Am descoperit pierderea, defapt sunt 2, una fix cum zici tu pe la burta compresorului, cealalta pe la ventilul "tulumbei" (linia de joasa presiune).
Ventil ar trebui sa mai am unul nou de cand am facut la bej ultima data, pentru kit de compresor am vorbit cu baiatul care m-a rezolvat si la verde cand am mantzocarit compresorul sa se potriveasca pe sfi, vedem ce face.
Daca mai ai link-ul ala din Polonia (stiu ca parca mi-ai mai dat odata demult, dar nu mai stiu unde e) da-mi si mie iar te rog.
Trusa de oring-uri am deja (d-alea verzi) am luat cand am facut la bmw-ul rosu, e foarte buna, gasesti toate prostiile prin ea 🙂
In rest masina merge insa nu imi place cu merge motorul, vara asta dupa ce termin cu restul de troace cred ca ii dau chiulasa jos sa vad cum sta si ii inlocui si 8 tacheti (doar atati am noi) si probabil o segmentare/simeringuri de supapa, cuzineti, etc sa stiu eu ca e totul nou.
Motorul nu consuma ulei dar pentru cei 48 mii km merge cam urat, trancane si parca nici nu trage cum stiu eu ca ar trebui sa traga un 1.5.