Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/25/21 in all areas

  1. Cam asa, daca nu se vede 139 de cai si 174 nm. Marti ma duc sa vad cat ma costa evacuarea pe 50 mm din racord (inclusiv) pana la tips. Tipsul va ramane tot ala, catalizatorul va ramane pe masina, se vor schimba ambele tobe si tevile aferente.
    1 point
  2. Da, ieri a fost o zi de pomina 🙂 Am zis sa o duc sa ii arat adancata dar aparent nu a vrut deloc. A inceput de dimineata cand a refuzat sa porneasca. Clanc, si atat. Nu mai scriu poveste cum am ajuns de urgenta la un elevator, înlocuit solenoid demaror defect, cert e ca in 2 ore era gata masina si plecam spre circuit. Ajung acolo si la a doua tura in ultimul viraj se opreste motorul, eram in frana de motor si a cazut turatia la 0 instantaneu. Dupa jumatate de ora de banuit senzorul de arbore cotit, am descoperit ca defapt sarise mufa din bobina de inductie. Bobina fusese demontata ca sa am acces la surubul de sus al demarorului si la remontare probabi la fost infipta superficial. Oricum, am conectat-o, a pornit, dar nu am apucat sa ma bucur decat vre-o 3-4 ture dupa care m-am trezit cu apa pe jos, s-a spart furtunul din chiulasa spre calorifer. Am reusit sa tai bucata afectata (avea o taietura de 3 mm imediat langa colier), sa il reconectez si totul pare bine, vom vedea. Ps Ah, ca am uitat, am comandat o bobina pentru compresor termotec la 55 de ron, pare la fel, sper sa se potriveasca. Si in alea 4 ture de circuit am reusit 2:20 ca timp.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...