Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/21 in Posts

  1. M-am luat cu playerul si am uitat... am montat si paravanturile pe fata. Pe spate nu are rost sa le montez, nici nu mi se pare ca s-ar vedea urat. Stiu ca unora nu le plac, dar mi se par f practice si nici urate nu sunt.
    1 point
  2. Am avut dreptate, furtunul de retur este rupt. Se observa cu greu in partea de jos stutul cu restul de furtun ramasa. Nu am mai reusit sa il prind acolo insa am reusit sa il pun pe sus sa curga in compartimentul ala si merge masina. Si da, un tzaran care a schimbat pompa inaintea mea a taiat tabla acolo fiindca nu a stiut ca intai se desface pompa de pe rezervor si apoi se scoate furtunul din ea. Mor pe jepcarii de genul. Din cauza asta capacul de plastic nu mai etanseaza corespunzator. Masina nu merge perfect dar e mult mai bine. Acum este cu ECM-ul de 1.5, drept urmare automatei nu ii place. Ala de 2 litri mi-a afumat tot motorul, i-a trebuit jumatate de ora cu asta ca sa nu mai dea missfire si sa mearga decent. Desi el stie sa compenseze schimbarea treptelor cutiei (aparent invata repede 🙂 ) cutiei nu ii convine ceva, probabil ii lipseste vre-un semnal, avand invedere ca verdea e cam gata o sa ma concentrez asupra asteia zilele urmatoare, in principal pe studierea schemelor si masuratori.
    1 point
  3. Revenim, deci in ordine: 1) S-a rezolvat momentan la sfoara, old style. volanul e aproape drept si masina se comporta bine pe drum, pana ajung la o geometrie profi e suficient. 2) Aici pun direct o poza cu mufa senzorului. Cablul era "lemn" de la atata timp de temperatura mare drept urmare s-a taiat o portiune de 2 cm, lipit si izolat corespunzator. Problem solved. 3) Deoarece nu a fost strans bine (intrase piulita stramb si am crezut ca e strans) a jucat in senzor si s-a retezat motul jumate. In a doua poza este cablul schimbat, asa trebuie sa arate motul ala intreg. Binenteles ca partea rupta a ramas in senzor, si nu am mai reusit sa il scot. S-au schimbat senzorul si cablul cu cele vechi de la bej si problem solved. Si la nr 4 nu am apucat sa ma bag, insa baga suficient, nu cred ca ii mai fac ceva. Oricum voi merge mai mult vara. Si, am descoperit si nr 5, planetara dreapta arunca vaselina pe langa colierul mare de la burduful interior. Asta va fi adresata in viitorul apropiat. Si, de test, am iesit la o plimbare pana la manastirea Cozia. Verdictul? Sunt super multumit, motorul s-a mai "lasat" nu am avut rabdare 1000 km si am avut cateva scapari in acceleratie (cea mai urata, 180 km/h in treapta a 4-a, insemnand aproape limitare la motor). Per total mi-a placut, mai mergem 😄 . Usor imi readuce aminte de bej, ce-i drept unul mai cuminte un pic si mai decent, nu "satana" aia 😄 E si normal de altfel avand in vedere ca jumatate din masina este defapt din bej (motor/suspensie/frane/evacuare, jumatate de interior) Si cateva poze de final, curat/murdar, dupa ieseala am dat si o spalare.
    1 point
  4. Nu i-am dat foc, dar nici mult nu mai aveam... la cat mai pricep eu la electrica, ma mir ca intr-un final am reusit sa-l fac functional. Lipseste rama adaptoare 2din, pt ca sunt idiot si am uitat sa comand. E un player JVC, initial am vrut Pioneer dar asta avea si mirroring cu telefonul. Am cablat camera spate, microfonul (pt apeluri telefonice), am pacalit firul pt frana de mana ca sa mearga mirroring si in mers (sistem de siguranta, sa nu te uiti la filme in mers)... lipseste rama (comandata in seara asta) si adaptor pt comenzi volan. 90% functioneaza cele pt Aveo/Captiva, dar nu as da 200 lei fara sa fiu sigur. Asa ca o sa dau o fuga la un magazin, cand ma intorc in Buc. Nu e cel mai tare player, dar se aude mult mai bine si mai tare decat cel original.
    1 point
  5. Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei: Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade: P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele 🙂
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...