞
Ah da, si bateria e pe duca, nu a mai pornit dupa 2 saptamani de stat, rombat cyclon de 150 de ron fix de atati bani a mers, era una din cele 2 luate in acelasi timp acu vre-o 3-4 ani parca, soru-sa a cedat anul trecut, nu a suportat 2 descarcari complete.
Ah da, jambele alea din postarea precedenta nu s-au montat, intre timp am pierdut si cheia antifurt, mai trebuie sa scot si prezoanele.
O sa ii iau ceva mai de firma, pana atunci, o poza cu toate 3 babele, doar atat am 🙂